Giro 555!
Geef gul mensen

heb je het door-=(R4N3)=- schreef:Lijkt wel of je voor de pech geboren bent met dit project Mike!
Zonde man...tis echt een supermooi en origineel ding. Spijtig dat er steeds meer mensen op een achterlijke manier zaken doen.
Bij ons is de prijs ook echt de prijs....die ik het verkeerd ben ik zelf de lompe l#l en moet ik zelf ervoor opdraaien.
zo simpel is het toch? Je maakt mij niet wijs dat die airbrusher niet wist waar hij aan begon toen hij je in den beginne een prijs gaf.
Of hij kan niet 1 en 1 bij elkaar optellen...dat kan ook nog natuurlijk![]()
suc6 man!
groeten

dat vind ik nou topraptordegekste schreef:Steun het Ice Scraper fonds!!
Giro 555!
Geef gul mensen

nee, zeker niet eerste, volgens mij is Ferry de eerste, daarna mike, daarna ikdarksaint schreef:we hebben wel al ons 1ste airbrush lid op het forum sedert vorige week he....![]()
check streetfighter

volgens mij heeft darksaint het over mensen die paintbrushen, niet mensen die een gepaintbrusht project hebben?tjobbie schreef: nee, zeker niet eerste, volgens mij is Ferry de eerste, daarna mike, daarna ik

je maakt een foutje tjobbietjobbie schreef:nee, zeker niet eerste, volgens mij is Ferry de eerste, daarna mike, daarna ikdarksaint schreef:we hebben wel al ons 1ste airbrush lid op het forum sedert vorige week he....![]()
check streetfighter

niet klaar maar wel eerder aan begonnen. en je helm was eerder klaarmike04011977 schreef:je maakt een foutje tjobbietjobbie schreef:nee, zeker niet eerste, volgens mij is Ferry de eerste, daarna mike, daarna ikdarksaint schreef:we hebben wel al ons 1ste airbrush lid op het forum sedert vorige week he....![]()
check streetfighter
eerst ferry daarna jij en dan pas ik want het van mij is nog niet klaar