hallo even voorstellen,

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
blackbusa
Easy Quadrider
Easy Quadrider

hallo even voorstellen,

Bericht door blackbusa »

hello, ik hoop dat ik dit hier mag plaatsen

ik ben afkomstig uit regio gent (oost vlaanderen, belgie) en heb met een uurtje geleden een raptor 700 2009 aangeschaft.
voor mij is het quadrijden nieuw maar ik rij al lang op motoren en ben ook de trotse eigenaar van een suzuki hayabusa (vandaar mijn nickname)

nu vroeg ik me af of er nog mensen zijn die uit deze regio komen, is altijd leuk om te weten uiteraard

de quad op zich heeft er mooie baanwielekes op zitten en baanbandjes (225 achter da weet ik) heel guard's, voorbumperke en een gpsken
maar voor de rest is er weinig aan veranderd. ikzelf ga het vrij simpel houden, uitlaatje gaat vervangen worden en een pc 3ke van dynojet zoals op mijn moto

groeten en hopelijk staat dit hier niet in de weg
domma dual Exhaust system, power commander 5 with autotune, +3mm throttle body and stage 3 hotcam with fuel tech air filter and tube, 16-36 overbrenging
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Re: hallo even voorstellen,

Bericht door Haagje »

Welkom en proficiat met uw aankoop! :applaus:
Maaruh, waar blijven die foto's?:afgestudeerd:

Veel plezier ermee :crosser:
blackbusa
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door blackbusa »

bedankt voor je bericht

even verduidelijken, ik heb de quad zonet aangekocht en voorschot betaald... maar er is nog een probleem met een verkeerde papieren en om die reden en ook de reden dat ik nog wat plaats in mijn garage moet maken, zal de quad hier pas volgens week zijn...

groeten
domma dual Exhaust system, power commander 5 with autotune, +3mm throttle body and stage 3 hotcam with fuel tech air filter and tube, 16-36 overbrenging
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

Ah oke,

Ja zorg maar eerst dat de papieren in orde zijn voor je alles betaald!
blackbusa
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door blackbusa »

komt wel in orde zenne, heb wel vertrouwen in de verkoper (is particulier)

eerste vraagje is er eigenlijk al.

weet er iemand waar ik een hangas kan open
maar liefst een die ik kan verzetten dus of duimgas of handgas)

is aanpassen voor mij zenne, maar op terrein zou ik liever duimgas gebruiken zoals vroeger op mijn xr 600 crossmoto

ik weet zeker dat het bestaat want ik ben eerst gaan zien bij een delaer en heb daar proefgereden met zo ene maar die gast ziet mij NOOIT meer terug....
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

Ja dat is er,
http://quadtuning.nl/webwinkel/stuurged ... NL!1!1!!!!

Ik raad je alleen echt aan om op terein je duimgas te gebruiken.
Je zult soms echt aan je stuur hangen. En dat zal moeilijker gaan met draaigas.
blackbusa
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door blackbusa »

thanks quadracer
da moet ik dus hebben, ik had vroeger een cross moto en ging regelmatig wa off road rijden en daar gebruikt ik enkel duimgas

want daar ga je ook wel eens aan het stuur hangen

mmm kan echt nie wachten tot mijn speeltje thuis is... madam zegt dat ik wel we vroeg mijn mid-life crisis heb (ben 33 he)

boys en toys zullen we maar zeggen
muayboran1
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door muayboran1 »

He proficiat met je aankoop,ik ben van Lokeren,misschien kunnen we eens samen een ritje doen ?
Grtz :crosser:
maxxer
Quadracer
Quadracer

Bericht door maxxer »

hey welkom hier en nog veel plezier met je raptor :afgestudeerd:
<<<MAXXER_300>>>
blackbusa
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door blackbusa »

thanks allemaal.... enne is zie da zeker zitten om samen te rijden, maar ga eerst beke moeten wennen, want is toch gans wa achter of mijnen brommer zenne

haha groeten
Boncari
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Boncari »

Welkom op het forum!!
Je moet idd goed oppassen, want er gebeurt eerder een ongeluk als een motorrijder op een quad stapt dan wanneer een leek op een quad stapt. ;) Je hebt iig al een geweldige quad gekocht!
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'

http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
blackbusa
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door blackbusa »

zaaaaalig fimken op you tube...

mijn eerste quadrit is me enorm tegengevallen maar dit lag volledig aan de dealer waar ik was, die liet me rijden met een raptor 700 waar vooraan spoorverbreders opstonden en die verlaagd was, ik vond die heel zenuwachtig en zag de fun er niet van.... vandaag testrit gedaan met die 700 2009 waar geen verbreders opzaten enken schoon velgskes met brede sloefkes en vooraan scooterbandjes, von het veel beter en doenbaar, dus die is het geworden

wel 1 ding ik ben niet vies van een beke sleutelen, en ik heb al zitten zoeken achter andere uitlaten, dubbele zouden veel toffer zijn, en die dmc uitlaten (zie ebay) zie ik volledig zitten

eerst beke leren mee rijden en dan wa veranderen, kan al nie wachten :crosser: :crosser: :crosser:
Schuer
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Schuer »

Binnekort weer een tuning projectje bij zo te horen! :) Kijk er al naar uit! :bier:

Enne welkom op het forum!
blackbusa
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door blackbusa »

bwaa zeker die uitlaatjes.... ander luchtfilterke meebestelle denk ik
enne powercommander en op de bank eens goe afstellen (zoals mijne moto)

allesinds nie verlagen en verbreden want wil er mee op terrein kunnen rijden
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door yamahakoppel »

welkom op het forum
die testrit die je op een verlaagde quad maakte? kan zijn dat het spoor slecht stond afgesteld of dat hij vanachter hoger stond dan vanvoor. er zijn mensen zelfs dealers die veranderingen aan een quad aanbrengen en geen rekening houden met bepaalde afstellingen waardoor het rijgedrag totaal veranderd

ik ken mensen die hun quad verkopen omdat het zenuwachtig rijd of dat ze hem niet op de baan kunnen houden. een maat van mij rijd nu 3jaar later nog quad sinds ik zijne geregeld heb :p
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Plaats reactie