afmonteren en de straat afgummen met je nieuwe monster
Gaat een goeie zomer worden gozert
no worries
2008 Raptor700SE Road use -SOLD.....damned! 2006 Honda TRX450R-HRC MX use full rebuild 2011 2011 sponsor: DFR @ dirtfiendracing.com
Crossbaan Maasvlakte crew"Wil ik net plankgas....is het hout op!"
Reparatie vuistregel:Zodra je handen onder het vet en de olie zitten...gaat je neus jeuken en moet je naar de WC
Hij begint al vorm te krijgen zie ik ,ga zo door dan kunnen we weer gaan cruisen.
Mijn rappie staat nog lekker warm tijd niet gereden,ik wacht ff tot alle pekel is weg gespoeld.........
Hij begint al vorm te krijgen zie ik ,ga zo door dan kunnen we weer gaan cruisen.
Mijn rappie staat nog lekker warm tijd niet gereden,ik wacht ff tot alle pekel is weg gespoeld.........
Hey iemand leeft nog hahaha , komt goed man , hopelijk deze zomer die geplannde zeeland rit van jouw rijden
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
je project begind eindelijk vorm te krijgen, nice!!!..
ps die lampen staan echt DIK erop
Thanks Man , ik had ook niet verwacht dat het zo mooi zouw passen. hopelijk pas het ook mooi onder me kappen , anders kan ik het altijd wel aan passen om die alu stukjes korter te maken.
Hey iemand leeft nog hahaha , komt goed man , hopelijk deze zomer die geplannde zeeland rit van jouw rijden
Ja sorry hoor Zack!
Alles gaat nog niet zo als het moet hiero
En we gaan zeker de Zeeland tour doen zo snel mogelijk!
Ja sorry hoor Zack!
Alles gaat nog niet zo als het moet hiero
En we gaan zeker de Zeeland tour doen zo snel mogelijk!
Komt goed man , beterschap