wacht nu nog op reaktie van kostprijs , ben vergeten te vragen welk merk de cdi is
cdi voor yamaha raptor 350
cdi voor yamaha raptor 350
heb net reaktie gekregen van hertogs willy over een beschikbare cdi voor de raptor 350 , volgens hem 800rpm meer en tot 3pk meer , wat denken jullie hiervan
wacht nu nog op reaktie van kostprijs , ben vergeten te vragen welk merk de cdi is

wacht nu nog op reaktie van kostprijs , ben vergeten te vragen welk merk de cdi is
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Als ik je één tip mag geven : eerst baanligging verbeteren, dan pas de motor aanpassen. Prijs fun factor is veel hoger bij bredere achteras en voorarmen !
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
bredere achteras en a armen , denk dat ik dat nu direkt nog niet nodig heb , ga geen bochten nemen tegen 100km/u he mannen , rij nog maar leine 3 weken
de vraag was ook wat jullie van de cdi vinden , ga ik die max 3pk en 800 rpm's voelen?
kan ik ergens prijzen raadplegen voor die achteras en a-armen op het web?
uit nieuwschierigheid maar weet dat hier gezegd word dat dit duur is
de vraag was ook wat jullie van de cdi vinden , ga ik die max 3pk en 800 rpm's voelen?
kan ik ergens prijzen raadplegen voor die achteras en a-armen op het web?
uit nieuwschierigheid maar weet dat hier gezegd word dat dit duur is
je bedoelt een stuk sneller door de bochten of zo , want met de straatbanden zal ik trager gaan vanwege kleinere doormeter van wielen met banden.
ik vind dat hij niet optimaal draait in hoge toeren en net lijkt in te houden maar hoop dit al op te lossen met k&n filter en jet kit , die cdi lijkt mij een goedkope oplossing voor beetje meer power.
ik vind dat hij niet optimaal draait in hoge toeren en net lijkt in te houden maar hoop dit al op te lossen met k&n filter en jet kit , die cdi lijkt mij een goedkope oplossing voor beetje meer power.
Met bijvoorbeeld 18" straatbanden ga je rapper gaan als met 18" crossbanden, ik zou me gewoon straatbanden nemen van 20" ofzo. Als het echt niet mogelijk is kun je je voorste tandwiel vergroten, das zoiezo beter voor op de baan. Als je een klein beetje meer spaart voor de uitlaat (demper alleen is ook goed), heb je meer vermogenwinst dan met een CDI.
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Wees maar gerust dat je met je chassis hoe hij nu is (op die breedte en hoogte) bijlange niet het maximum van je motor kunt vragen in alle situatie's
Maar als je dan toch meer power wilt, neem dan eerst een uitlaat (CDI is pas voor op het allerlaatste normaal gezien)
Velgmaat heeft niks met topsnelheid te maken, het is gewoon hoe groter de diameter van de band hoe meer snelheid je kan halen (op de baan zet men meestal voorraan een groter tandwiel om niet constant te moeten schakelen)
Maar als je dan toch meer power wilt, neem dan eerst een uitlaat (CDI is pas voor op het allerlaatste normaal gezien)
Velgmaat heeft niks met topsnelheid te maken, het is gewoon hoe groter de diameter van de band hoe meer snelheid je kan halen (op de baan zet men meestal voorraan een groter tandwiel om niet constant te moeten schakelen)
De grootte van je banden heeft nike te zien met de grootte van je velgen. Een Blaster heeft achteraan kleine velgjes, maar bij mij zitten er toch 22" op. De velg van een Warrior (of Raptor 350) is groter, maar je kan er gemakkelijk 20" opsteken. Het heeft dus niks met elkaar te maken.
Om hem lager te maken denk ik da je andere A-armen, achterbrug of veringen moet kopen. Ben wel nie zeker... Kan ook zijn da je het gewoon kunt instellen.
Om hem lager te maken denk ik da je andere A-armen, achterbrug of veringen moet kopen. Ben wel nie zeker... Kan ook zijn da je het gewoon kunt instellen.
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"


