welke banden
welke banden
hallo allemaal
ik zoek baanbanden ofterwel smalle banden.
ze moeten onder een yamaha YFM 250R.
de maat die er nu onder zit is 19x10-9 (de orginelen).
ik hoor graag julli advies
ik zoek baanbanden ofterwel smalle banden.
ze moeten onder een yamaha YFM 250R.
de maat die er nu onder zit is 19x10-9 (de orginelen).
ik hoor graag julli advies
-
darksaint
- Quadrider

- Contacteer:
Re: welke banden
Maxxis spears zijn mooie en goeje banden, wil je extreem veel grip ga dan voor de goldspeeds.
vooraan idem ofwel scooterbandjes
vooraan idem ofwel scooterbandjes
ik zoek cross banden niet voor op de weg ik wil graag smalle achter banden om beter door de sporen te kunnen 
sander.w schreef: ik zoek baanbanden
beetje duidelijker zijn int vervolg maar goed back on topic
<<<MAXXER_300>>>
sorry
maar volgens mij zijn baan banden tog egt om mee te crosse 
-
-=(R4N3)=-
- Quadrider

HAHAHAHA
Hier komt het land- en taalverschil weer eens om de hoek kijken!
Baanbanden zijn in NL meestal crossBAANbanden, in Vlaanderen zijn BAANbanden voor op het asfalt.
Maarruh,ik neem aan dat je zandbanden zoekt? Het Bandentopic is al zoveel keer langsgekomen dat het een eigen forum zou kunnen zijn!
Het is persoonlijke voorkeur wat voor banden je rijdt, in het zand zullen dit wel hogere en smallere banden zijn als voor harde of klei banen.
Je hebt diverse types, Excavator,4-snow,Dragon,Carlisle,Sand tyres unlimited,Cheng-Shin enz enz.
Ik rijd zelf nu met Excavators achter en Cheng-Shins voor. Allebij 22-8/10
no worries
Hier komt het land- en taalverschil weer eens om de hoek kijken!
Baanbanden zijn in NL meestal crossBAANbanden, in Vlaanderen zijn BAANbanden voor op het asfalt.
Maarruh,ik neem aan dat je zandbanden zoekt? Het Bandentopic is al zoveel keer langsgekomen dat het een eigen forum zou kunnen zijn!
Het is persoonlijke voorkeur wat voor banden je rijdt, in het zand zullen dit wel hogere en smallere banden zijn als voor harde of klei banen.
Je hebt diverse types, Excavator,4-snow,Dragon,Carlisle,Sand tyres unlimited,Cheng-Shin enz enz.
Ik rijd zelf nu met Excavators achter en Cheng-Shins voor. Allebij 22-8/10
no worries
2008 Raptor700SE Road use -SOLD.....damned!
2006 Honda TRX450R-HRC MX use full rebuild 2011
2011 sponsor: DFR @ dirtfiendracing.com
Crossbaan Maasvlakte crew"Wil ik net plankgas....is het hout op!"
Reparatie vuistregel:Zodra je handen onder het vet en de olie zitten...gaat je neus jeuken en moet je naar de WC
Reparatie vuistregel:Zodra je handen onder het vet en de olie zitten...gaat je neus jeuken en moet je naar de WC
-
Ardjuh
- Quad Expert

Hij zoekt condoompjes met extra profiel voor meer fun!-=(R4N3)=- schreef:HAHAHAHA![]()
Mijn zand/zachte baan banden zijn breder als m'n harde baan banden.
No Can't Do!
-
-=(R4N3)=-
- Quadrider

"Ribbed for her pleasure"
Idd...uitzonderingen bevestigen de regel weer! die Paddles van jou zijn wel erg breed.
Je ziet ze niet zoveel hier in NL, meer in de VS bij die duinracer gasten. Tis wel funny om te zien als je over het asfalt rijdt,net een pinguin
Ze deden het wel goed toch?
groeten!
Idd...uitzonderingen bevestigen de regel weer! die Paddles van jou zijn wel erg breed.
Je ziet ze niet zoveel hier in NL, meer in de VS bij die duinracer gasten. Tis wel funny om te zien als je over het asfalt rijdt,net een pinguin
groeten!
-
Ardjuh
- Quad Expert

Hadden zelfs te veel grip voor me toen nog standaard raptor.... miste ondanks dat ik met 13/40 reed-=(R4N3)=- schreef:"Ribbed for her pleasure"![]()
Je ziet ze niet zoveel hier in NL, meer in de VS bij die duinracer gasten. Tis wel funny om te zien als je over het asfalt rijdt,net een pinguin![]()
groeten!
vermogen.
Asfalt was waardeloos rijden idd... hahaha, moet ik ook niet te veel doen, is niet bevordelijk voor ze.
No Can't Do!
ik denk dat ik voor de Excavators ga maar weet iemand of daar de de goede steek voor is te krijgen voor min yamha yfm 250R en of mijn quad dan niet heel veel naar voren staat ??
-
darksaint
- Quadrider

- Contacteer:
idd taalkwestie.
bij ons is een baan=weg en weg=straat
crossbanden zijn banden....ewel voor te crossen. er ligt geen baan op crossparcour want baan = ook asfalt....
back on topic....hebben jullie daar zoveel ruimte om in zand en parcours te rijden? hier in Belgie is er vrij weinig.....
bij ons is een baan=weg en weg=straat
crossbanden zijn banden....ewel voor te crossen. er ligt geen baan op crossparcour want baan = ook asfalt....
back on topic....hebben jullie daar zoveel ruimte om in zand en parcours te rijden? hier in Belgie is er vrij weinig.....
-
-=(R4N3)=-
- Quadrider

@ Sander: de steek is natuurlijk afhankelijk van je velg, heeft niets te maken met je band.
Heeft je 250 ook 21x7-10 voorop? Dan zal het wel gaan denk ik.
Heb je 19x6 hangt hij wel wat voorover denk ik.
Maar neem je geen zandbandjes voor ook dan? Dat rijd veel beter. Kan je meteen rondom 22 hoog nemen.
Dat kan je met een tandje minder voorop en/of tandje meer achter wel opvangen.
@Ardjuh: dat zal wel ja...1x gas en de kammen vliegen je om je oren ook denk ik!
groeten
Heeft je 250 ook 21x7-10 voorop? Dan zal het wel gaan denk ik.
Heb je 19x6 hangt hij wel wat voorover denk ik.
Maar neem je geen zandbandjes voor ook dan? Dat rijd veel beter. Kan je meteen rondom 22 hoog nemen.
Dat kan je met een tandje minder voorop en/of tandje meer achter wel opvangen.
@Ardjuh: dat zal wel ja...1x gas en de kammen vliegen je om je oren ook denk ik!
groeten
-
sander saes
- Easy Quadrider

ik zoek ook banden voor op de raptor 250?
voor in de losse zand
wie kan er aan Sand tyres unlimited
Mini Desert Trak of 1450
Desert Trak
ik hoor wel
gr sander
voor in de losse zand
Mini Desert Trak of 1450
Desert Trak
ik hoor wel
gr sander
ready to race!!!!
-
Ardjuh
- Quad Expert

Je 250 heeft wat minder vermogen, ik zou sowieso geen brede band nemen met hoge schoepen,sander saes schreef:ik zoek ook banden voor op de raptor 250?
voor in de losse zand
Mini Desert Trak of 1450
Desert Trak
ik hoor wel
gr sander
want die krijgt je 250 niet goed rond.
Je moet kijken dat als je stuk over verhard moet rijden, dat je dan niet op je schoepen rijd...
Bij aantal zitten er in het midden 1 of 2 stroken, dan rijd je niet direct je schoepen kapot
op een harde ondergrond.
Schoepen mogen voor KNMV wedstrijden niet doorlopend zijn van links naar rechts, moet onder
broken zijn. Die banden met 1 of 2 stroken in het midden hoeven niet ingeknipt te worden.
No Can't Do!
voor op zit nu 20X7-10 ik kan natuurlijk ook de voor banden veranderen maar wel iemand of axcavoctors voor de 250 te krijgen zijn en ze moeten natuurlijk niet tegen me nerfbars komen dus weet iemand een goed type