cilinderhead schreef:wanneer komen die foto's nou ?
Ben op het moment heel erg druk met het klaar maken van mijn motoren voor het nieuwe seizoen. Ik rij zowel onk supermoto als supercross en dat vraagt om een goede en lange voorbereiding. De quad is voor erbij en daar heb ik nu weinig tijd voor.
Ik haal de quad donderdag weer op uit de werkplaats voor de rit op de 16e. De hotcams en open uitlaat zitten er op dus ik kan nu op maximaal vermogen rijden
mobydirk schreef:
ps lexjeweetwel ben jij met alles zo positief?
Lex is gewoon niet zo slim......... Het vervolg van dit bericht is zeer ongepast op dit forum, dit kan zeer kwetsend overkomen. Vandaar dat ik, Boncari, even gecensureerd heb.
oke dat was ook lekker volwassen
maar als ik zo door het leven zou moeten
overal over zeuren en af kraken zou ik er een eind aan maken
laten we het er maar op houden dat hij gelukkig is.
ps pas op voor overstekende bomen
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
mobydirk schreef:oke dat was ook lekker volwassen
maar als ik zo door het leven zou moeten
overal over zeuren en af kraken zou ik er een eind aan maken
laten we het er maar op houden dat hij gelukkig is.
ps pas op voor overstekende bomen
Als ik vandaag tijd heb ga ik nog wat bomen opzoeken in de kuil bij Hoogerheide. Als de afstelling klopt maak ik wel een filmpje voor dit topic, dat is leuker dan het gezeur van een bepaald persoon.
(ik ben van een e ton chellenger 150 naar een ktm 505) (ben 14 jaar )
dat is pas een serieuze overstpa maa kan idd best hoor ben van zo een chinese 200cc bucht quad naar een lichtjes getunede 400 honda quad gegaan ben het vermogen na 4 maanden al serieus gewoon en ik rij niet bepaald veel heb achteraf veel psijt dat ik neit ineens een 450 heb gekocht
Net terug van Ruud fredriks, de ktm is afgesteld op de andere nokkenas en open uitlaat. Loopt nu als een gek Ik heb een filmpje gemaakt van de run op de testbank. Deze monteer ik zondag avond samen met de offroad rit filmpjes.