clash Willemsen Brusselers kan nog mooi werden, beiden even gek dus vraag is of dit goed komt. Respect om het te doen, zowel budgetair als fysiek. Alex had al een 690 fabrieksKTM laten ombouwen maar blijkbaar vond hij het nog niet genoeg power hebben en stapt nu over op 990. Die 990 is heel mooie machine maar o zo zwaar qua gewicht waardoor alles dubbel en dik afziet in de putten. Als ie m heel houdt kom je zeker goed in het klassement maar vrees dat eerste jaar sowiezo een testjaar met problemen wordt, zowel voor Willemsen als voor Alex.
Belangrijkste is echter die eerste dagen overleven. Die ritten zijn zo smal en gevaarlijk dat velen hun adrenaline niet kunnen bedwingen.
idd ben benieuwt wat die 990 presteert tegen over de 700R , en hoe je zegt de eerste ettappes zijn redelijk wat uitvallers altijd. we laten ons verrassen wat er gaat gebeuren
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Ik heb vorige zomer een hele dag getest met die 950 E-atv, is een heel leuke machine om mee te rijden en gaat verdomd goed vooruit! Zelfs op een crossparcours kan hij ook zijn mannetje staan! Stuurt wel minder makkelijk in de korte bochten, maar die kom je niet tegen in een woestijn... Je kan er heel relax opzitten en je gaat je echt niet vermoeien hierop! Zie hem hiermee nog hoog eindigen!
Deze machine heeft vast en zeker al zijn waarde laten blijken, bouwen Eichner won al verschillende woestijnwedstrijden hiermee!
Twee cylinder mag denk ik bij de quads, tot 1000 cc dacht ik. Zou even moeten nakijken.
Het is weer serieus slagveld aan het worden in Dakar. 452 op startlijst, met nog paar dagen te gaan zitten er nog 156 in koers. Zowat 1 op 3 komt aan...
Idd beginnen veel uitvallers te komen , de strijd bij VolksWagen is ook niet meer zo erg spannend. motor's jammer van frans was echt goeie rijder. maar dat is de dakar
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
tjobbie schreef:dan had ik mooi een 2cil 1000cc turbo gebouwdt als je toch die vrijheid hebt.
Lijkt op zelfde regels als knmv, daar mogen ook geen geblazen motoren. Maar je kan wel vermogen hebben
je moet het ook nog vol houden. Je kan soms beter een lichtere machine hebben die beter te controleren is.
idd ben benieuwt wat die 990 presteert tegen over de 700R , en hoe je zegt de eerste ettappes zijn redelijk wat uitvallers altijd. we laten ons verrassen wat er gaat gebeuren