Daan's Banshee SM Rebuild--> Up #28
Re: Daan's CT-Racing Banshee SM
Hier de Keihin vlakschuif carbs (moet de grootte nog even nameten en de sproeiermaten checken). Ook zie je hier speciale membraamplaatjes van glasfiber. Ze bestaan uit 2 delen, kleinere klepjes in het midden + de grote buitenom, om voor extra benzine/lucht te zorgen wanneer de motor (je rechterhand/duim ) erom vraagt.
Laatst gewijzigd door Daniello op za 15 jan, 2011 18:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Grtz Daan
Banshee CT-Racing SM
Banshee CT-Racing SM
Lekker spul
Wist niet dat je zo handig bent,, Respect
Uitelkaar halen is ook makkelijk dan het weer in elkaar zetten heRapr700SE schreef:Wist niet dat je zo handig bent,, Respect
- yamahakoppel
- Quad GOD
mooi getuned blokje
man een banshee is al een beest ik denk dat er in dit blok wel nog wat meer power steekt
man een banshee is al een beest ik denk dat er in dit blok wel nog wat meer power steekt
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Pro Quadrider
er zijn banshee's met ct-kit die meer dan 80 pk hebben
is dit ook een bigbore???
[quote="Daniello"]
Hier fotos van het motorblok. Je kunt nu ook mooi zien hoe ver de inlaten van de cilinders door CT bewerkt zijn. Er is aan de bovenzijde van de inlaat zelfs een extra poort erbij gefreesd.
die extra poort waar je het over hebt, is gewoon standaard
alleen wel een beetje opgefrist
Hier fotos van het motorblok. Je kunt nu ook mooi zien hoe ver de inlaten van de cilinders door CT bewerkt zijn. Er is aan de bovenzijde van de inlaat zelfs een extra poort erbij gefreesd.
never drive faster then your angel can fly
-
- Pro Quadrider
net voor het eerst wezen vlammen met me blaster CT240 die banshee van jou moet een monster zijn !!!!
enige nadeel was dat mijn tank echt supersnel leeg is
Ik heb het blokje nog niet opengemaakt. Daar wil ik komende week aan gaan beginnen. Dan weet ik ook of het een BB of gewone standaard cilinder is.bonzaiking schreef:er zijn banshee's met ct-kit die meer dan 80 pk hebben
Grtz Daan
Banshee CT-Racing SM
Banshee CT-Racing SM
Ok, dat wist ik niet, zag er idd niet standaard uit...alsof er an gefreesd/bijgefreesd wasmx jake schreef:Daniello schreef:
Grtz Daan
Banshee CT-Racing SM
Banshee CT-Racing SM
Filmpje filmpje filmpje!!!bonzaiking schreef:net voor het eerst wezen vlammen met me blaster CT240 die banshee van jou moet een monster zijn !!!!
Grtz Daan
Banshee CT-Racing SM
Banshee CT-Racing SM
-
- Pro Quadrider
komt goed zal binnenkort eens wat maken
Ja doen hè, want ik vind die Blaster van jou (vooral ook het motorische gedeelte) echt prachtig! En heb je er al eens eerder om gevraagd in je topic
Grtz Daan
Banshee CT-Racing SM
Banshee CT-Racing SM
-
- Pro Quadrider
ja man ik weet het ik moet nog effe wat beter afstellen/inrijden en dan doe ik het echt bij deze beloofd