734 AGGRESSOR [78HP Dyno 205]
Re: YFM 734R SE Black Streetfighter.[Finally Done!!!] p127]
Echt een monster dat je nu hebt. 100% finally done? Niet nog stiekem iets op het oog?
Het is PTVD! een monster van een quad geworden! Gaaf!
Grtz Daan
Banshee CT-Racing SM
Banshee CT-Racing SM
man man wat een beest
Ziet er goed uit. De vering maakt het echt af
-
- Quadverslaafde
haha tjonge jonge, kan daarlijk niet meer zitten zoveel veren als er in m,n reet worden gestoken
Bedankt voor het mooie commentaar chaps!
ben net terug van de fotoshoot op een mooie locatie(vind ik dan) alleen het licht inval was klote,dus zeer moeilijk foto,s maken.
ik heb ze nog niet binnen maar ben zeker benieuwd hoe ze zijn geworden.
teven ook gelijk een groot nadeel, zoals m,n eerste potje van de achterveer geschaaft was is m,n gloednieuw achterveer ook weer geschaaft terwijl ik dacht dat ik het 100% opgelost had
en hij moet toch nog bijgesteld worden want hij sputterd nog een beetje bij vol gas.
voor de rest gisteren ook gelijk het caster van de a-armen bijgesteld en rijd echt heel stabiel rechtuit op de weg.
tot zover toch een mooie dag op de vering na dan, ik baal echt als een stekker.
oh, en AF is een groot woord natuurlijk
Bedankt voor het mooie commentaar chaps!
ben net terug van de fotoshoot op een mooie locatie(vind ik dan) alleen het licht inval was klote,dus zeer moeilijk foto,s maken.
ik heb ze nog niet binnen maar ben zeker benieuwd hoe ze zijn geworden.
teven ook gelijk een groot nadeel, zoals m,n eerste potje van de achterveer geschaaft was is m,n gloednieuw achterveer ook weer geschaaft terwijl ik dacht dat ik het 100% opgelost had
en hij moet toch nog bijgesteld worden want hij sputterd nog een beetje bij vol gas.
voor de rest gisteren ook gelijk het caster van de a-armen bijgesteld en rijd echt heel stabiel rechtuit op de weg.
tot zover toch een mooie dag op de vering na dan, ik baal echt als een stekker.
oh, en AF is een groot woord natuurlijk
Laatst gewijzigd door tjobbie op zo 16 jan, 2011 16:34, 2 keer totaal gewijzigd.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
is die af dan ?????
ziet er gelikt uit man
ziet er gelikt uit man
Re: YFM 734R SE Streetfighter.[Finally Done! for now ;) ] p127]
das zeker balen
hoe komt het dan dat ie beschadigd is kunnen raken??
veren staan em echt supernice e man, weeral een veer bij voor in je reet te steken
hoe komt het dan dat ie beschadigd is kunnen raken??
veren staan em echt supernice e man, weeral een veer bij voor in je reet te steken
Yamaha YFZ350 Banshee • Stock
-
- Quadverslaafde
door de verlengde achterbrug, en omdat ie zo laag hangt. ligt de ketting al dichtbij de pot en door de lengte van de ketting slaat ie vrij ver alle kanten uit. een Chain Tensioner is nu echt een musthave.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Tjobbie Toppie
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
prachtig! maar dat wist je natuurlijk al
Yamaha YFZ480Build in progress
-
- Quadverslaafde
tnx, manne
P.s. Km magneet uiteindelijk opgelosttjobbie schreef:tnx, manne
-
- Quadverslaafde
goed bezig kerel toch je magneetje ergens kunnen plaatsen, en wat zag ik nou? je cam wegdoen? wat ben je allemaal van plan ?Zakie schreef:P.s. Km magneet uiteindelijk opgelosttjobbie schreef:tnx, manne
Nee magneet gewoon zelfde plek , alleen bij een 700 is je voor velg drager weet de naam niet anders dan bij een 660 , denk dat jij gelijk dat stukje grijs metaal dat je bij je koso krijgt aan heb kunnen sluiten ik heb wat aan moeten passen, en ja hotcam is in de verkoop, ik heb besloten om hem gewoon zo te houden. als deze af is wil ik wat anders maken
Maar die van jouw is echt DE SHIT!
Maar die van jouw is echt DE SHIT!