mijn plafond weerkaatst al mooi

en mijn frame guard

foto's van cromé maken is niet simpel

superzalig
 superzalig 

respect.
 respect.

oke er zaten misschiens nog foutjes in, maar in de cromé zitten er ook nog. gelukkig zitten die meer van onder en op 1m afstand zie je het totaal niet en zet nog geen grotere foto's anders zijn jullie blind
 oke er zaten misschiens nog foutjes in, maar in de cromé zitten er ook nog. gelukkig zitten die meer van onder en op 1m afstand zie je het totaal niet en zet nog geen grotere foto's anders zijn jullie blind   
  en voor 200% in zetten dan komt dat wel goed
  en voor 200% in zetten dan komt dat wel goed

je kan je brug ook chrome laten poedercoatenDaniello schreef:PFOEH!!! Je moet er maar zin in hebben om aan zo'n klus te beginnen! Ziet er wel super uit....
Was eraan het denken om het ook met mijn Banshee brug te doen, maar begin er toch maar niet aan. Laat hem poedercoaten...of...doe je de mijne ook 'even'
Thnx nog voor het advies voor de kappen laatst, is niks meer van gekomen door de ruil...maar toch!

dalijk word u aangehouden , ja meneer het lijkt dat wij met groot licht rijden door uwe achterbrug
  dalijk word u aangehouden , ja meneer het lijkt dat wij met groot licht rijden door uwe achterbrug