734 AGGRESSOR [78HP Dyno 205]

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Re: YFM 734R SE Streetfighter.[Finally Done! for now ;) ] p127]

Bericht door tjobbie »

Zakie schreef:Nee magneet gewoon zelfde plek , alleen bij een 700 is je voor velg drager weet de naam niet anders dan bij een 660 , denk dat jij gelijk dat stukje grijs metaal dat je bij je koso krijgt aan heb kunnen sluiten ik heb wat aan moeten passen, en ja hotcam is in de verkoop, ik heb besloten om hem gewoon zo te houden. als deze af is wil ik wat anders maken :evil:

Maar die van jouw is echt DE SHIT! :bier: :buig:
tnx. ik had de oude magneet gebruikt van de trailtech die eraf was gekomen en dat werkte perfect! die zit in 1 van de 4 bouten van de schijfrem.
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Zakie
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Zakie »

ik heb er 2 in de bouten gedaan ja. Hoe meer magneten hoe beter hij ontvangt las ik in de handleiding. Tis goed gekomen. :idea: Nogmaals bedankt voor die foto's :bier: heeft geholpen
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door tjobbie »

Zakie schreef:ik heb er 2 in de bouten gedaan ja. Hoe meer magneten hoe beter hij ontvangt las ik in de handleiding. Tis goed gekomen. :idea: Nogmaals bedankt voor die foto's :bier: heeft geholpen
your welcome :wink:
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Grizzly700
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Grizzly700 »

Jammer van de veren man, neem ze wel over voor een zacht prijsje :D

Wat gaat de volgende mod worden? Grotere throttlebody, stroker krukas ofzo? :bier:
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door tjobbie »

Grizzly700 schreef:Jammer van de veren man, neem ze wel over voor een zacht prijsje :D

Wat gaat de volgende mod worden? Grotere throttlebody, stroker krukas ofzo? :bier:
zit al een grotere throttlebody op :D misschien een turbo, maar dat is nog ver ver weg :wink:
echt kut ja, wat doe je eraan...
AfbeeldingAfbeelding
Grizzly700
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Grizzly700 »

Toch kijken voor een goede geleider/spanner ofzo.
Dit is natuurlijk gewoon :x :x

Wordt even goed kijken en passen en meten of je een rolletje ergens kwijt kan of in die richting
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door tjobbie »

Grizzly700 schreef:Toch kijken voor een goede geleider/spanner ofzo.
Dit is natuurlijk gewoon :x :x

Wordt even goed kijken en passen en meten of je een rolletje ergens kwijt kan of in die richting
dat fix ik wel, is geen probleem maar het kwaad is al geschied :(
AfbeeldingAfbeelding
FLIPmode
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door FLIPmode »

:shock: Mooie machine, jammer van de achterveer maar dat is een risico van een lange ketting, die leurt ook makkelijker als een korte ketting door het op en af zwiepen heb ik gehoord. Ik heb gewoon een teflon geleiderol geplaatst en bij mij gaat het goed (tot nu toe, ik heb nog geen lange ritten gemaakt).
Maar echt een vet machien zal je veel bekijks mee hebben :applaus:
:bier:
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door tjobbie »

FLIPmode schreef::shock: Mooie machine, jammer van de achterveer maar dat is een risico van een lange ketting, die leurt ook makkelijker als een korte ketting door het op en af zwiepen heb ik gehoord. Ik heb gewoon een teflon geleiderol geplaatst en bij mij gaat het goed (tot nu toe, ik heb nog geen lange ritten gemaakt).
Maar echt een vet machien zal je veel bekijks mee hebben :applaus:
:bier:
veel bekijks is 1 ding wat zeker is, dat korte ritje wat ik heb gemaakt zie je echt bijna iedere kop keren :mrgreen: :bier:
ik heb een mooie spanner gevonden maar moet van de v.s. komen, ben er mee bezig.
AfbeeldingAfbeelding
bonzaiking
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door bonzaiking »

tjobbie schreef:
veel bekijks is 1 ding wat zeker is, dat korte ritje wat ik heb gemaakt zie je echt bijna iedere kop keren :mrgreen:
ik heb een mooie spanner gevonden maar moet van de v.s. komen, ben er mee bezig.

mooi man daar doe je het voor toch :evil: ik reed vanochtend een stukkie en ook echt iedereen keek ongeveer zo :?/ :shock:
vooral door het geluid denk ik :evil:
nickon
Quadrider
Quadrider

Bericht door nickon »

hopelijk is het opgelost met die ketting spanner dan ?! :)
och bekijk het van de "bright side" (als je het zo kan noemen), gelukkig is het je achterveer dat zie je niet zo... natuurlijk altijd kut, zeker als het splinternieuw is :(

maar ik zie geen spatje op de foto's! :) op je eigen machine weet je alle krasjes en plekjes staan die niemand anders ziet/weet! das normaal en dat zorgt er ook net voor dat ie zo top is voor 'outsiders' en zelfs voor kenners die em zien! :bier:

Yamaha YFZ350 BansheeStock
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door tjobbie »

bonzaiking schreef:
tjobbie schreef:
veel bekijks is 1 ding wat zeker is, dat korte ritje wat ik heb gemaakt zie je echt bijna iedere kop keren :mrgreen:

mooi man daar doe je het voor toch ik reed vanochtend een stukkie en ook echt iedereen keek ongeveer zo :?/ :shock:
vooral door het geluid denk ik :evil:
gaaf he' :)

@NickV is ook zo maar blijft @#$ omdat je zo zuining op je spul ben en die veertje niet bepaald de goedkoopste zijn.
AfbeeldingAfbeelding
Zakie
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Zakie »

Zo snel mogelijk opnieuwe laten taxeren Tjobbie :bier:
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
Belgian Pro
Quad Master
Quad Master

Bericht door Belgian Pro »

Ik zou niet goed weten wat je nog aan die machiene kan veranderen...
Misschien een grotere radiator? :D
Afbeelding
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff

As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door tjobbie »

eigenaar misschien? :D neeeeeee' echt niet whahah! :lol:

ik heb al een paar pics binnengekregen die ik graag met jullie wil delen maar dan is de fun van het magazine af dus wacht nog maar ff :p
AfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie