petoe's raptor 700R new pics 29p
Re: petoe's raptor 700R
heb zeb ze al wat ontspanne hoor maar tog bedankt
-
- Quadverslaafde
ik krijg binnekort een chaintensioner binnen speciaal voor sm quads dus dan hoef je de ketting niet zo strak meer te zetten.
zal wel een reviewtje plaatsen als het zover is.
misschien ook wat voor jou?
zal wel een reviewtje plaatsen als het zover is.
misschien ook wat voor jou?
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
kzou uw achterbrug ofwel int grijs of blauw doen, maar denk da grijs het mooist is
Yamaha YFZ480Build in progress
Ga je die a-armen zelf installeren
-
- Quad Master
petoe schreef:ik zit met een vraag ik zou graag men achterbrug laten spuiten maar weet nog niet goed welke kleur
1= yamaha blauw
2= wit
3=het zelfde grijs als mijn frontkap
wat denken jullie ? grtz steven
blauw net als je a armen
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
Ik denk dat dat in het grijs ook wel zal meevallen. Dan heb je een grijze 'lijn' van voor tot vanachter. Grill - Zadel - Brug
Natuurlijk, dat blauw gaat meer opvallen
Natuurlijk, dat blauw gaat meer opvallen
ik vind blauw ook wel cool maar gaat dat dan niet zot worde blauwe achterbrug blauwe ketting en blauw tantwiel ? niet teveel van het goede dan ?@ lazzi : normaal ga ik men a armen zelf steken jha .
-
- Quadrider
- Contacteer:
nice quad e, nice a armen wel tof dat er langere remleidingen bijzitten
jha dan heb ik ineens alles he anders is dat altijd maar wachten op de stukken edarksaint schreef:nice quad e, nice a armen wel tof dat er langere remleidingen bijzitten
Als je een helpende hand nodig hebt...petoe schreef:@ lazzi : normaal ga ik men a armen zelf steken jha .
Btw, wat denk je van een grijze brug en dan je as blauw (a la jenzie)
ik zou je as nie blauw doen, het chrome vindk veel mooier en past wel bij uw quad, jenzie heeft geen chrome meer aan zn quad dus is da mooier, maar denk da bij uwe juist minder mooi ga uitkome..Lazii schreef:Als je een helpende hand nodig hebt...petoe schreef:@ lazzi : normaal ga ik men a armen zelf steken jha .
Btw, wat denk je van een grijze brug en dan je as blauw (a la jenzie)
Yamaha YFZ480Build in progress
@ lazzi als ik helpen de hand nodig heb geef ik u wel een seintje hoor hoop aleen dat ze niet telang meer weg blijven ben cerieus
en denkt tog maar niet dat ik mijn as ga blauw spuiten ik laad deze choom maar men brug jha grijs of blauw maar ik denk tog maar eerder dat grijs metalik hoor
en denkt tog maar niet dat ik mijn as ga blauw spuiten ik laad deze choom maar men brug jha grijs of blauw maar ik denk tog maar eerder dat grijs metalik hoor
vandaag is mijn achterbrug aangekomen se se nu een beetje klaarmaken voor ze naar de poederlakker tebregen het gaat een kleurtje worden maar geen van de 3 dat hier gepost stonden