Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
petoe schreef:vandaag is mijn achterbrug aangekomen se se nu een beetje klaarmaken voor ze naar de poederlakker tebregen het gaat een kleurtje worden maar geen van de 3 dat hier gepost stonden
ik ben ook al inlichtingen gaan vragen voor croom te poederlakken maar mij hebben ze gezegt dat je de echte diepe glans en weerspiegeling NOOIT gaat krijgen zoals bij THE REAL STUFF
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
petoe schreef:vandaag is mijn achterbrug aangekomen se se nu een beetje klaarmaken voor ze naar de poederlakker tebregen het gaat een kleurtje worden maar geen van de 3 dat hier gepost stonden
ik ben ook al inlichtingen gaan vragen voor croom te poederlakken maar mij hebben ze gezegt dat je de echte diepe glans en weerspiegeling NOOIT gaat krijgen zoals bij THE REAL STUFF
klopt kris
het werd mij van de week sterk afgerade
het schijnt er niet uit te zien
don't ride, just fly yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
ik ben vandeweek bij mijn poederlakker geweest en hij had velgen voor een auto zo gespoten voor het zo te kunne zien dat het poederlak is moet je tog moeite doen hoor en als het tog tege slaagt gaan we er met een anderkleurtje over e maar ik ben er verzekerd van dat het goed komt een paar dagen wachten en het resultaat zal hier tezien zijn
Vandaag achteras gedemonteerd voor een paar kleine aanpasingen en vrijdag mijn nieuwe achterbrug plaatsen sebiet hem efe in elkaar zetten om wat foto's tetrekken van de kleine aanpasingen