graag advies/hulp aanschaf quad
-
- Toeschouwer
graag advies/hulp aanschaf quad
Beste forumleden,
na het nodige speurwerk op marktplaats etc. heb ik ondekt dat er heel wat verschillende merken/types quads te koop zijn. Het blijft echter onduidelijk welk merk en type geschikt is voor mijn doeleinden:
- Een quad voor "fun" gebruik, zowel voor straat als offroad doeleinden. Dus geen professioneel gebruik enkel voor de mooie zomerdag
- 4Takt
- Betrouwbaar ( bashan etc. dan geen optie? )
- quad moet ook goed te berijden zijn op een provinciale weg ( 80 km/u )
- bouwjaar geen voorkeur, mag ook ouder zijn zolang hij aan bovenstaande wensen voldoet.
- budget max. 3500 euro
- geen bagage en hoogstzelden een passagier
Is deze combinatie mogelijk en waar zou jullie voorkeur dan naar uit gaan?
Wat is verstandig en noodzakelijk qua vermogen en cilinderinhoud? heb wel enige (cross) motor ervaring en wil voldoende trekkracht. Topsnelheid is minder van belang.
Alvast bedankt voor de informatie.
Gr
na het nodige speurwerk op marktplaats etc. heb ik ondekt dat er heel wat verschillende merken/types quads te koop zijn. Het blijft echter onduidelijk welk merk en type geschikt is voor mijn doeleinden:
- Een quad voor "fun" gebruik, zowel voor straat als offroad doeleinden. Dus geen professioneel gebruik enkel voor de mooie zomerdag
- 4Takt
- Betrouwbaar ( bashan etc. dan geen optie? )
- quad moet ook goed te berijden zijn op een provinciale weg ( 80 km/u )
- bouwjaar geen voorkeur, mag ook ouder zijn zolang hij aan bovenstaande wensen voldoet.
- budget max. 3500 euro
- geen bagage en hoogstzelden een passagier
Is deze combinatie mogelijk en waar zou jullie voorkeur dan naar uit gaan?
Wat is verstandig en noodzakelijk qua vermogen en cilinderinhoud? heb wel enige (cross) motor ervaring en wil voldoende trekkracht. Topsnelheid is minder van belang.
Alvast bedankt voor de informatie.
Gr
Re: graag advies/hulp aanschaf quad
Een Yamaha Raptor 350 is misschien een goede keuze? voor dat budget vind je gemakkelijk een mooie 350 en deze gaan wel goed vooruit, we hebbe er ook zo een, en dan heb je meteen ook een zeer betrouwbare quad, weinig onderhoud en gaat bijna niet stuk als je er normaal meer rijdt
Yamaha YFZ480Build in progress
Ligt er alleen aan of hij uit Nederland of België komt, in Nederland kom je er niet zo snel aan voor die prijs ben ik bang...-Laurens- schreef:Een Yamaha Raptor 350 is misschien een goede keuze? voor dat budget vind je gemakkelijk een mooie 350 en deze gaan wel goed vooruit, we hebbe er ook zo een, en dan heb je meteen ook een zeer betrouwbare quad, weinig onderhoud en gaat bijna niet stuk als je er normaal meer rijdt
Yamaha Raptor 700
BJ [eind] 2006
Mods:
DMC Force 4 Duals
Powercommandor 5
Baby blue wire mod
Monster Intake
K&N High-Flow Filter
Vapor KM Teller
Powermadd Handkappen + Spiegels
Tusk Alu Tankdop
15/36 vertanding
BJ [eind] 2006
Mods:
DMC Force 4 Duals
Powercommandor 5
Baby blue wire mod
Monster Intake
K&N High-Flow Filter
Vapor KM Teller
Tusk Alu Tankdop
15/36 vertanding
das waar, maar er staat niet bij of hij uit NL of BE is, maar in BE kan je voor da geld al n heel mooie Raptor vinden, en dan heb je n super quadXeromeX schreef:Ligt er alleen aan of hij uit Nederland of België komt, in Nederland kom je er niet zo snel aan voor die prijs ben ik bang...-Laurens- schreef:Een Yamaha Raptor 350 is misschien een goede keuze? voor dat budget vind je gemakkelijk een mooie 350 en deze gaan wel goed vooruit, we hebbe er ook zo een, en dan heb je meteen ook een zeer betrouwbare quad, weinig onderhoud en gaat bijna niet stuk als je er normaal meer rijdt
als het in BE is heb ik nog een mooie honda trx 450 gezien en kost 4000€
een andere optie is een yamaha warrior is de voorganger van de raptor 350
een andere optie is een yamaha warrior is de voorganger van de raptor 350
suzuki ltz 400 special edition
-
- Toeschouwer
Hallo,
Ik woon in nederland, Limburg, wel dicht bij de belgische grens, invoeren wellicht een optie?
Gr
Ik woon in nederland, Limburg, wel dicht bij de belgische grens, invoeren wellicht een optie?
Gr
dat gaat, maar dit is niet aangerade, het invoere van een quad naar nederland is zeer duur, dus als je er mee op de baan wilt rijde kan je best n quad zoeke die al NL papieren heeft, anders maakt het niet zo veel uit
-
- Quad Master
wat vind jij dan duur-Laurens- schreef:dat gaat, maar dit is niet aangerade, het invoere van een quad naar nederland is zeer duur, dus als je er mee op de baan wilt rijde kan je best n quad zoeke die al NL papieren heeft, anders maakt het niet zo veel uit
een quad met be kenteken uit bijvoorbeeld 2005 kost je z,n 450 eurie
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
-
- Quadrider
is een suzuki ltz 400 niks ?
Die heb je toch niet voor 3.5?
iig zie ze altijd voor 4500+
iig zie ze altijd voor 4500+
Yamaha Raptor 700
BJ [eind] 2006
Mods:
DMC Force 4 Duals
Powercommandor 5
Baby blue wire mod
Monster Intake
K&N High-Flow Filter
Vapor KM Teller
Tusk Alu Tankdop
15/36 vertanding
BJ [eind] 2006
Mods:
DMC Force 4 Duals
Powercommandor 5
Baby blue wire mod
Monster Intake
K&N High-Flow Filter
Vapor KM Teller
Tusk Alu Tankdop
15/36 vertanding
je kan de mijne kopen voor 4500 bwj 2008 met belgische papieren en veel opties over invoere weet ik niet zoveel want ben van belgie dus een quad met nl papieren invoere in belgie is weggegooid geld maar opt forum zijn genoeg mensen die hier meer over wete (mike bv)