![Vereren :buig:](./images/smilies/icon_buig.gif)
![Vereren :buig:](./images/smilies/icon_buig.gif)
ah ok, maar kom je dan nie met uw knieën tegen de fenders? ik heb bij mijn LTZ dat probleem wel..Quadzillaboy schreef:Ik ga ze voorlopig zo laten-Laurens- schreef:waaw! Super mooiga je de voorste kappen zo houden of fender cut geven?
Ik heb nog nooit met spatborden gereden dus ik kan er nog niets over zeggen maar volgens mij niet-Laurens- schreef:ah ok, maar kom je dan nie met uw knieën tegen de fenders? ik heb bij mijn LTZ dat probleem wel..Quadzillaboy schreef:Ik ga ze voorlopig zo laten-Laurens- schreef:waaw! Super mooiga je de voorste kappen zo houden of fender cut geven?
Ik heb met opzet niets laten blinken. Enkel de stuurklem en de schroef van de achteras heb ik gepolierdyamahakoppel schreef:mooi geheel geworden![]()
alleen die uitlaat mist ietsmijn mening hé alles blinkt nu aan die quad behalve de uitlaat
Misschien dat ik hem dit weekend ga vuil makenJohnBeton schreef:stickerset ziet er goed uit christophe.
De quad is zeer schoon geworden, dus nu ... vuilmaken
Ik moet mijn stickerset ook nog plakken, maar garage is niet verwarmd, ik begin er voorlopig niet aan.
is zo een rpm echt nog beter als een lonestar? of zijn ze evenwaardig? heb al zoveel gelezen op internet dat ik niet meer weet wat ik moet geloven...Quadzillaboy schreef:Lonestar zat erin. Nu is het een rpm