ITP SS212 velgen voor grizzly 700

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
nupke
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 19 dec, 2010 23:42

ITP SS212 velgen voor grizzly 700

Bericht door nupke »

Hallo, Ik ben (bijna) overgestapt van 2 noppenbandjes naar 4 noppenbandjes en nieuw op het quadforum.
Als het goed is wordt eind maart m'n quad, yamaha grizzly 700 eps, in camo kleur geleverd.
Ik kijk al een tijdje mee op het quadforum en wordt al lezende wijzer :applaus:
Ik heb de orginele banden laten "omruilen" voor Maxxis Bighorn banden (voor op de orginele velgen) maar zit te twijfelen om meteen itp SS212 (zwart) velgen te bestellen. Nu heb ik een vraagje; Ik kom niet goed uit de maatvoering van deze velgen t.o.v. de orginele bandenmaat van de grizzly (voor;AT25x8-12 en achter AT25x10-12) Weet iemand van jullie welke ITP velgenmaten ik zou moeten bestellen? Hieronder een foto van de ITP SS212 velgen (als een foto posten me lukt!)
Alvast bedankt voor jullie reactie!

Afbeelding
Laatst gewijzigd door nupke op wo 02 feb, 2011 12:48, 1 keer totaal gewijzigd.
nupke
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 19 dec, 2010 23:42

Re: ITP SS212 velgen voor grizzly 700

Bericht door nupke »

Foto posten is dus niet gelukt!
Op de webwinkel van quadtuning.nl zijn genoemde velgen evt. te zien
Gebruikersavatar
ChinaCrisis
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 135
Lid geworden op: za 24 mei, 2008 09:46
Locatie: Drenthe
Contacteer:

Re: ITP SS212 velgen voor grizzly 700

Bericht door ChinaCrisis »

Als je velgen besteld en je geeft op voor welke quad + bouwjaar hij is, komt de verkoper daar wel uit. Ik zou mijn hoofd daar zelf niet over gaan breken :wink:
http://www.quadwise.nl
>> volg ons op facebook: www.facebook.com/quadwise <<
Arctic cat
Quadrider
Quadrider
Berichten: 284
Lid geworden op: do 15 jun, 2006 19:13
Locatie: Nederland

Re: ITP SS212 velgen voor grizzly 700

Bericht door Arctic cat »

Velgen voor een Grizzly 700

7x12
steek 4x110
offset 5+2

Ik heb 4 grizzly velgen te koop
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... 25&t=34408" onclick="window.open(this.href);return false;
Alles wat met 4x4 quads/auto's te maken heeft. Vooral Yamaha. Ruime ervaring in 4x4 rallyauto's, auto/quad banden
nupke
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 19 dec, 2010 23:42

Re: ITP SS212 velgen voor grizzly 700

Bericht door nupke »

ChinaCrisis schreef:Als je velgen besteld en je geeft op voor welke quad + bouwjaar hij is, komt de verkoper daar wel uit. Ik zou mijn hoofd daar zelf niet over gaan breken :wink:
ff héél druk + veel weg, 't moet toch verdiend worden nietwaar :? vandaar m'n late reactie.
Heb idd m'n dealer 't maar uit laten zoeken, hij heeft ze besteld.
Laatst gebeld wanneer m'n beesie binnen kwam (ongeduldig) maar een camo grizzly 2011 schijnen mondjesmaat naar Nederland te komen. Waarschijnlijk eind deze maand, heb er gruwellendig zin in!!! :crosser:
Plaats reactie