hallo, ik ben nieuw op dit forum e heb in een warrior 350 in bezit met een snelle uitlaat leo vince (430)
alleen als ik 's ochtends mijn quad wil starten dan start deze erg slecht startmotor relais alles is goed alles doorgemeten kabels al een x opgeschuurd, nieuwe accu. Dus daar kan het niet aan liggen. de accu is volledig opgeladen en de quad start naar verloop van tijd wel maar valt meerdere malen uit. dus moet hem zeg maar warm starten met shoke en dan start hij maar moet ik echt nog niet gaan rijden omdat hij anders uitvalt. als de quad lekker warm is rijdt en start hij prima!
iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?
greetzz
yamaha warrior
- yamahakoppel
- Quad GOD
Re: yamaha warrior
carburator eens reinigen en bougie controleren op de kleur moet koffiekleur zijn, kan zijn dat de sproeier niet veranderd is bij uw andere uitlaat bij elke verandering aan de moter zoals andere uitlaat,sport luchtfilter moet hij andere sproeier maat hebben anders loopt hij te arm
uw choke heeft 2 standen je moet hem volledig uit trekken en als hij aan is na een tijdje 1stand terug en wat later volledig in
hoe oud is je warrior
uw choke heeft 2 standen je moet hem volledig uit trekken en als hij aan is na een tijdje 1stand terug en wat later volledig in
hoe oud is je warrior
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Re: yamaha warrior
yamahakoppel,
de warrior is van 2006 en heb hem altijd regelmatig onderhouden dus aan het lopen van't blok licht het niet.
de bouchie is al meerdere malen vervangen en dat van de sproeier had ik inderdaad nog niet aangedacht ja.
bedankt!
groet.
de warrior is van 2006 en heb hem altijd regelmatig onderhouden dus aan het lopen van't blok licht het niet.
de bouchie is al meerdere malen vervangen en dat van de sproeier had ik inderdaad nog niet aangedacht ja.
bedankt!
groet.