Hallo, ik ben nieuw op het forum. Ik ben sinds 3 weken in het bezit van een ltz 400 die ik heb gekocht van een vriend van me (in nieuwstaat ) buiten dan een klein olielekje waar ik hier een vraagje over heb.
Het olielekje komt uit een zwart bakje waarvan ik de werking niet ken, dit bakje zit naast het potje met remvloeistof voor achterrem. Uit het bakje komen 2 leidingen, 1 gaat naar cilinderkop en 1 naar onderaan de cilinder. Kan iemand mij vertellen waarvoor dit dient? Eventueel kan ik dit dan eens demonteren en opendoen.
Thx
ltz 400 olielek
-
- Quadrunner
Re: ltz 400 olielek
ff service maunal downloaden
http://www.atvservicemanual.info/" onclick="window.open(this.href);return false;
daar vind je het vast wel
http://www.atvservicemanual.info/" onclick="window.open(this.href);return false;
daar vind je het vast wel
suzuki ltr450
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Product
www.bakkerbart.nl/winkels/cuijk/louis-jansenplein-16 bakker bart cuijk
www.donutracing.webs.com
lieve heer laot ut gauw avond worre ut liefst nog veur de middag
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Product
www.bakkerbart.nl/winkels/cuijk/louis-jansenplein-16 bakker bart cuijk
www.donutracing.webs.com
lieve heer laot ut gauw avond worre ut liefst nog veur de middag
-
- Quadracer
weet niet of het juist is maar het eerste waar ik aan denk is dat dat je carterventilatie is, dit bakje gaak ervoor zorgen dat de overige gassen in je carter gaan gereduceert worden en opnieuw worden aangevoert bij de inlaat, als het dat niet is zou ik eens moeten gaan kijken in mijn garage
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
4 wheels 4 more fun!
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=514" onclick="window.open(this.href);return false;
ja dacht ook al zoiets, heb het eens gedemonteerd en is blijkbaar niet open te krijgen. Heb dan maar rondom afdichtpasta gesmeerd die ze ook tussen carters doen. Kijken of dit gaat houden en anders wordt het een nieuw bakje:)
-
- Quadracer
bakje zul je niet openkrijgen hoor, vind het raar dat het daar lekt, zou eerder zoeken naar de slangverbindingen of er daar geen lekken zijn
LTZ-400 #26
4 wheels 4 more fun!
4 wheels 4 more fun!
-
- Easy Quadrider
check eens je oliepeil eens want volgens mij zal hij alleen lekken als hij loopt ?
ff 3 minuten warmlopen stil zetten 5 minuten wachten tot de olie wee onder in het blok en olievatje
kan zijn dat er teveel olie in zit en hij via de ontluchting zijn overtollig olie uitspuugt
ff 3 minuten warmlopen stil zetten 5 minuten wachten tot de olie wee onder in het blok en olievatje
kan zijn dat er teveel olie in zit en hij via de ontluchting zijn overtollig olie uitspuugt
van cr250 naar can-am ds250 naar ltz400