yfz 450 dimitri
-
- Toeschouwer
Re: yfz 450 dimitri
die achterbrug heb ik volledig opgepoets met een soort zuur speciaal voor aluminium.
merci voor complimenten.
merci voor complimenten.
-
- Quad Master
kan je mijn vertellen hoe het heet en waar ik het zou kunnen halendimitribanshee schreef:die achterbrug heb ik volledig opgepoets met een soort zuur speciaal voor aluminium.
merci voor complimenten.
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
-
- Toeschouwer
ja het echte merk weet ik niet, dat komt uit een groot vat vanop het werk dus ja, kzal eens navragen.
-
- Quad Master
ok thanksdimitribanshee schreef:ja het echte merk weet ik niet, dat komt uit een groot vat vanop het werk dus ja, kzal eens navragen.
don't ride, just fly
yfz 450
yfz 450
dimitribanshee schreef:nu de quad al terug is van de poedercoater heb ik hier nog wat foto's.
Weet je de ral code van dat zwart van uw kader?
mvg
Als dit weer zoiets als je Banshee project wordt...
Grtz Daan
Banshee CT-Racing SM
Banshee CT-Racing SM
-
- Toeschouwer
ik heb gewoon blinkend zwart gevraagd bij de coater, kweet niet precies welk zwart dit is. ik kon kiezen uit mat, satin en blinkend.
greetz
greetz
het wordt weer tijd voor een update
-
- Toeschouwer
en ken je dat bijtend produkt al of werkt dat niet bij een achterbrug van een raptor 700 want ik denk niet dat het aluminium is...??
-
- Toeschouwer
nog wat verder gewerkt aan de quad en zie hier de foto's
ook al begonnen met de motor
ook al begonnen met de motor
-
- Quadrider
ziet er netjes uit zo, en opvallend zo met die gele remleidingen!
wat ga je precies aan je blok doen?
gr
wat ga je precies aan je blok doen?
gr
-
- Toeschouwer
ja vermits ik die quad nog maar heb van deze zomer, doe ik toch graag een controle van hoe het motorke in elkaar zit . diegene waar ik hem van gekocht had beweerde dat hij nog nooit open geweest was, niets is minder waar. kheb alles eens gecontroleerd, de versnellingsbak zit al terug samen. nu enkel nog wachten op mijn nieuw zuigerke want die was wel aan vernieuwing toe.
btw, het product dat ik gebruikt heb om mijn achterbrug op te kuisen is van het merk ZEP.
btw, het product dat ik gebruikt heb om mijn achterbrug op te kuisen is van het merk ZEP.