blasterrook
blasterrook
Mensen,
het lag aan de olie hé!!
het is opgelost, ik heb zoals gezegt de olie eruit laten lopen, zuivergemaakt, nieuwe, GOEIE olie gehaald en erin gedaan, en vandaag ben ik dan gaan rijden, in het begin kwam er nog veel uit, maar dat is normaal hé, er zat natuurlijk nog van die "slechte" olie in de carburateur enzo hé, maar na een uurtje rijden GEEN ROOK MEER!!! Allee, nog een heel klein beetje, maar dat is normaal.
dus ralph, BLASTERPOWER Is backkkk
PS: ik heb vandaag een andere voorbumper gehaald voor op m'n blaster, een hele mooie!!! ik zal morgen eens een paar foto's trekken en stuur ik ze wel door!
Groetjes
hans
het lag aan de olie hé!!
het is opgelost, ik heb zoals gezegt de olie eruit laten lopen, zuivergemaakt, nieuwe, GOEIE olie gehaald en erin gedaan, en vandaag ben ik dan gaan rijden, in het begin kwam er nog veel uit, maar dat is normaal hé, er zat natuurlijk nog van die "slechte" olie in de carburateur enzo hé, maar na een uurtje rijden GEEN ROOK MEER!!! Allee, nog een heel klein beetje, maar dat is normaal.
dus ralph, BLASTERPOWER Is backkkk
PS: ik heb vandaag een andere voorbumper gehaald voor op m'n blaster, een hele mooie!!! ik zal morgen eens een paar foto's trekken en stuur ik ze wel door!
Groetjes
hans
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
blasterrook
jazeker,
vindt ik ook!!
groetjes
hans
BLASTERPOWER
vindt ik ook!!
groetjes
hans
BLASTERPOWER
DQT Racing Team
blasterrook
Euhm,
ELF MX super 2stroke of zoiets, dat was speciale olie, veel gebruikt door crossers en quads, echte crossolie!! en natuurlijk 100% senthytisch
groetjes
Hans
ELF MX super 2stroke of zoiets, dat was speciale olie, veel gebruikt door crossers en quads, echte crossolie!! en natuurlijk 100% senthytisch
groetjes
Hans
DQT Racing Team
-
- Quadracer
- Contacteer:
ik ben er ook achter waarom dat t beter is om 100% synthetisch te gebruiken. Omdat dit dus blijkbaar beter verbrand is het handigger omdat je bij de snelle 2tak vetter mengt dan bij langzamere 2takten zoals standaart brommers 1:50 en bij jullie 1:30 ofzo duzz gebruik 100% synthetisch.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Ik wist het ook niet, ik gooi normaal ook alle soorten olie door elkaar. Voor mijn gedachten is het allemaal dezelfde meuk
Maar dan weet ik nu dat ik dat dus niet moet doen.
Ik kan alleen niet m'n olie tank helemaal leegrijden, als het op is dan gaat het niet zo goed denk ik
Moet ik dan wachten tot er nog een heeeeeeeeeeel klein beetje in zit?
Maar dan weet ik nu dat ik dat dus niet moet doen.
Ik kan alleen niet m'n olie tank helemaal leegrijden, als het op is dan gaat het niet zo goed denk ik
Moet ik dan wachten tot er nog een heeeeeeeeeeel klein beetje in zit?
ik denk het, het beste is denk ik, ALTIJD dezelfde olie erin kappen, ofwel heel veel olie ineens kopen, dat je goed, lang toekomt zodat, wanneer die olie in de winkel op is, je niet in de problemen komt, zo heb ik het toch gedaan, ik heb voor 75euro olie gekocht
DQT Racing Team
Tsja...Snel beestje Heb nog nooit problemen gehad met te weinig vermogen. Wel met wegslippen maar dat heeft elke quad wel lijkt mij. Ben vandaag weer even wezen rijden, maar ik was helemaal alleen dus het was een beetje saai. Wat ik wel een nadeel vind is dat als ik een hoge sprong maak dat ik dan achter op het einde van m'n vering kom. Harde bonk hoor je dan, maar het is niet erg storend.
Even terug naar de olie, ik gooi er tegenwoordig altijd Castrol in. Das goed spul. Yamaha gooit die olie in hun nieuwe quads. Ruikt ook goed.
Die Shell olie heb ik ook eens geprobeerd. Vind ik billge knepolie. Ik gebruik hem in ieder geval nooit meer. Ik had het gevoel dat mijn quad minder goed gesmeerd werd. Ook het opwarmen duurde langer als met Castrol. Naja iedereen moet dat natuurlijk zelf weten, maar voor mij in ieder geval geen (S)Hell-olie meer.
Die Shell olie heb ik ook eens geprobeerd. Vind ik billge knepolie. Ik gebruik hem in ieder geval nooit meer. Ik had het gevoel dat mijn quad minder goed gesmeerd werd. Ook het opwarmen duurde langer als met Castrol. Naja iedereen moet dat natuurlijk zelf weten, maar voor mij in ieder geval geen (S)Hell-olie meer.