734 AGGRESSOR [78HP Dyno 205]
Re: YFM 734R SE Streetfighter.[Kleine update! ] p139]
Hoe Zackie kun je op een 660 een 31 tands zetten ??
Kymco MXU 250
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
het is mogelijk , kleinere tandwiel houder he...... zag eentje bij w/lies liggen vandaag en ben gelijk gaan onderzoeken en ze hebben er eentje op ebay duitsland maar ik kijk eerst gij zult het snel merken....nijsluc schreef:Hoe Zackie kun je op een 660 een 31 tands zetten ??
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
- yamahakoppel
- Quad GOD
of gelijk ik bij mijn warrior gedaan heb de originele hub afdraaien en dan een tandwiel wat je met 6 bouten kunt vast zetten
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
-
- Pro Quadrider
je kan ze zo bestellen bij quadfun
JE blijft echt supper bezig he man echt supper ga je ook overshaken naar 31 tanwiel ? maar wat ik me afvraag is je gaat dan wel sneller kunne rijden maar verlies je dan niet in u trekkracht ?
-
- Quadverslaafde
klopt helaas, maar ik heb trekkracht genoeg en ik rijd veel snelweg km,s en een 1 cil vind het nog steeds niet leuk om continu 8000 toertjes te moeten slikken.petoe schreef:JE blijft echt supper bezig he man echt supper ga je ook overshaken naar 31 tanwiel ? maar wat ik me afvraag is je gaat dan wel sneller kunne rijden maar verlies je dan niet in u trekkracht ?
zo kan ik rustig een erg km,s vreten zonder dat ik me zorgen hoef te maken om het blokkie.
als later blijkt dat ik het niks vind, schakelen we gewoon over naar 14t/31t.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
jha ik ben het ook aan het over wegen maar heb nu net een nieuw 36 tanwiel gekocht dus jha en over de rxn2 ben ik ook nog niet voledig uit ik vind het wel vet maar weet niet goed of het niet gaat mistaan op de mijne
-
- Quadverslaafde
je hebt nog veel meer mooie koso tellers hoor ook kleinere, maar heb jij niet al zo,n mooie vapor?petoe schreef:jha ik ben het ook aan het over wegen maar heb nu net een nieuw 36 tanwiel gekocht dus jha en over de rxn2 ben ik ook nog niet voledig uit ik vind het wel vet maar weet niet goed of het niet gaat mistaan op de mijne
ik denk persoonlijk dat 31t misschien een beetje overdreven is voor in belgie aangezien je toch niet de snelweg op mag?
niks rottigs bedoeld he.
16/36 is de perfecte overbrenging voor kracht/snelheid verhouding.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Stel je zou er nu een turbo op hebben en 100+- pktjes eruitpompen.
Wat voor een tandwielverhouding zou daar op komen?
Goed bezig verder, ben benieuwd hoe je het vind rijden met 31 achter
Wat voor een tandwielverhouding zou daar op komen?
Goed bezig verder, ben benieuwd hoe je het vind rijden met 31 achter
Yamaha Raptor 700
BJ [eind] 2006
Mods:
DMC Force 4 Duals
Powercommandor 5
Baby blue wire mod
Monster Intake
K&N High-Flow Filter
Vapor KM Teller
Powermadd Handkappen + Spiegels
Tusk Alu Tankdop
15/36 vertanding
BJ [eind] 2006
Mods:
DMC Force 4 Duals
Powercommandor 5
Baby blue wire mod
Monster Intake
K&N High-Flow Filter
Vapor KM Teller
Powermadd Handkappen + Spiegels
Tusk Alu Tankdop
15/36 vertanding
-
- Quadverslaafde
weer kleine update,
31t tandwiel zit erop, maar nu moest ik alles weer aanpassen incl. chaintensioner omdat het tandwiel een stuk kleiner is
de ketting raakte de kettinggeleider+de chaintensioner duwde er nog eens extra tegen.
maar het is uiteindelijk toch gelukt.
en heb het remhuis gisteren gepolijst en vandaag erop gezet, maar nog even goed opgepoetst worden maar ben redelijk tevreden met het resultaat.
1 ding, wat een kut werk was dat zeg je kunt nergens bij om te polijsten, dus ook niet alle plekken zijn even goed gelukt+het duurde 3 uur,een schuur voor met bagger en stof en een complete polijst schijf om het in deze staat te krijgen.
denk ook niet dat ik het zomaar nog een keer zou doen.
31t tandwiel zit erop, maar nu moest ik alles weer aanpassen incl. chaintensioner omdat het tandwiel een stuk kleiner is
de ketting raakte de kettinggeleider+de chaintensioner duwde er nog eens extra tegen.
maar het is uiteindelijk toch gelukt.
en heb het remhuis gisteren gepolijst en vandaag erop gezet, maar nog even goed opgepoetst worden maar ben redelijk tevreden met het resultaat.
1 ding, wat een kut werk was dat zeg je kunt nergens bij om te polijsten, dus ook niet alle plekken zijn even goed gelukt+het duurde 3 uur,een schuur voor met bagger en stof en een complete polijst schijf om het in deze staat te krijgen.
-
- Quad Master
Re: YFM 734R SE Streetfighter. [update! ] p141]
ziet er goed uit tjobbie
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
het resultaat mag er zijn
Yamaha YFZ480Build in progress
-
- Quadverslaafde
tnx chaps!
tis nog steeds niet helemaal klaar maar rest gaan we binnekort weer afwerken.
tis nog steeds niet helemaal klaar maar rest gaan we binnekort weer afwerken.
-
- Quadrider
tis weer helemaal Tjoppie!
no worries
no worries
2008 Raptor700SE Road use -SOLD.....damned!
2006 Honda TRX450R-HRC MX use full rebuild 2011
2011 sponsor: DFR @ dirtfiendracing.com
Crossbaan Maasvlakte crew"Wil ik net plankgas....is het hout op!"
Reparatie vuistregel:Zodra je handen onder het vet en de olie zitten...gaat je neus jeuken en moet je naar de WC
2006 Honda TRX450R-HRC MX use full rebuild 2011
2011 sponsor: DFR @ dirtfiendracing.com
Crossbaan Maasvlakte crew"Wil ik net plankgas....is het hout op!"
Reparatie vuistregel:Zodra je handen onder het vet en de olie zitten...gaat je neus jeuken en moet je naar de WC
- yamahakoppel
- Quad GOD
ja polijsten steekt werk in ik kan er van mee spreken ben al 36 u aan mijn A-armen bezig moet er dringend eens aan door doen, begin al roest plekken te krijgen. laatste 2 weken niks meer aan gedaan het is eigenlijk niet veel meer maar komt mijn oren uit denk dan altijd het eind resultaat loonttjobbie schreef: 1 ding, wat een kut werk was dat zeg je kunt nergens bij om te polijsten, dus ook niet alle plekken zijn even goed gelukt+het duurde 3 uur,een schuur voor met bagger en stof en een complete polijst schijf om het in deze staat te krijgen.
Groetjes Kris