Ik zou een batterijke in mijn quad willen zetten want als het licht opstaat en ik wil de pinker opzetten dan blijft die gewoon constant branden zonder te knipperen. De spoel is al zwaarder gewikkelt en da heeft een beetje geholpen maar niet genoeg. nu is mijn vraag: Wavoor een batterij staat er eigenlijk in een quad want als er da 1 is met vloeistof gelijk een scooter denk ik dat het gevaarlijk gaat worden als ze bijvoorbeeld op zijn zij gaat, en hoe deze opladen want ik denk dat de spoel wisselstroom geeft?
Kheb in een Amerikaans artikel gezien dat sommigen de standaard batterij van een YFZ vervangen door een batterij van een baanmotor (is zwaarder, beter starten naar het schijnt), dus denk ik da het wel zal lukken om er een scooterbatterij ofzo iets in te steken (moet wel zwaar genoeg zijn).
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
L.D. schreef:Kheb in een Amerikaans artikel gezien dat sommigen de standaard batterij van een YFZ vervangen door een batterij van een baanmotor (is zwaarder, beter starten naar het schijnt), dus denk ik da het wel zal lukken om er een scooterbatterij ofzo iets in te steken (moet wel zwaar genoeg zijn).
Heeft er misschien iemand de kleurenvertaling van de kabels die uit de spoel komen (model 2004)
Btw: Tis de moment om verzekering te nemen bij AXA, ik heb 60% korting gekregen