hello, ik ben hier nog vrij nieuw maar heb me toch voorgenomen om een en ander aan mijn quad te wijzigen....
ik heb hem zo gekocht
volgende zaken zaten er al op heelguards
voorbumperke
velgjes met baanbanden
een schoon zumo 660 gpsken
domma dual Exhaust system, power commander 5 with autotune, +3mm throttle body and stage 3 hotcam with fuel tech air filter and tube, 16-36 overbrenging
Mooie kleuren , ik vind deze quad en die van tjobbie , de originale kleuren dan het mooiste , hoe krijg je die kleuren zo gemixt vraag ik me ook af, rood met zwart zo moooi!
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
ondertussen heb ik hier alles eens goed bekeken en veeeeel gelezen en ik wou per see dubbele uitlaten
maar ik wil geen problemen met de ketting die tegen de uitlaat komt enz enz
uiteindelijk heb ik gekozen voor een verlaging van KW
domma dual Exhaust system, power commander 5 with autotune, +3mm throttle body and stage 3 hotcam with fuel tech air filter and tube, 16-36 overbrenging
stuurdempertje heb ik via ebay gekocht en het was even zoeken voor de plaatsing
uiteindelijk heb ik het zo gedaan, op deze manier raakt het niets en wringt het ook niet
als er mensen zijn die zo prolemen gehad hebben... let me know heee
ik heb vandaag nog een bericht gekregen van iemand die zij dat de barkers die ik eerst wou plaatsen tegen mijn ketting gingen zitten (schitterend forum dus)
domma dual Exhaust system, power commander 5 with autotune, +3mm throttle body and stage 3 hotcam with fuel tech air filter and tube, 16-36 overbrenging
volgende stap.... spoorverbreders achteraan, doma dubbele uitlaat
en vermoedelijk power commander 5
ps heeft er toevallig iemand een programma voor de pc5??
greets
enne morgen fotokes als mm buiten staat zenne
domma dual Exhaust system, power commander 5 with autotune, +3mm throttle body and stage 3 hotcam with fuel tech air filter and tube, 16-36 overbrenging
Ziet er al goed uit!
Het beste is dat je je stuurdemper tussen je kader laat uitkomen want
als je verbrede armen gaat zetten en long travels gaat nemen gaat de quag heel laag komen liggen
waardoor je bovenste a-arm tegen de stuurdemper gaat raken.
ik vindt mm zo perfect laag genoeg (armkes staan mooi recht)
domma dual Exhaust system, power commander 5 with autotune, +3mm throttle body and stage 3 hotcam with fuel tech air filter and tube, 16-36 overbrenging
heb vandaag ook de handkappen afgewerkt
er zaten metalen stukken in het stuur en die heb ik eruit moeten halen
was een hele klus maar resultaat is mooi vindt ik
nu ga ik weekje aan een ander project werken ( mijn circuit motor dus)
en erna de uitlaat vervangen en de verbreding achteraan
domma dual Exhaust system, power commander 5 with autotune, +3mm throttle body and stage 3 hotcam with fuel tech air filter and tube, 16-36 overbrenging
ben van gent
enne die sticker van deforce gaat er zo snel mogelijk af lees: NU DIRECT
heb probleempje gehad met de inschrijving vandaar.....
domma dual Exhaust system, power commander 5 with autotune, +3mm throttle body and stage 3 hotcam with fuel tech air filter and tube, 16-36 overbrenging
ps heeft er toevallig iemand een programma voor de pc5??
Die PC5 is toch autotune?... d8 dat die geen apart proggie meer nodig had.
Zet zichzelf goed d8 ik.
Mooie quad btw man, vind dit ook 1van de mooiste kleuren.
Ben alleen geen fan(lees: jakkes) van die scooterbanden
groeten
2008 Raptor700SE Road use -SOLD.....damned! 2006 Honda TRX450R-HRC MX use full rebuild 2011 2011 sponsor: DFR @ dirtfiendracing.com
Crossbaan Maasvlakte crew"Wil ik net plankgas....is het hout op!"
Reparatie vuistregel:Zodra je handen onder het vet en de olie zitten...gaat je neus jeuken en moet je naar de WC
ik ben en blijf moto liefhebber
en die voorbandekes hebben toch nog iets van een moto
enne pc5 kan je uitrusten met autotune
is nie standaard
greets
domma dual Exhaust system, power commander 5 with autotune, +3mm throttle body and stage 3 hotcam with fuel tech air filter and tube, 16-36 overbrenging