petoe's raptor 700R new pics 29p
Re: petoe's raptor 700R UPDATE BLZ 5
ziet er heel netjes uit man
ben benieuwt om het in het echt te zien
maar een vraagje
je heb een brede as met verbrede wiel hub,s en nog een spasers en dan die 12" velgen
ben je niet bang voor je achter as?
ben benieuwt om het in het echt te zien
maar een vraagje
je heb een brede as met verbrede wiel hub,s en nog een spasers en dan die 12" velgen
ben je niet bang voor je achter as?
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
- yamahakoppel
- Quad GOD
die pro axle zijn niet de beste ik heb mijn ook gebroken gehad maar als je dan ook weet wat die in die periode heeft mee gemaakt (moest toch ergens mijn agressie op kwijt) dan denk je dat die het nog zolang heeft uitgehouden
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
IK RIJ er tog al heel lang mee rond en bijna altijd met twee personen hij hij is nog kaars recht dus ik heb er vertrouwe in hoor maar en komt miss een nieuwe aan
@jenzie jha ja die kap is heel goed blijven zitte alle geluk wand als ik naar huis reed had ik juist weer de volle lading regen hoor
@jenzie jha ja die kap is heel goed blijven zitte alle geluk wand als ik naar huis reed had ik juist weer de volle lading regen hoor
dan zal jij wel rustig rijden (lees niet driften en burnen)
ik hoop het voor je want het staat super dik
ik wist ook niet dat je het al langer had
voor al door dan dan maar
ik hoop het voor je want het staat super dik
ik wist ook niet dat je het al langer had
voor al door dan dan maar
warrior gsxr 1000
de a armen zijn geleverd heb gistere al wat bezig geweest met te demonteren hopelijk kan ik vandaag al iets monteren he foto's volgen
- technoflexer
- Quadrider
was dat een lone star pro axle? ben namelijk van plan om er zo een aan te schaffen....yamahakoppel schreef:die pro axle zijn niet de beste ik heb mijn ook gebroken gehad maar als je dan ook weet wat die in die periode heeft mee gemaakt (moest toch ergens mijn agressie op kwijt) dan denk je dat die het nog zolang heeft uitgehouden
maar als ze niet zo geweldig zijn mischien toch iets anders zoeken
yfz 450 ride it like you stole it
ik heb er nog altijd geen kalgen overgehad hoor ik vind het een goeie as
- yamahakoppel
- Quad GOD
als je er niks bij in zit dat de cromé los komt na een tijd en normaal rijd zijn het geen slechte assen voor die prijs
Groetjes Kris
-
- Quad Master
zal wel geen lonestar pro axle geweest zijn die zijn nog niet lang uit.technoflexer schreef:was dat een lone star pro axle? ben namelijk van plan om er zo een aan te schaffen....yamahakoppel schreef:die pro axle zijn niet de beste ik heb mijn ook gebroken gehad maar als je dan ook weet wat die in die periode heeft mee gemaakt (moest toch ergens mijn agressie op kwijt) dan denk je dat die het nog zolang heeft uitgehouden
maar als ze niet zo geweldig zijn mischien toch iets anders zoeken
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
morgen ga ik tog een ander as steken om dat deze wat is beginne uitslagen na een ritje in de sneeuw en krijg hem niet meer proper
DE knoop is dan tog door gehakt ik ben van daar een nieuwe teller gaan bestelen het word een koso rx2n als alles goed gaat heb ik hem donderdag
-
- Quadverslaafde
mooi spul hepetoe schreef:DE knoop is dan tog door gehakt ik ben van daar een nieuwe teller gaan bestelen het word een koso rx2n als alles goed gaat heb ik hem donderdag
let wel even op want je hebt die in de 10 en 20k uitvoering
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
hebet in een quad winkel besteld dus deze zullen het wel weten welke ze moeten bestelen he
-
- Quadverslaafde
niet zo zeker van zijn, ik was de eerste met de rx2n op de quad die ik destijds in een scooterwinkel had besteld die ze allang verkochten maar die wisten niet dat er 2 versies waren.petoe schreef:hebet in een quad winkel besteld dus deze zullen het wel weten welke ze moeten bestelen he
als ze ze in een quadwinkel verkopen zal dat nog niet voor lang zijn, dus ik zou voor de zekerheid toch nog maar even informeren
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
de a armen en de stalen remleidingen zijn dan tog gemonteergd geraagkt
Shot at 2011-02-19
Shot at 2011-02-20
Shot at 2011-02-20
Shot at 2011-02-20
Shot at 2011-02-20
Shot at 2011-02-20
Shot at 2011-02-19
Shot at 2011-02-20
Shot at 2011-02-20
Shot at 2011-02-20