my raptor 700 se 2009
Re: my raptor 700 se 2009
thank you tjobbie en jenzie
amai amai en dat te horen van de grote mannen hier op het forum met toch wel de meest extreme raptors die ik tot nu toe gezien heb, mijn avond is geslaagd zenne
hahaha
enne wat betreft de banjes, ge zijt ervoor of ertegen .... is een goesting heeee
ps soms iemand een idee hoeveel druk er op de voor en achterbanden moet staan?
slaapwel gasten......
amai amai en dat te horen van de grote mannen hier op het forum met toch wel de meest extreme raptors die ik tot nu toe gezien heb, mijn avond is geslaagd zenne
hahaha
enne wat betreft de banjes, ge zijt ervoor of ertegen .... is een goesting heeee
ps soms iemand een idee hoeveel druk er op de voor en achterbanden moet staan?
slaapwel gasten......
domma dual Exhaust system, power commander 5 with autotune, +3mm throttle body and stage 3 hotcam with fuel tech air filter and tube, 16-36 overbrenging
Re: my raptor 700 se 2009
allé t'is lijk de eerste keer niet dat ik zoiets hoor van deforce toch raar é
En voor uw scooterbanden elk doe zijn zin en ieder z'n smaak é
En voor uw scooterbanden elk doe zijn zin en ieder z'n smaak é
Re: my raptor 700 se 2009
ik zal binnen enkele weken eens alles vertellen hierover (er loopt nu een zaak tegen deforce)
wel kan ik zeggen dat de mijne ondertussen is ingeschreven met een nieuw chasis nr en nieuwe papieren
nog een geluk dat ik in de automobielwereld werk en zo een en ander heb kunnen regelen...
heeft me wel wat moeite en tijd gekost zenne
wel kan ik zeggen dat de mijne ondertussen is ingeschreven met een nieuw chasis nr en nieuwe papieren
nog een geluk dat ik in de automobielwereld werk en zo een en ander heb kunnen regelen...
heeft me wel wat moeite en tijd gekost zenne
domma dual Exhaust system, power commander 5 with autotune, +3mm throttle body and stage 3 hotcam with fuel tech air filter and tube, 16-36 overbrenging
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: my raptor 700 se 2009
hihiblackbusa schreef:thank you tjobbie en jenzie
amai amai en dat te horen van de grote mannen hier op het forum met toch wel de meest extreme raptors die ik tot nu toe gezien heb, mijn avond is geslaagd zenne
hahaha
enne wat betreft de banjes, ge zijt ervoor of ertegen .... is een goesting heeee
ps soms iemand een idee hoeveel druk er op de voor en achterbanden moet staan?
slaapwel gasten......
de voor en achterbandjes zouden rond de 0,6 bar moeten hebben en je zou je kont nog iets moeten laten zakken, voor een stabieler rijgedrag.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: my raptor 700 se 2009
0.6 is da nie wa weinig?
ps heb gezien waar de pinkers bij u staan.... de mijne moeten ook zo komen ma dan op de originele lichten
sorry dat ik beke afkijk heeee
ps heb gezien waar de pinkers bij u staan.... de mijne moeten ook zo komen ma dan op de originele lichten
sorry dat ik beke afkijk heeee
domma dual Exhaust system, power commander 5 with autotune, +3mm throttle body and stage 3 hotcam with fuel tech air filter and tube, 16-36 overbrenging
- technoflexer
- Quadrider
- Berichten: 306
- Lid geworden op: di 17 okt, 2006 20:44
Re: my raptor 700 se 2009
nope 0.6 bar max anders rijdt het voor geen meterblackbusa schreef:0.6 is da nie wa weinig?
ps heb gezien waar de pinkers bij u staan.... de mijne moeten ook zo komen ma dan op de originele lichten
sorry dat ik beke afkijk heeee
yfz 450 ride it like you stole it
Re: my raptor 700 se 2009
Ik heb 0.9 bar op mijn banden staan en rijdt prima,zelfs tegen 151 km/u
als de banden te plat staan drift de quad niet zo goed.
0.6 lijkt me ook wel weinig zeker als je veel drift.
als de banden te plat staan drift de quad niet zo goed.
0.6 lijkt me ook wel weinig zeker als je veel drift.
Yamaha Banshee 350 2011 (kleuren 2007)"Low-Rider"
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: my raptor 700 se 2009
hoezo niet? als ge maar genoeg gas geeftjenzie schreef:Ik heb 0.9 bar op mijn banden staan en rijdt prima,zelfs tegen 151 km/u
als de banden te plat staan drift de quad niet zo goed.
0.6 lijkt me ook wel weinig zeker als je veel drift.
tja, ik zelf zeg ,6 maar blijft toch een beetje afhankelijk pp.
@blackbusa; no probs
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: my raptor 700 se 2009
Ik niet genoeg gas geven? Vraag dat maar aan de andere Limburgers van t forum?
Als de druk te laag is merk ik dat de quad de banden fel indrukken als ik mn bochten hard neem.
Op 0,9 bar heb ik daar geen last meer van en kan k lekker plakken in de bochten.
Trouwens de maxxis spearz mogen 2,48 bar hebben. (36 PSI)
Als de druk te laag is merk ik dat de quad de banden fel indrukken als ik mn bochten hard neem.
Op 0,9 bar heb ik daar geen last meer van en kan k lekker plakken in de bochten.
Trouwens de maxxis spearz mogen 2,48 bar hebben. (36 PSI)
Yamaha Banshee 350 2011 (kleuren 2007)"Low-Rider"
-
- Quadverslaafde
- Berichten: 4786
- Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
- Locatie: Noord-Brabant Nederland
Re: my raptor 700 se 2009
just kidding mate!jenzie schreef:Ik niet genoeg gas geven? Vraag dat maar aan de andere Limburgers van t forum?
Als de druk te laag is merk ik dat de quad de banden fel indrukken als ik mn bochten hard neem.
Op 0,9 bar heb ik daar geen last meer van en kan k lekker plakken in de bochten.
Trouwens de maxxis spearz mogen 2,48 bar hebben. (36 PSI)
ikzelf heb al vrij lang niet meer gereden dus zal het driften weer rustig op moeten bouwen maar heb er een tikkie vrees voor als je met zo,n dure machine over de kop slaat of ergens in de berm beland.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Re: my raptor 700 se 2009
Voor wat het waard is, ik rijd met 0,8 bar in mijn wegbanden en zie dat bij wel meer mensen. Ik vind 0,6 ook wat aan de lage kant voor wegbanden.
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Re: my raptor 700 se 2009
just kidding mate!tjobbie schreef:jenzie schreef:Ik niet genoeg gas geven? Vraag dat maar aan de andere Limburgers van t forum?
Als de druk te laag is merk ik dat de quad de banden fel indrukken als ik mn bochten hard neem.
Op 0,9 bar heb ik daar geen last meer van en kan k lekker plakken in de bochten.
Trouwens de maxxis spearz mogen 2,48 bar hebben. (36 PSI)
ikzelf heb al vrij lang niet meer gereden dus zal het driften weer rustig op moeten bouwen maar heb er een tikkie vrees voor als je met zo,n dure machine over de kop slaat of ergens in de berm beland.
@Tjobbie:Ja das waar,als je een foutje maakt en ergens tegen knalt word het een kostelijke zaak.
De quad is nu wel gemaakt om goed te kunnen driften he,je zal het snel weer onder de knie hebben
Yamaha Banshee 350 2011 (kleuren 2007)"Low-Rider"
Re: my raptor 700 se 2009
heb hem verplaatst, hij zit nu tussen het kaderjenzie schreef:Ziet er al goed uit!
Het beste is dat je je stuurdemper tussen je kader laat uitkomen want
als je verbrede armen gaat zetten en long travels gaat nemen gaat de quag heel laag komen liggen
waardoor je bovenste a-arm tegen de stuurdemper gaat raken.
en mijn pinkers vooraan zijn er ook af, die ga ik monteren naast de koplampen
maar ik denk van ook direct een alarm te plaatsen, en zo de voorkant maar1 x te moeten demonteren
welke alarmen worden meest geplaatst op raptors??
domma dual Exhaust system, power commander 5 with autotune, +3mm throttle body and stage 3 hotcam with fuel tech air filter and tube, 16-36 overbrenging
Re: my raptor 700 se 2009
ieps,
mooie rap heb je daar......
alarm? ik heb er een TG502 op zitten, een luidruchtig baasje maar het moet lukken dat ik verleden week op het forum van quadfun heb gezeten en dat ze nu een alarmsysteem binnen hebben..... misschien de moeite om het te bekijken...
mooie rap heb je daar......
alarm? ik heb er een TG502 op zitten, een luidruchtig baasje maar het moet lukken dat ik verleden week op het forum van quadfun heb gezeten en dat ze nu een alarmsysteem binnen hebben..... misschien de moeite om het te bekijken...
Re: my raptor 700 se 2009
De Spy FM-5000 word veel verkocht voor motoren en quads,
ze zijn heel betrouwbaar.
http://www.spy-europe.nl/epages/6165772 ... ucts/AM011" onclick="window.open(this.href);return false;
ze zijn heel betrouwbaar.
http://www.spy-europe.nl/epages/6165772 ... ucts/AM011" onclick="window.open(this.href);return false;
Yamaha Banshee 350 2011 (kleuren 2007)"Low-Rider"