Zackie's Yamaha Raptor 660R
Re: Zackie's Yamaha Raptor 660R (BatMobiel-Quad)
ik blijf wel achter je rijden
er moet toch iemand er voor zorgen dat je de rit uit rijd al is het aan een touwtje
er moet toch iemand er voor zorgen dat je de rit uit rijd al is het aan een touwtje
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Eindelijk klaar, morgen zet ik het blokje in me frame en kijken wat tie doet.
MOrgen volgen de foto's !
MOrgen volgen de foto's !
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
ik zal de heledag duimen voor je man
maar dat heb je nog best rap gedaan dan
warrior gsxr 1000
-
- Quadverslaafde
iddmobydirk schreef:ik zal de heledag duimen voor je man
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quad Master
heb je zeker snel gedaan voor een LEEK
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
Nou jongens heb net me broer aan de telefoon gehad en de blok LOOPT!!!
hehe eindelijk
ben lekker eerder als hem haha
zn broetje:P
hehe eindelijk
ben lekker eerder als hem haha
zn broetje:P
-
- Quadverslaafde
woorden zegge niks.....FOTO,S en VIDS willen we zien!!!
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Hij is nu nog in de garage bezig dussss..
hoop dat tie vanvond fotos zet
hoop dat tie vanvond fotos zet
-
- Pro Quadrider
volgens mij komt er nieuws aan......
Hahaha, wat doe jij hier hayder?
Ja hij loopt eindelijk , beetje daar en hier wat lekte maar kwam door vieze benzine , carb lekt niet meer vermoed ik.
Maar met een maat de motorblok erin gelegt, en alles vullen en starten maar, loopt echt lekker alleen me achterlicht werkt opeens weer niet meer. (remlicht dan)
En en en , er is iets uit de groote USA onderweg naar mij toe.
Een Yamaha raptor 660 +6 swingarm , met ass houder en chain bla bla en ketting. Dus plug and ride.
Momenteel bezig om een filmpie up-teloaden maar gaat traag met mobiel. Dus ik post het zo snel mogelijk.
Morgen maar eens wat extra koelvloeistof kopen, maak dat echt wat uit? kan het ook die van de action? of moet het die van de shell zijn?
En kijken wanneer ik Pascal hier naar toe kan krijgen voor me acherlicht en een mini rit.
En onze marokaanse buurman had weer eens zin om de politie te bellen, ik trok wheelies volgens hem maar heb alleen geen achtervelgen gemonteerd wahahaha.
Zack is Back
Hier filmpje :
Ja hij loopt eindelijk , beetje daar en hier wat lekte maar kwam door vieze benzine , carb lekt niet meer vermoed ik.
Maar met een maat de motorblok erin gelegt, en alles vullen en starten maar, loopt echt lekker alleen me achterlicht werkt opeens weer niet meer. (remlicht dan)
En en en , er is iets uit de groote USA onderweg naar mij toe.
Een Yamaha raptor 660 +6 swingarm , met ass houder en chain bla bla en ketting. Dus plug and ride.
Momenteel bezig om een filmpie up-teloaden maar gaat traag met mobiel. Dus ik post het zo snel mogelijk.
Morgen maar eens wat extra koelvloeistof kopen, maak dat echt wat uit? kan het ook die van de action? of moet het die van de shell zijn?
En kijken wanneer ik Pascal hier naar toe kan krijgen voor me acherlicht en een mini rit.
En onze marokaanse buurman had weer eens zin om de politie te bellen, ik trok wheelies volgens hem maar heb alleen geen achtervelgen gemonteerd wahahaha.
Zack is Back
Hier filmpje :
Laatst gewijzigd door Zakie op di 22 feb, 2011 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
Beter een goede buur dan een verre vriend xD
Ziet er goed uit. Ben nog altijd het kwijl aan het afvegen van die swingarm te zien
Ziet er goed uit. Ben nog altijd het kwijl aan het afvegen van die swingarm te zien
-
- Quadverslaafde
l
-
- Quad Master
it's a life
maar gouw de straten onveilig maken, zack!!..
maar gouw de straten onveilig maken, zack!!..
don't ride, just fly
yfz 450
yfz 450
-
- Quadrider
dikke sjizzle die achterbrug man!
Je zal met inhangen van dat blok de remlichtschakelaar wel een tikkie hebben gegeven...een quick fix
Ben benieuw Zacks, je laat ons nu al zoooo lang in spanning
Je zal met inhangen van dat blok de remlichtschakelaar wel een tikkie hebben gegeven...een quick fix
Ben benieuw Zacks, je laat ons nu al zoooo lang in spanning
2008 Raptor700SE Road use -SOLD.....damned!
2006 Honda TRX450R-HRC MX use full rebuild 2011
2011 sponsor: DFR @ dirtfiendracing.com
Crossbaan Maasvlakte crew"Wil ik net plankgas....is het hout op!"
Reparatie vuistregel:Zodra je handen onder het vet en de olie zitten...gaat je neus jeuken en moet je naar de WC
2006 Honda TRX450R-HRC MX use full rebuild 2011
2011 sponsor: DFR @ dirtfiendracing.com
Crossbaan Maasvlakte crew"Wil ik net plankgas....is het hout op!"
Reparatie vuistregel:Zodra je handen onder het vet en de olie zitten...gaat je neus jeuken en moet je naar de WC