king quad of can am 800R max XT-P

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
marteijn
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 33
Lid geworden op: za 12 dec, 2009 10:28

Re: king quad of can am 800R max XT-P

Bericht door marteijn »

Ik zou eens surfen naar lm motors in Watou,zeer vriendelijk en echt in de weer.ik heb daar een can am 800 gekocht en tot hier toe erg tevreden!!
Als ik mijn mening mag zeggen zou ik toch ook voor can am gaan en moest dit de prijs drukken eens polsen voor een 650 is ook krachtig en is tevens een tweecilinder.can am is buy the way het enigste merk dat vanaf 500cc met tweecilinders werkt,ook een belangrijk feit is als je de max neemt zit de passagier voor de achteras en niet op of achter de achteras wat wel voor gevaar kan zorgen bij steile hellingen,Palaris vindt ik ook wel goed met zijn 850.

greets!!
marteijn
marteijn
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 33
Lid geworden op: za 12 dec, 2009 10:28

Re: king quad of can am 800R max XT-P

Bericht door marteijn »

marteijn schreef:Ik zou eens surfen naar lm motors in Watou,zeer vriendelijk en echt in de weer.ik heb daar een can am 800 gekocht en tot hier toe erg tevreden!!
Als ik mijn mening mag zeggen zou ik toch ook voor can am gaan en moest dit de prijs drukken eens polsen voor een 650 is ook krachtig en is tevens een tweecilinder.can am is buy the way het enigste merk dat vanaf 500cc met tweecilinders werkt,ook een belangrijk feit is als je de max neemt zit de passagier voor de achteras en niet op of achter de achteras wat wel voor gevaar kan zorgen bij steile hellingen,Palaris vindt ik ook wel goed met zijn 850.

greets!!
marteijn
Ik betaal 200 euro verzekering per jaar enkel de quad niet samen met de auto en de inschrijving kost om en beide 50 euro denk ik.
marteijn
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 33
Lid geworden op: za 12 dec, 2009 10:28

Re: king quad of can am 800R max XT-P

Bericht door marteijn »

marteijn schreef:
marteijn schreef:Ik zou eens surfen naar lm motors in Watou,zeer vriendelijk en echt in de weer.ik heb daar een can am 800 gekocht en tot hier toe erg tevreden!!
Als ik mijn mening mag zeggen zou ik toch ook voor can am gaan en moest dit de prijs drukken eens polsen voor een 650 is ook krachtig en is tevens een tweecilinder.can am is buy the way het enigste merk dat vanaf 500cc met tweecilinders werkt,ook een belangrijk feit is als je de max neemt zit de passagier voor de achteras en niet op of achter de achteras wat wel voor gevaar kan zorgen bij steile hellingen,Palaris vindt ik ook wel goed met zijn 850.

greets!!
marteijn
Ik betaal 200 euro verzekering per jaar enkel de quad niet samen met de auto en de inschrijving kost om en beide 50 euro denk ik.
en meost je interesse hebben om te rijden kijk eens naar http://www.quadhogs.be" onclick="window.open(this.href);return false;
SUPERCLUB!!
Newken
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 56
Lid geworden op: za 15 jan, 2011 20:28
Locatie: Vlaams Brabant

Re: king quad of can am 800R max XT-P

Bericht door Newken »

Thanks aan allen voor jullie reacties!!!

het is uiteindelijk de can am 800r max outlander geworden van bij garage Deschouwer!
Nu nog ff afwachten tot de levering en de aankomst van de nummerplaat.

Aan alle Can Am Outlander rijders, hebben jullie zo'n skidplaat onderaan? Momenteel heb ik het nog niet maar ik overweeg het wel, vooral achteraan aan de aandrijving en de wielen vind ik dat het er vrij gevaarlijk bijhangt zo zonder skidplaat.
Wat is jullie mening?
Jordus
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 170
Lid geworden op: zo 09 nov, 2008 18:55
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: king quad of can am 800R max XT-P

Bericht door Jordus »

Hoi allemaal,

Ik heb vandaag voor t eerst gereden met de Can-Am Renegade X 800 van een vriend van me, maar wat een machine is dat! Ik heb voorheen alleen maar 2wd gereden, diverse raptors 660-700, een Bombardier DS650 baja en Honda TRX400EX. Deze machines zijn niet te vergelijken met dit apparaat, ik moet alleen nog wel even wennen aan het remmen en het feit dat dit een automaat is. Ik heb wat Off Road gereden en nog iemand uit t water getrokken met de lier, maar ik wist niet dat ik zo ook veel lol kon beleven aan zo'n machine! Ik zit er nu zwaar aan te denken om misschien ook zo'n apparaat te kopen, ben wel aangestoken door t 4x4 gebeuren...

Ik zal binnenkort eens wat filmpjes maken over hoe wij de spullen misbruiken, en hoe we er veel lol aan beleven!

Grtz. Jordi...
Livin' On The Edge Is A Way Of Life...

Yamaha Raptor 700 SE 2008 Yamaha Raptor 660 2005 Honda TRX400ex 2000 KTM 525XC ---> Ride It, Like Ya Stole It!
To Do List: Buy a CAN AM RENEGADE 1000XXC
Newken
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 56
Lid geworden op: za 15 jan, 2011 20:28
Locatie: Vlaams Brabant

Re: king quad of can am 800R max XT-P

Bericht door Newken »

IK heb sinds kort een outlander max en ik moet zeggen dat het een plezier is om ermee te rijden!
Desondanks de prijs die toch hoog genoeg is, kan ik hem alleen maar aanbevelen....
kingquad 700
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 1
Lid geworden op: di 22 feb, 2011 17:07

Re: king quad of can am 800R max XT-P

Bericht door kingquad 700 »

Heb je al eens nagedacht over een artic cat daar hebben ze een 1000cc uitvoering van met een diesel motor.
Gebruikersavatar
ChinaCrisis
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 135
Lid geworden op: za 24 mei, 2008 09:46
Locatie: Drenthe
Contacteer:

Re: king quad of can am 800R max XT-P

Bericht door ChinaCrisis »

Nu haal je er twee door elkaar:
- ze hebben een 1000 cc (Thundercat) en een diesel, die is 700 cc.

:mrgreen: :mrgreen:
http://www.quadwise.nl
>> volg ons op facebook: www.facebook.com/quadwise <<
Newken
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 56
Lid geworden op: za 15 jan, 2011 20:28
Locatie: Vlaams Brabant

Re: king quad of can am 800R max XT-P

Bericht door Newken »

Inderdaad...

Wat de 1000cc betreft, toch nog eventjes vermelden dat die evenveel pk heeft als de can am 800

En de dieselmotor is misschien wel zuiniger maar blijkt niet zo krachtig te zijn...

UIteraard is krachtig een vaag begrip waar iedereen een andere waarde aanhecht, afhankelijk van waarom je de quad gaat gebruiken.
jeroenkingquad700
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 18 mei, 2009 10:52

Re: king quad of can am 800R max XT-P

Bericht door jeroenkingquad700 »

er is ook nog een goedkoper alternatief voor de can am 800, namelijk
een kawasaki brute force 750. is ook tweecilinder en al gauw 3 tot 4000 euro goedkoper.
Jordus
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 170
Lid geworden op: zo 09 nov, 2008 18:55
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: king quad of can am 800R max XT-P

Bericht door Jordus »

Wij rijden momenteel met een groep grizzly's en dan wij zelf met 2 Renegade xxc erbij, maar die grizzly's kunnen bij lange na niet wat wij allemaal doen! Zit iemand bij ons die met een brute force rijdt die gaat t ook niet redden qua prestaties... :mrgreen:
Livin' On The Edge Is A Way Of Life...

Yamaha Raptor 700 SE 2008 Yamaha Raptor 660 2005 Honda TRX400ex 2000 KTM 525XC ---> Ride It, Like Ya Stole It!
To Do List: Buy a CAN AM RENEGADE 1000XXC
Plaats reactie