petoe's raptor 700R new pics 29p

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
petoe
Quadrunner
Quadrunner

Re: petoe's raptor 700R UPDATE BLZ 8

Bericht door petoe »

zou nog net iets lager wille maar kweet niet met welke veren
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door tjobbie »

petoe schreef:thx
gooi er een kw verenpakket onder, dan lig je toch laag zat?
of je pakt de rpm,s die ik bijv. heb maar dan mag je nog iets verder in de buidel.
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
petoe
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door petoe »

heb je geen goeie sites ofzo
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door tjobbie »

petoe schreef:heb je geen goeie sites ofzo
het stikt ervan :?
quadfun, quadtuning, rpm europe, kwsuspensions.de, etc etc.
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door tjobbie »

en als je het echt cheap wil doen verlagings blokkies maar of dat ook wat is weet ik niet.
AfbeeldingAfbeelding
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door yamahakoppel »

als je zo A-armen hebt vind ik verlagings blokjes niet mooi en de blokjes steunen niet voorkant ( bij mijn warrior toch niet ) ik heb speciaal een steunbuis bijgelast voor te steunen maar ga nog een veerbevestiging bij lassen op de arm

je kan de verlagingslink van dura-blue steken maar dan komen de veren iets rechter te staan wat ook weer minder mooi is

@ tjobbie het verschil tussen long travel en standaart travel wist ik maar american star heeft 4 soorten waarvan 2 long- en 2 standaard travel
http://www.amstarmanufacturing.com/Raptor700Parts.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-=(R4N3)=-
Quadrider
Quadrider

Bericht door -=(R4N3)=- »

American star heeft de regular en longtravel in ball-joints en heim-joints.
Die heim-joints zouden lichter en direkter moeten sturen...voorzover ik weet hebben ze alleen snel meer speling :p

Met die longtravels zou je wel weer wat lager gaan als je die standaard veren erop zet. Maar daar heb je nu niets aan.

verder nog steeds een superstrak project, zie je hopelijk bij de W-lies rit.

groeten
2008 Raptor700SE Road use -SOLD.....damned!
2006 Honda TRX450R-HRC MX use full rebuild 2011
2011 sponsor: DFR @ dirtfiendracing.com
Crossbaan Maasvlakte crew"Wil ik net plankgas....is het hout op!"
Reparatie vuistregel:Zodra je handen onder het vet en de olie zitten...gaat je neus jeuken en moet je naar de WC
petoe
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door petoe »

een de datum er is ben ik trug van de party hoor was zalige rit
petoe
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door petoe »

pff krijg die kak remmen niet ontlucht he imand goeie tips heb al is gezocht op forum maar ik krijg er tog geen druk op zene
mike04011977
Quad Master
Quad Master

Bericht door mike04011977 »

lege cola fles
gatje in de dop boren
benzineslangetje er een stukje in
de andere kant van de slang op je nippel van je remklauw

en nu komt het :idea:
nippel open draaien
rem in
nippel dicht
rem los

dat blijven herhalen tot dat ie rem olie door de bezineslang geeft :bier:
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
Afbeelding
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door yamahakoppel »

normaal zoals mike zegt maar nog niet 100% uitgelegt voor een amateur het begrijpt
normaal pompen met de rem tot je druk hebt de hendel inhouden en dan 2de persoon nippel open draaien, de hendel in houden tot de nippel terug dicht is en terug pompen tot druk en terug open hendel inhouden tot nippel terug dicht enz. tot er enkel olie uit komt maar hou uw olie peil in het reservoir in het oog dat deze niet leeg geraakt anders zit er terug lucht op :chagarijn:
wat ook mogelijk is een grote dokters spuit en de olie langs onder naar boven pompen en met 2de spuit het peil in het reservoir op peil houden door spuit vol te trekken
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
petoe
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door petoe »

yhx zullen dat morgen is testen
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door tjobbie »

yamahakoppel schreef:normaal zoals mike zegt maar nog niet 100% uitgelegt voor een amateur het begrijpt
normaal pompen met de rem tot je druk hebt de hendel inhouden en dan 2de persoon nippel open draaien, de hendel in houden tot de nippel terug dicht is en terug pompen tot druk en terug open hendel inhouden tot nippel terug dicht enz. tot er enkel olie uit komt maar hou uw olie peil in het reservoir in het oog dat deze niet leeg geraakt anders zit er terug lucht op :chagarijn:
dit is ook makkelijk door 1persoon uit te voeren.
en zelfs dit is niet 100%uitgelegt want als er veel lucht in de leiding of tussen de verbindingen zitten kan hij pompen totdat hij een ons weegt en er gebeurd voor de rest niks.(wat nu waarschijnlijk het geval is)
gewoon 1 nippel dichthouden,(links of rechts)1of 2 keer pompen+inhouden,ander nippeltje openen en weer dicht, hendel loslaten, 1of 2keer pompen+inhouden, nippeltje weer open en weer dicht, hendel weer loslaten en zo doorgaan tot er olie uit komt lopen, is dit zover dan de rest op mikes/yamahakoppels manier verderdoen.als dat zover is natuurlijk ook de andere nippel nog even bleeden.

als echt niets lukt, zou je het reservoir goed moeten vullen en dan het rubber erop en de plastic kap erop met het gaatje in het midden, de nippels open zetten, een doktersspuitje pakken of de hogedrukspuit maar deze zeeeer laag afregelen en op het gaatje zetten. nu langzaam druk(luchtdruk)opbouwen zodat je het reservoir leeg ziet gaan in de leidingen en olie uit de nippels komt. nu weer op de ouderwetse manier verder.

veel succes. :bier:
AfbeeldingAfbeelding
petoe
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door petoe »

ik heb daar net is iets geprobeerd ik heb gezien de originele veren zijn van oog tot oog 40,5 cm lang ik heb kw spiralen steken el als ik ze dan op de quad monteer verlaagd deze en als ik dna van oog tot oog meet is het nog maar 36 cm maar nu heb ik gelezen dat r1 veren 30cm van oog tot oog meten nu heb ik dat is geprobeert met een houte lad en zo tezien op de foto's komt dat wel mooi maar als ik deze ga plaatsen gaan deze tog ook nog meer zakken he dus hoelaag zou hij dan nog zakken ?hier wat IMG]http://img705.imageshack.us/img705/3739/dsc01059o.jpg[/IMG]
Shot at 2011-02-28

Afbeelding
Shot at 2011-02-28

Afbeelding
Shot at 2011-02-28

Afbeelding
Shot at 2011-02-28

Afbeelding
Shot at 2011-02-28
petoe
Quadrunner
Quadrunner