Lazii's Raptor 700R SE '10
Re: Lazii's Raptor 700R SE '10 ~ P8 : Achteras gepolierd
heb 2u op elke kant gezeten
maar moet mij eens deftig schuurpapier halen want had alleen heel grof en dan soort schuursponsjes
maar moet mij eens deftig schuurpapier halen want had alleen heel grof en dan soort schuursponsjes
suzuki ltz 400 special edition
Re: Lazii's Raptor 700R SE '10 ~ P8 : Achteras gepolierd
Het is weer een heuglijke dag vandaag. Na 4 weken (had langer verwacht) is er een pakketje gearriveerd
Wel bestel ik nooit meer bij tqs. Ze zijn heel vriendelijk, dat wel, maar ik heb geen tracking nummer gekregen. Ik wist pas dat ze in belgie waren toen ik een brief kreeg van dsv met de vraag naar een factuur. Tqs had geen enkel document eraan gekleefd of erin gestoken, anders dan afgesproken. Bon, ik dus het originele maar gestuurd (lekker de volle pot betalen) maar na enkele dagen was het er dan toch.
En het was de moeite waard. Het word deze avond nog of anders zondag geinstalleerd. Kan al niet wachten om te
PS: moet die filter worden ingesmeerd met k&n olie of niet? Heb hier nog BMC olie staan...
Wel bestel ik nooit meer bij tqs. Ze zijn heel vriendelijk, dat wel, maar ik heb geen tracking nummer gekregen. Ik wist pas dat ze in belgie waren toen ik een brief kreeg van dsv met de vraag naar een factuur. Tqs had geen enkel document eraan gekleefd of erin gestoken, anders dan afgesproken. Bon, ik dus het originele maar gestuurd (lekker de volle pot betalen) maar na enkele dagen was het er dan toch.
En het was de moeite waard. Het word deze avond nog of anders zondag geinstalleerd. Kan al niet wachten om te
PS: moet die filter worden ingesmeerd met k&n olie of niet? Heb hier nog BMC olie staan...
-
- Quadverslaafde
Re: Lazii's Raptor 700R SE '10 ~ P9 : Postbode op bezoek
dikke shit gozer!
blijven mooi die zwarte blaffers.
zo te zien heb je een prefiltercover dus is het niet perse nodig om de k&n in te spuiten voor zover ik weet.
blijven mooi die zwarte blaffers.
zo te zien heb je een prefiltercover dus is het niet perse nodig om de k&n in te spuiten voor zover ik weet.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
lekkere spullen man
iedereen is maar mooie spullen aan het kopen en dikke quad's aan het bouwen
blijf er van genieten
ps ik dacht dat je een nieuw filter altijd moest in vette
iedereen is maar mooie spullen aan het kopen en dikke quad's aan het bouwen
blijf er van genieten
ps ik dacht dat je een nieuw filter altijd moest in vette
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ziet er prachtig uit.Je gaat zeker geen spijt hebben van de uitlaten,deze zijn super en
geven VEEL extra power
geven VEEL extra power
Yamaha Banshee 350 2011 (kleuren 2007)"Low-Rider"
Ik dacht het ook, maar als je dan denkt aan een ingeoliede filter in die pre-cover ... smerig xDmobydirk schreef:ps ik dacht dat je een nieuw filter altijd moest in vette
@Tjobbie: gij doet dat dus droog erin?
op de site van K&N staat dat ze altijd geolied worden geleverd (rood)
heel zelden dus niet, maar dan is dat dus aangegeven.
Wist dat ook niet zeker dus had voor de zekerheid zo'n setje al gekocht maar dat komt wel een keer van pas.
heel zelden dus niet, maar dan is dat dus aangegeven.
Wist dat ook niet zeker dus had voor de zekerheid zo'n setje al gekocht maar dat komt wel een keer van pas.
Yamaha Raptor 700
BJ [eind] 2006
Mods:
DMC Force 4 Duals
Powercommandor 5
Baby blue wire mod
Monster Intake
K&N High-Flow Filter
Vapor KM Teller
Powermadd Handkappen + Spiegels
Tusk Alu Tankdop
15/36 vertanding
BJ [eind] 2006
Mods:
DMC Force 4 Duals
Powercommandor 5
Baby blue wire mod
Monster Intake
K&N High-Flow Filter
Vapor KM Teller
Powermadd Handkappen + Spiegels
Tusk Alu Tankdop
15/36 vertanding
-
- Quadverslaafde
ik heb m er droog inzitten ja, het is een k&n filter met een overfilter + zit in een bak+ rijd geen offroad.Lazii schreef:Ik dacht het ook, maar als je dan denkt aan een ingeoliede filter in die pre-cover ... smerig xDmobydirk schreef:ps ik dacht dat je een nieuw filter altijd moest in vette
@Tjobbie: gij doet dat dus droog erin?
heb m,n ori cilinder erafgehaald tijdens de verbouwing en zag er nog als nieuw uit dus je kunt hem invetten zoals het misschien hoort maar volgens mij is het niet echt noodzakelijk.
maar aan de andere kant, is een ingesprayde filter ook zo weer schoon te maken dus het kan nooit geen kwaad
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
nice bram nu snel alles in elkaar steken en kom maar op met de foto's
echt zeer mooi materiaal! zet t maar snel op zodat we FOTO'S kunne zien!
Yamaha YFZ480Build in progress
zalig spul kerel
balen van de moeilijkheden van tqs... denk dat dit een misverstand is?
ze hebben er zelf geen baat bij om dit te doen dus...
balen van de moeilijkheden van tqs... denk dat dit een misverstand is?
ze hebben er zelf geen baat bij om dit te doen dus...
Yamaha YFZ350 Banshee • Stock
Re: Lazii's Raptor 700R SE '10 ~ P9 : Big3
Ben er vandaag eens aan begonnen. Luchtfilter en PC5 waren nog het gemakkelijkste te installeren.
PC5 heb ik enkele draden nog isolerende tape rond gedaan. Die komen onder de tank, ik wist niet of die warm worden of niet, dus voor de zekerheid maar tape rond gedaan.
Ben nog niet tevreden van de linker uitlaat. Ik kreeg hem niet echt goed. Die draden die achteraan uit het blok komen hebben momenteel genoeg ruimte. Er zit nog wel een andere draad tegen de uitlaat, maar die heb ik voor de zekerheid extra ingewikkeld met isolerende tape. Hopelijk houd dit tot ik een degelijke oplossing vind...
Hier dus de Pro-Intake K&N filter met zijn jasje aan
Eerste keer dat mijn quad er zo "naakt" bij stond. Kon ik gelijk een paar dingen kuisen. Wat is kettingolie toch een smeerboel.
En een nare ontdekking. Wie steekt die draden daar zo in? Is toch niet normaal volgens mij ...
En hier de uitlaatjes die erop staan.
Inclusief een geluidsfragment. MET Quiet Core's. (opgenomen met gsm, net zoals foto's -> mindere kwaliteit )
Eerste keer starten zonder core's was een enorm lawaai De bochtjes werden direct gloeiend rood, de buizen al een beetje goudkleurig en roken dat ie in het begin deed, ni normaal.
FILMPJE !!!
PC5 heb ik enkele draden nog isolerende tape rond gedaan. Die komen onder de tank, ik wist niet of die warm worden of niet, dus voor de zekerheid maar tape rond gedaan.
Ben nog niet tevreden van de linker uitlaat. Ik kreeg hem niet echt goed. Die draden die achteraan uit het blok komen hebben momenteel genoeg ruimte. Er zit nog wel een andere draad tegen de uitlaat, maar die heb ik voor de zekerheid extra ingewikkeld met isolerende tape. Hopelijk houd dit tot ik een degelijke oplossing vind...
Hier dus de Pro-Intake K&N filter met zijn jasje aan
Eerste keer dat mijn quad er zo "naakt" bij stond. Kon ik gelijk een paar dingen kuisen. Wat is kettingolie toch een smeerboel.
En een nare ontdekking. Wie steekt die draden daar zo in? Is toch niet normaal volgens mij ...
En hier de uitlaatjes die erop staan.
Inclusief een geluidsfragment. MET Quiet Core's. (opgenomen met gsm, net zoals foto's -> mindere kwaliteit )
Eerste keer starten zonder core's was een enorm lawaai De bochtjes werden direct gloeiend rood, de buizen al een beetje goudkleurig en roken dat ie in het begin deed, ni normaal.
FILMPJE !!!
Laatst gewijzigd door Lazii op ma 07 mar, 2011 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Quad Master
oehhhhh!!!... lekker bruut geluid
is dat goed, dat ie zo snel al roodgloeiend word?
is dat goed, dat ie zo snel al roodgloeiend word?
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
Mooi resultaat,staat super die zwarte dempers.
Yamaha Banshee 350 2011 (kleuren 2007)"Low-Rider"
-
- Quadverslaafde
voor mij is het bijna de eerste keer dat ie zover in elkaar zit