indoor quadpark Antwerpen
Re: indoor quadpark Antwerpen
je kan hier wel met gewone quads op rijde, het vraagt gewoon wat rijvaardigheid, als je weet wat ik bedoel..
Yamaha YFZ480Build in progress
-
- Quadrider
natuurlijk weet ik wat je bedoelt, ik rij cross dus dat is zowieso meer vaardigheid als op de straat.
Ik bedoel gewoon dat je hier niet hard kunt gaan, dus niks voor de crossquads die te weinig cross circuits hebben..
het was gewoon beter geweest als allees niet zo smal was enzo en langere stroken, met tafelbergen in enzo.. ipv boomstammen en dergelijke..
maar dat is mijn mening, het heeft wel iets voor quadrijders die niet op het circuit willen en gewoon rustig willen rijde..
yu
Ik bedoel gewoon dat je hier niet hard kunt gaan, dus niks voor de crossquads die te weinig cross circuits hebben..
het was gewoon beter geweest als allees niet zo smal was enzo en langere stroken, met tafelbergen in enzo.. ipv boomstammen en dergelijke..
maar dat is mijn mening, het heeft wel iets voor quadrijders die niet op het circuit willen en gewoon rustig willen rijde..
yu
jah das natuurlijk ook waar, maar er moet voor ieder wat wils zijn he, maar als het goed is komt er mss een parcour bij in limburg, das dan weer echt voor cross
Een sx hal was natuurlijk ook leuk geweest, maar dan hebbe de 4x4's er niets aan he
Een sx hal was natuurlijk ook leuk geweest, maar dan hebbe de 4x4's er niets aan he
-
- Quadrider
En waar komt dat circuit dan???
in de buurt van Bree ergens (opoetere alsk mij nie vergis) en dan ook nog 1 maar daar mag maar 3x per jaar gecrosst worde ivm natuurgebied, maar ze zijn bezig met juiste regels enzo.. hopen dat het terug open gaat!
- FLIPmode
- Quadracer
- Contacteer:
Laurens bedoeld ge dit niet? Is één en de zelfde:
http://www.mc-maasland-neeroeteren.be/c ... motorcross" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mc-maasland-neeroeteren.be/c ... motorcross" onclick="window.open(this.href);return false;
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
ja die bedoeld ik, maar in de krant stond ook nog iets van een kiezelgroeve, weet niet juist waar da was.. zal eens kijke of k ht kan vinde op internet.
- FLIPmode
- Quadracer
- Contacteer:
Dat IS de kiezelgroeve
Wild & Wicked
oei, dan heb ik het verkeerd begrepe blijkbaar..
Ik ben er gisteren eens gaan rijden met een aantal vrienden en moet zeggen dat het zeker en vast
eens de moeite waard is om naartoe te gaan. We waren met 7 waren er 5 nog nooit met een quad
gereden hadden maar op het einde namen ook zij de moeilijke hindernissen.
Het is zowel voor beginners als voor mensen die het gewoon zijn om met de quad te rijden zeker en vast
de moeite om daar eens te rijden.
eens de moeite waard is om naartoe te gaan. We waren met 7 waren er 5 nog nooit met een quad
gereden hadden maar op het einde namen ook zij de moeilijke hindernissen.
Het is zowel voor beginners als voor mensen die het gewoon zijn om met de quad te rijden zeker en vast
de moeite om daar eens te rijden.
-
- Quadfanaat
veel te veel regels vind ik en veel te duur kan je beter op straat rijden of veldwegen
Dit lijkt mij echt fijn om eens te doen. In de uitgave van ACTIV QUAD (september-oktober'11) staat een heel artikel over het parcour. Ik was direct verkocht en ik zal het er zeker eens gaan verkennen samen met mijn broer met onze yamaha blaster's, dus wie zin heeft om mee te gaan laat maar iets weten.
Haha, in het quadmagazine kon je de prijsvraag insturen voor een gratis bezoek met je quad, kijkt me vader nu net in het nieuwe quad magazine, sta ik erin dat ik bij de deelnemers hoor
-
- Easy Quadrider
We gaan morgen een uurtje rijden. Ik ben erg benieuwd
Grtn lex
Grtn lex
XMR 1000