pascals raptor 727 projectje TE KOOP
-
- Pro Quadrider
Re: 244cc blaster tuning project update!!!p36
haha kappen genoeg alle soorten als het maar wit is!!! oud model nieuwmodel maier ik heb ze allemaal
gister me a armpjes gespoten echt zeer goed gelukt dit word waarschijnlijk ook de kleur van men frame
ik heb auto lak in een spuitbus laten persen ik moet zeggen ik kan het iedereen aanraden
hier een paar foto's
gister me a armpjes gespoten echt zeer goed gelukt dit word waarschijnlijk ook de kleur van men frame
ik heb auto lak in een spuitbus laten persen ik moet zeggen ik kan het iedereen aanraden
hier een paar foto's
-
- Quadverslaafde
ziet er zeer strak uit, ben alleen bang dat lak uit een bussie nooit zo goed uithard/hecht als normale autolakken.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Pro Quadrider
ik heb een klein vermogen betaald voor die spuitbussen die lak is zoizo 100% dezelfde lak die op een auto gaat ik was er bij toen hij hem vulde er gingen 9 kleuren in
die kerel heeft me verzekerd dat het net zo goed is ,ikheb nu mijn a armen gespoten als aan het einde van deze zomer de lak er goed op blijft zitten spuit ik me hele frame er mee.
die kerel heeft me verzekerd dat het net zo goed is ,ikheb nu mijn a armen gespoten als aan het einde van deze zomer de lak er goed op blijft zitten spuit ik me hele frame er mee.
wat betaal jij eigenlijk voor zoon spuit bus te laten persen
-
- Quadverslaafde
ok dan, ik dacht dat er altijd iets bij werd gedaan omdat het in een spuitbus moest maar dat dat ervoor zorgt dat d lak niet genoeg uithardt of zoiets.bonzaiking schreef:ik heb een klein vermogen betaald voor die spuitbussen die lak is zoizo 100% dezelfde lak die op een auto gaat ik was er bij toen hij hem vulde er gingen 9 kleuren in
teminste zoiets heb ik wel is opgepikt ergens.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
ziet er mooi uit, snel eronder zetten he
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
Ziet er netjes uit man, snel eronder zetten ! En wat betreft de lak...maak je maar geen zorgen icm met alleen straatgebruik blijf het net zo mooi als dat t nu is.
Grtz Daan
Banshee CT-Racing SM
Banshee CT-Racing SM
- yamahakoppel
- Quad GOD
9 kleuren als je het recht houd is het zwart beetje links rood en rechts geel en onderste boven wit grapje hé
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Easy Quadrider
Je eigen 2003 blaster?bonzaiking schreef:haha kappen genoeg alle soorten als het maar wit is!!! oud model nieuwmodel maier ik heb ze allemaal
hier een paar foto's
Of 1 van je andere
Finaly a Yamaha blaster 200
MY OLD QUADS: china pocket quad RIP china midi quad 110cc RIP E-ton viper 50 (ook bijna RIP ) Apex mxr 90 (sold)
MY OLD QUADS: china pocket quad RIP china midi quad 110cc RIP E-ton viper 50 (ook bijna RIP ) Apex mxr 90 (sold)
-
- Pro Quadrider
kleine update
mn blauw witte blaster heeft nu ook spearz voor
mn blauw witte blaster heeft nu ook spearz voor
-
- Pro Quadrider
nieuwe veertjes
en ik ben begonnen met de montage van me a armen
en ik ben begonnen met de montage van me a armen
Re: 244cc blaster tuning project update!!!p42
Ben super benieuwed man, p.s. die veertjes hoeveel cm van oog tot oog als ik vragen mag?
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
Re: 244cc blaster tuning project update!!!p42
netjes pascal, word weer goed ge-inversteerd
btw wat zijn die maten van die spearz en om welke velg liggen ze ?
btw wat zijn die maten van die spearz en om welke velg liggen ze ?
die jonge van het forum, met die lekkere reet