Zackie's Yamaha Raptor 660R
Re: Zackie's Yamaha Raptor 660R (BatMobiel-Quad)
dus nu kan het zijn ? cdi of dat ding dat in me motorblok zit toch?
@ Arie thanks man komt allemaal goed
Thanks for de hulp mannen
@ Arie thanks man komt allemaal goed
Thanks for de hulp mannen
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
-
- Quadverslaafde
ik wil graag weten wat er precies is voorgevallen, dan kan ik een duidelijker beeld schetsen wat er evt. kapot is gegaan.
+misschien stomme vraag maar de eng.run switch staat toch wel aan?
de elec starter doet het wel?
+misschien stomme vraag maar de eng.run switch staat toch wel aan?
de elec starter doet het wel?
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Owke, ik zal het uitleggen , ik had de kabeltje die van me cdi of tenminste me kabelboom naar me bobine eerst aan me km teller (tourenteller) aangesloten en dan terug naar me bobine. zo stond dat ook in de handleiding van koso. Dus tja..... volgende keer draai ik de tourenteller kabel paar keer rond me bobine kabel dat was veiliger geweest.
Van fouten leer je dus tis vervelend maar kan gebeuren kijk naar de goede kant hij ree tenminste
Van fouten leer je dus tis vervelend maar kan gebeuren kijk naar de goede kant hij ree tenminste
-
- Quadverslaafde
als je de juiste draad van de toeren opnemer hebt gepakt zou de cdi niet stuk moeten gaan???\Zakie schreef:Owke, ik zal het uitleggen , ik had de kabeltje die van me cdi of tenminste me kabelboom naar me bobine eerst aan me km teller (tourenteller) aangesloten en dan terug naar me bobine. zo stond dat ook in de handleiding van koso. Dus tja..... volgende keer draai ik de tourenteller kabel paar keer rond me bobine kabel dat was veiliger geweest.
zeer vreemde zaak.
de starter werkt nog wel?
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Ja starter werkt , alles werkt gewoon , er komt gewoon geen vonk uit de bobine, schroefendraaier in bobine gezet en tegen frame aanhouden en hij vonkt gewoon niet.
-
- Quadverslaafde
schroevendraaier???? pak is gewoon je bougie duw die in je bobine kap en leg de bougie tegen aarde aan. nu nog is proberen.Zakie schreef:Ja starter werkt , alles werkt gewoon , er komt gewoon geen vonk uit de bobine, schroefendraaier in bobine gezet en tegen frame aanhouden en hij vonkt gewoon niet.
bougie krijg ik er niet uit hahaha moet ik weer alles los maken. als tie op de bank staat haal ik hem er wel uit , mischien vonkt bougie niet? dat heb ik nog niet bekeken.
-
- Pro Quadrider
ik zeg maar wat bonzaik heb er geen verstand van probeer uit te leggen dat bobine gewoon niet vonkt.
-
- Quadverslaafde
idd?? denk dat bonzaiking maar even over je schouder mee moet kijken als het zover isbonzaiking schreef:?????
Ik zal hem lief in zijn oogen kijken maar bonzaiking heeft al veel voor me gedaan. ik koop gewoon alles nieuwe en dan als het nog niet werkt dan is er maar een oplossing De aansteker
gooi hem voor de trein zack
never drive faster then your angel can fly
komt goed zackie!!!!
gij heb geld zat
anders neem ik je quadje voor 2 tientjes wel over hoor dan komt er lekker een 1300cc hayabusa onder
of ik maak er een banshee van 2TAKT power
je bro
gij heb geld zat
anders neem ik je quadje voor 2 tientjes wel over hoor dan komt er lekker een 1300cc hayabusa onder
of ik maak er een banshee van 2TAKT power
je bro
Dat gaat me baas niet leuk vinden jako , haydara .............ga iemand anders pesten allemaal jouw schuld
wat mij schuld
als ik zeg om de bougie kabel doen ga je het aan je plus van je bobine doen (of hoe dat ook alweer heet)
als ik zeg om de bougie kabel doen ga je het aan je plus van je bobine doen (of hoe dat ook alweer heet)