Lazii's Raptor 700R SE '10
Re: Lazii's Raptor 700R SE '10 ~ P9 : Big3
nice bram schoon geluid da word knalle binnekort
Die uitlaten staan m zeer goed, heel mooi spul allemaal!
Grtz Daan
Banshee CT-Racing SM
Banshee CT-Racing SM
Bedankt voor de goeie reacties
Ik zie dat in alle posts op het forum een rode voorbocht word gelinkt aan te arm staan. Tijd dus om een mapje te zoeken en erop te zetten. Wel raar aangezien ze mij hebben verteld dat deze al premapped geleverd werd...
Ik zie dat in alle posts op het forum een rode voorbocht word gelinkt aan te arm staan. Tijd dus om een mapje te zoeken en erop te zetten. Wel raar aangezien ze mij hebben verteld dat deze al premapped geleverd werd...
nuja tqs had je ook andere dingen beloofdLazii schreef:Bedankt voor de goeie reacties
staat echt superdik! denk dat dit de vetste uitlaat is voor bij jouw kleurencombinatie raptor!
Yamaha YFZ350 Banshee • Stock
-
- Quadverslaafde
rode voorbocht wil echt niet altijd zeggen dat ie arm loopt.Lazii schreef:Bedankt voor de goeie reacties
als ie stilstaat en krijgt geen koeling van de wind is het logisch dat ie rood wordt.
heeft de mijne ook en die staat echt niet te arm.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
@nickv: Dat is waar Maarja, neemt niet weg dat hun service nog altijd super is. Ik veronderstel dat ik weer eens pech heb gehad
@tjobbie: Zo had ik het nog niet bekeken. Ineens denk ik aan het woord "testritje"
Maar ik heb voor de zekerheid toch eens de pc5 aangesloten. Hij was wel degelijk premapped. Ook had ik al maps op internet gevonden en als ik ze vergelijk zie ik toch dat die van TQS bij meer throttle % wat armer staat dan die van Raptorsource. Heb de originele opgeslagen en maar effe een andere opgezet.
Voor zij die ook maps nodig hebben:
http://www.pciii.raptorsource.com
ID: raptorsource
Password mxracin
@tjobbie: Zo had ik het nog niet bekeken. Ineens denk ik aan het woord "testritje"
Maar ik heb voor de zekerheid toch eens de pc5 aangesloten. Hij was wel degelijk premapped. Ook had ik al maps op internet gevonden en als ik ze vergelijk zie ik toch dat die van TQS bij meer throttle % wat armer staat dan die van Raptorsource. Heb de originele opgeslagen en maar effe een andere opgezet.
Password mxracin
-
- Quadverslaafde
volgens mij heb je op powercommandersite zelf ook een berg maps.Lazii schreef:@nickv: Dat is waar Maarja, neemt niet weg dat hun service nog altijd super is. Ik veronderstel dat ik weer eens pech heb gehad
Password mxracin
de site die je hebt gevonden is wel goed zo te zien, zie een paar bekende tuners voorbij komen.
let wel op dat ze daar met andere benzine/hoogte en weersomstandigheden zitten dus de map moet zoizo nog afgestemd worden.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Op de site van powercommander zie ik geen map voor barker's. Ik denk dat zij vooral met single exhausts werken. Ik heb juist een klein ritje gedaan en hij klonk meesterlijk.tjobbie schreef:volgens mij heb je op powercommandersite zelf ook een berg maps.
de site die je hebt gevonden is wel goed zo te zien, zie een paar bekende tuners voorbij komen.
let wel op dat ze daar met andere benzine/hoogte en weersomstandigheden zitten dus de map moet zoizo nog afgestemd worden.
Alleen spijtig van die draden die uit het blok komen. Op elke quad die ze heeft zie ik dit probleem niet. Heb maar ineens een mail gestuurd naar tqs, hopelijk kunne zij mij helpen dit op te lossen. Elke foto die ik zie van barkers zijn de bochten belange zo scherp niet.
-
- Quadverslaafde
doe je niks aan, heb ik ook , je kunt het hooguit met zilverfolie inwikkelen en met een tyrap zover mogelijk vandaan zien te houden.
Op pagina 9 staat er een gsm filmpje met QC inserts. Maar die heb ik er nu uitgedaan, hoe harder hoe beter Ik zal ergens volgende week een filmpje maken zonder QC als ik ergens de tijd vind-Laurens- schreef:filmpje van de sound?
Thx tjobbie, ik denk dat ik dan maar zwarte "heat tape" ga bestellen met roestvrij stalen bandjes. En die dan rond de draad wikkelen. Volgens de winkel hitte bestendig tot 550°, zal wel genoeg zijn denk ik
Vond het alleen maar raar omdat de rest hun voorbocht (bij jenzie zie je het het beste) niet zo'n scherpe bochten hebben op die plaats.
Laatst gewijzigd door Lazii op zo 27 feb, 2011 17:28, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Quad Master
dat zit idd wel heel kortbij
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
-
- Quadverslaafde
scheelt ook per uitlaat. volgens mij wordt het ook allemaal met de hand gemaakt dus dan kan er wel eens verschil in zitten.
- yamahakoppel
- Quad GOD
je moet uw uitlaat eens even terug los draaien wat in de juiste richting trekken en terug vast zetten zit altijd iets speling op misschiens uw dempers iets verder naar achter hangen paar mm kan zijn dat de bochten anders uit komen dan
herrinner mij eigenlijk ook niet bij een maat zijne dat die zo kort hing
( staat momenteel bij jenzie ) als jenzie dan eens wilt kijken hij heeft er 2 staan om te controleren
zie juist dat uwe op een andere plaats in elkaar steekt dan die wit blauwe en hitte schild is ook korter RAAR?
die uitlaat steekt juist boven de ketting in elkaar en we hebben de spanveer moet weg laten ketting raakte misschiens dat ze daarom bij uwe het anders gemaakt hebben maar eigenlijk slechter dus
herrinner mij eigenlijk ook niet bij een maat zijne dat die zo kort hing
( staat momenteel bij jenzie ) als jenzie dan eens wilt kijken hij heeft er 2 staan om te controleren
zie juist dat uwe op een andere plaats in elkaar steekt dan die wit blauwe en hitte schild is ook korter RAAR?
die uitlaat steekt juist boven de ketting in elkaar en we hebben de spanveer moet weg laten ketting raakte misschiens dat ze daarom bij uwe het anders gemaakt hebben maar eigenlijk slechter dus
Laatst gewijzigd door yamahakoppel op zo 27 feb, 2011 22:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Het is aan die van jenzie dat ik zag dat er plaats genoeg was. Moet hem toch nog eens uiteen halen voor hittebestendige tape, kan ik gelijk nog een beetje zitten wringen