band op velg leggen
-
- Easy Quadrider
band op velg leggen
Kan van helracer baanbanden kopen maar moet ze zelf op de velg zien te krijgen, is dit te doen? Is dit niet het zelfde zoals autobanden, met een ijzere koren in de rubber, want dan gaat dit niet denk ik. Heeft er al iemand dit gedaan? en hoe?
-
- Quadrider
ik heb dit al gedaan met een voorband v e raptor, terwijl ik met mn pols int gips lag, dus is wel degelijk te doen!!
gewoon rand (velg, band) inspuiten met spray (bv silicone, kettingspray,...) en dan duwen maar, eventueel met knieen gaan opzitten en duwen
succes!!
gewoon rand (velg, band) inspuiten met spray (bv silicone, kettingspray,...) en dan duwen maar, eventueel met knieen gaan opzitten en duwen
succes!!
hell was full so I came back with a YFM660R!
I'm too fast 4 ya babe!!!!!
-yfm660R
-kodiak
-grizzly
-V-force
I'm too fast 4 ya babe!!!!!
-yfm660R
-kodiak
-grizzly
-V-force
had zelf een poging gedaan om de banden er af te krijgen en amai 2 uurtjes zweten en nog niets vooruit gekomen
de dag erna maar naar de bandenman geweest en die had ook pech , vermits hun toestel maar velgen pakken tot 10 inch moest hij de achtervelgen ook manueel afhalen en opzetten(9inch) ,
is dan toch na 10 minuutjes gelukt
de dag erna maar naar de bandenman geweest en die had ook pech , vermits hun toestel maar velgen pakken tot 10 inch moest hij de achtervelgen ook manueel afhalen en opzetten(9inch) ,
is dan toch na 10 minuutjes gelukt