petoe's raptor 700R new pics 29p
- yamahakoppel
- Quad GOD
Re: petoe's raptor 700R UPDATE BLZ 9
hou er rekening bij dat hij vanachter ook moet zakken voor minder te zoeken op de baan je hebt wel regelbare armen maar moet alles toch een beetje in lijn houden
en dan word uw bodem ruimte ook terug kleiner
en dan word uw bodem ruimte ook terug kleiner
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
of je neemt gewoon een ijzere buis
alleen dat rijd niet zo prettig
die veren van tjobbie zijn mss een optie?
alleen dat rijd niet zo prettig
die veren van tjobbie zijn mss een optie?
suzuki ltz 400 special edition
JHA maar ik vraag me nu af als ik veren zou kopen waar de ogen 34 cm uit elkaar staan als die dan gemonteerd worden hoe hard zoude deze dan zakken omdat ik nu met de kw spiralen ook 34 cm meet van oog naar oog
Kunt ge die r1 veren niet regelen? Hoger, lager doormiddel van die "ring" bovenaan. Zoals bij de dempers die je nu hebt.
neen gekunt ze bijna niets verlagen of verhogen maar ik zie nog wel is rond dan
-
- Quadverslaafde
ik snap het niet helemaal, die gele veren van de vorige pagina, zijn dat KW veren?
als dat zo is heb je ze blijkbaar in meerdere maten want ik tel bij jou zeker 7 ringen(hoofdveer) terwijl de KW,s die ik onder de quad had maar 5 ringen tellen en zeker een stuk lager staan als die van jou.
check het verschil:
snap jij het nog
als dat zo is heb je ze blijkbaar in meerdere maten want ik tel bij jou zeker 7 ringen(hoofdveer) terwijl de KW,s die ik onder de quad had maar 5 ringen tellen en zeker een stuk lager staan als die van jou.
check het verschil:
snap jij het nog
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
neen nu snap ik het ook helemaal niet meer hoor maar het zijn wel degeilijk kw veren maar de veer kan ik niet meer inkorte wand dan heb ik helemaal geen veer uitmte meer maar als ek nu veren steek die van oog na oog standaard 340mm hebben of 320mm dan gaat hij tog ook zakken wand deze veren gaan dan tog ook nog iets zakken na de montage he of ben ik mis ? @tjobbie u nieuwe veren welke afstand hade deze van oog tot oog als je ze kocht en wat is de afstand nu van oog tot oog als ze gemonteerd staan en het gewicht van de quad er opstaat?
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Met R1 veren zal hij zeker niet veel meer zakken na montage want die zijn heel hard,veren bijna niet ook.
Grtz
Grtz
Bij de KW veren heb je wel 4 verschillende maten
namelijk met bestelnummer 25002103-25002106-25002110-25002111.
http://www.kw-quadsuspension.de/data/KW ... 010-DE.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik weet dat de veren van mijne eerste R700 2005 heel anders waren
dan de veren die nu onder mijne R700 SE 2009 liggen.
Volgens mij heb je dus het verkeerde type er onder zitten.
Heb je de doos van de veren nog?Kijk dan eens welke bestelnummer er opstaat.
De veren die jij hebt lijken die van bwj 2005 (25002103).
Kijk maar eens naar volgend topic van mijn 1e quad daar zie je dat het
dezelfde veren zijn.
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... 8&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;
namelijk met bestelnummer 25002103-25002106-25002110-25002111.
http://www.kw-quadsuspension.de/data/KW ... 010-DE.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik weet dat de veren van mijne eerste R700 2005 heel anders waren
dan de veren die nu onder mijne R700 SE 2009 liggen.
Volgens mij heb je dus het verkeerde type er onder zitten.
Heb je de doos van de veren nog?Kijk dan eens welke bestelnummer er opstaat.
De veren die jij hebt lijken die van bwj 2005 (25002103).
Kijk maar eens naar volgend topic van mijn 1e quad daar zie je dat het
dezelfde veren zijn.
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... 8&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;
Yamaha Banshee 350 2011 (kleuren 2007)"Low-Rider"
ik vind juist dat uw quad nu laag genoeg staat, ik zou m tog nie veel meer verlage, maar ieder zijn smaak he
Yamaha YFZ480Build in progress
- yamahakoppel
- Quad GOD
die veren zijn ook niet origineel van die quad in dat jaar stonden nog geen piggy bags op de gewone 700
kan het niet van een 450 komen die veren
kan het niet van een 450 komen die veren
Groetjes Kris
zijn van een raptor 700 heb die gehaald bij de leige quads deze zijn van een 700 maar nieuwer model dan de mijne dermee
-
- Quadverslaafde
zal binnekort ff kijken.petoe schreef:neen nu snap ik het ook helemaal niet meer hoor maar het zijn wel degeilijk kw veren maar de veer kan ik niet meer inkorte wand dan heb ik helemaal geen veer uitmte meer maar als ek nu veren steek die van oog na oog standaard 340mm hebben of 320mm dan gaat hij tog ook zakken wand deze veren gaan dan tog ook nog iets zakken na de montage he of ben ik mis ? @tjobbie u nieuwe veren welke afstand hade deze van oog tot oog als je ze kocht en wat is de afstand nu van oog tot oog als ze gemonteerd staan en het gewicht van de quad er opstaat?
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
heb dan tog maar besloten om andere veren tekopen .dus nu word het weral wachten op de postbode he .gistere was er ook iets mooi voor mij geleverd
Shot at 2011-03-05
Shot at 2011-03-05
Shot at 2011-03-05
Shot at 2011-03-05