Sinds kort heb ik een ltr450 uit dec.2010 en wilde mijzelf daarom even voorstellen.
Randy 28 jaar...
Zal nog wel even een aantal mooie fotos maken van voor en achterkant van de week...
Modificaties tot nu toe:
Yoshimura rs5 uitlaat
Yoshimura powerbomb
Twinair intake
Aangepast luchtfilterhuis
10 inch douglas velgen voor:10x8 met 195 getrokken band en achter speciale 10x12 met 255 getrokken band
Verlaagd
Speciale tribal skulls stickerset en zadel van blackbird
15 tander vooraan (ivm weggebruik)
achter verbreed met 2,5inch spacers per kant
Nerfbars en voorbumper van MX-Force
frameguards van AXP
Verder nog een aantal kleine aanpassingen in ophanging van kenteken, knipperlichten etc.
Waar ik nu mee bezig ben is de voorkant verlagen dmv een mooie verenset hij is nu verlaagd dmv blokken...
De yfz450 kan verlaagd worden dmv de achterschokbreker van de r1 of r6. Bij suzuki kan dit niet maar volgens mij gaan die van een ducati 848/1098/1198 wel passen en deze zijn ook volledig instelbaar.
Verder heb ik wanneer ik zijn eerste grote beurt ga geven nog een paar mooie hotcams (intake) op het lijste staan
 .
.Ook zal ik kleine kleuraccenten toevoegen in het groen. WIl een groene ketting, casesaver, radiatorbuizen en handvatten.
Ook ben ik van plan de nerfbars en de voorbumper te vervangen voor zwarte exemplaren, denk dat ik dit toch mooier vind!

!
 !