734 AGGRESSOR [78HP Dyno 205]

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
mike04011977
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1832
Lid geworden op: wo 16 sep, 2009 23:23

Re: YFM 734R SE Streetfighter. [spinners p144]

Bericht door mike04011977 »

jep dat was me kindje :(
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
Afbeelding
-Laurens-
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3106
Lid geworden op: wo 27 jan, 2010 15:01
Locatie: Meeuwen

Re: YFM 734R SE Streetfighter. [spinners p144]

Bericht door -Laurens- »

en de verzekering?
Yamaha YFZ480Build in progress
Zakie
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2660
Lid geworden op: ma 12 jan, 2009 21:33
Locatie: Aan het strand!

Re: YFM 734R SE Streetfighter. [spinners p144]

Bericht door Zakie »

Jongen houw er over op. Soms is het beter om sOmmige dingen te vergeten. Oude koeien uit de sloot halen doet zeer aan je rug. Ontopic , mike mischien binnen kant blauw en randje ice wit?
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
mike04011977
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1832
Lid geworden op: wo 16 sep, 2009 23:23

Re: YFM 734R SE Streetfighter. [spinners p144]

Bericht door mike04011977 »

hij had een taxatie raport en was erna verzekerd, maar goed een 2de in die staat kom je niet grouw tegen

en zack je hebt helemaal gelijk :wink: zere koeie

ik ben er nog niet helemaal uit hoe het met me velgjes gaat worden
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
Afbeelding
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: YFM 734R SE Streetfighter. [spinners p144]

Bericht door tjobbie »

nou vandaag de middag vrij genomen om de quad beter af te laten stellen maar helaal pindakaas was het bedrijf dicht ondanks een afspraak :?
naja, zal wel een miscommunicatie zijn geweest hoop ik dus ben ik maar lekker rond weest te toeren met het lekkere weer van vandaag. jammer genoeg na de eerste keer goed rijden ben ik er al achter gekomen dat de gepainte zijkappen waar m,n benen zitten al vol krassen zit en dof is geworden van het schuren :|
wat doe je eraan? moet het toch is aan ferry v vragen, misschien dat de stof van m,n pak harder is als een spijkerbroek waar de meeste mee opzitten.

anyway hier een walkaround van de rappie als je deze nog niet gezien had.
binnekort eigenlijk nog is een vid in action maken.

Link
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
randy1982
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 08 sep, 2010 12:59

Re: YFM 734R SE Streetfighter. [video p147]

Bericht door randy1982 »

Hier kan je tog alleen maar van dromen! Niet normaal! Ben gewoon stil drvan!!! Gewoon een kunstwerk is het geworden... Hoe vind jij het weggedrag met de langere achterbrug? En die toerenteller is dat goed te doen? Ik heb zelf een ltr450 en wilde daar ook wel graag een toerenteller op hebben.
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: YFM 734R SE Streetfighter. [video p147]

Bericht door tjobbie »

randy1982 schreef:Hier kan je tog alleen maar van dromen! Niet normaal! Ben gewoon stil drvan!!! Gewoon een kunstwerk is het geworden... Hoe vind jij het weggedrag met de langere achterbrug? En die toerenteller is dat goed te doen? Ik heb zelf een ltr450 en wilde daar ook wel graag een toerenteller op hebben.
bedankt, weggedrag is heerlijk met een langere brug, de toerenteller is goed te doen als je een beetje verstand van elektro hebt. :wink:
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Zakie
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2660
Lid geworden op: ma 12 jan, 2009 21:33
Locatie: Aan het strand!

Re: YFM 734R SE Streetfighter. [video p147]

Bericht door Zakie »

Respecta!!!
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: YFM 734R SE Streetfighter. [video p147]

Bericht door tjobbie »

:ptnx. :bier:
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
mobydirk
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1576
Lid geworden op: zo 22 mar, 2009 15:42
Locatie: amsterdam

Re: YFM 734R SE Streetfighter. [video p147]

Bericht door mobydirk »

heeeeel gaaf tjob maar waar zijn de spinners?
warrior gsxr 1000

Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: YFM 734R SE Streetfighter. [video p147]

Bericht door tjobbie »

Aan het aantal reacties te zien heb ik er maar voor gekozen om toch alleen de punten maar te houden, alleen moet nog even de zin maar vooral tijd zien te vinden om ze op 1 of andere manier netjes te monteren.
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
mobydirk
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1576
Lid geworden op: zo 22 mar, 2009 15:42
Locatie: amsterdam

Re: YFM 734R SE Streetfighter. [video p147]

Bericht door mobydirk »

welke punten bedoel je dan ?
ps werkt het achter wel al?
warrior gsxr 1000

Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
mike04011977
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1832
Lid geworden op: wo 16 sep, 2009 23:23

Re: YFM 734R SE Streetfighter. [video p147]

Bericht door mike04011977 »

tot in de details afgewerkt
respect gozer :buig: :applaus:
hij behoord tot 1 van de mooiste van de benelux (op de mijne na dan) :lol:
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
Afbeelding
Pieteragmcatbrier
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 63
Lid geworden op: ma 20 jul, 2009 14:28

Re: YFM 734R SE Streetfighter. [video p147]

Bericht door Pieteragmcatbrier »

Zonde van de krassen, waarschijnlijk komt het omdat er weekmaker in de lak zit, dit zorgt ervoor dat de lak niet volledig uithard zodat er geen scheurtjes kunnen ontstaan. Het is echter minder krasvast dan gewone autolak bijvoorbeeld. Misschien kan er op de plek waar je benen zitten nog normale krasvaste blanke lak overheen of gewoon wijdbeens op je quad zitten :wink:
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: YFM 734R SE Streetfighter. [video p147]

Bericht door tjobbie »

Pieteragmcatbrier schreef:Zonde van de krassen, waarschijnlijk komt het omdat er weekmaker in de lak zit, dit zorgt ervoor dat de lak niet volledig uithard zodat er geen scheurtjes kunnen ontstaan. Het is echter minder krasvast dan gewone autolak bijvoorbeeld. Misschien kan er op de plek waar je benen zitten nog normale krasvaste blanke lak overheen of gewoon wijdbeens op je quad zitten :wink:
zal idd. door de weekmaker komen maar ik ben echt niet de enige die z,n quad heeft gepaint dus vraag ik me toch af hoe de rest dat doet?

@mobi, nee ben er nog niet aan verdergegaan, maar heb ook een foutgemaakt met het uitmeten en snijden van de ronde platen waardoor de achterste spinners zouden meedraaien en de voorste niet ivm met de bevestiging op de voorste locknut.
dus ga de bladen van de spinners afhalen zodat je alleen de punt nog overhoud en even kijken wat dit geeft.
Laatst gewijzigd door tjobbie op wo 09 mar, 2011 18:48, 1 keer totaal gewijzigd.
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Plaats reactie