734 AGGRESSOR [78HP Dyno 205]

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
Gebruikersavatar
cor
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 724
Lid geworden op: ma 15 okt, 2007 17:54
Locatie: omg rotterdam

Re: YFM 734R SE Streetfighter. [video p147]

Bericht door cor »

tjobbie schreef:
Pieteragmcatbrier schreef:Zonde van de krassen, waarschijnlijk komt het omdat er weekmaker in de lak zit, dit zorgt ervoor dat de lak niet volledig uithard zodat er geen scheurtjes kunnen ontstaan. Het is echter minder krasvast dan gewone autolak bijvoorbeeld. Misschien kan er op de plek waar je benen zitten nog normale krasvaste blanke lak overheen of gewoon wijdbeens op je quad zitten :wink:
zal idd. door de weekmaker komen maar ik ben echt niet de enige die z,n quad heeft gepaint dus vraag ik me toch af hoe de rest dat doet?
ondaks de weekmaker moet volgens mij de lak net zo krasvast zijn dan wanneer zonder
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: YFM 734R SE Streetfighter. [video p147]

Bericht door tjobbie »

ik heb er weinig verstand van,maar ik baal er weer wel van, zo blijf je bezig.
ik zou zeggen dat het daaraan zou liggen maar ik snap het niet want ferrie heeft er volgens mij geen last van :? zou dat puur door de broek komen? :|
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Gebruikersavatar
cor
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 724
Lid geworden op: ma 15 okt, 2007 17:54
Locatie: omg rotterdam

Re: YFM 734R SE Streetfighter. [video p147]

Bericht door cor »

weet niet hoe of waar het is gedaan maar ik heb er meerdere gezien waar de de lak gewoon nog netjes was ook na langere tijd en weet niet of het aan een broek kan liggen weet niet wat voor broek
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: YFM 734R SE Streetfighter. [video p147]

Bericht door tjobbie »

cor schreef:weet niet hoe of waar het is gedaan maar ik heb er meerdere gezien waar de de lak gewoon nog netjes was ook na langere tijd en weet niet of het aan een broek kan liggen weet niet wat voor broek
gewoon een motorbroek.wat is het,tja een soort stevige stoffen broek, geen leder.
Laatst gewijzigd door tjobbie op wo 09 mar, 2011 22:47, 2 keer totaal gewijzigd.
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-Laurens-
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3106
Lid geworden op: wo 27 jan, 2010 15:01
Locatie: Meeuwen

Re: YFM 734R SE Streetfighter. [video p147]

Bericht door -Laurens- »

Hier zijn geen woorden voor.. :buig: RESPECT :buig:
Yamaha YFZ480Build in progress
Gebruikersavatar
jep
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 996
Lid geworden op: za 10 feb, 2007 16:14
Locatie: zuid holland

Re: YFM 734R SE Streetfighter. [video p147]

Bericht door jep »

cor schreef:weet niet hoe of waar het is gedaan maar ik heb er meerdere gezien waar de de lak gewoon nog netjes was ook na langere tijd en weet niet of het aan een broek kan liggen weet niet wat voor broek
Die mooi blijven zijn bij mij gespoten :lol: :lol:
Het ligt aan je broek tjobbie ,ff de lak polijsten met profesional poets b.v 3m en hij is weer mooi
Leuk filmpje nu nog 1 met geluid van de rappie :buig:
yamaha of toch een can-am
alfa164
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 185
Lid geworden op: zo 01 apr, 2007 07:32
Locatie: seven-mountians

Re: YFM 734R SE Streetfighter. [video p147]

Bericht door alfa164 »

misschien ff goed oppoesten en dan een doorzichtige sticker/transparante folie erover en dan alleen waar je met je benen komt
van cr250 naar can-am ds250 naar ltz400
SlOoT
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2187
Lid geworden op: zo 23 nov, 2003 20:25
Locatie: Oezbekistan

Re: YFM 734R SE Streetfighter. [video p147]

Bericht door SlOoT »

wooooooow dat ding is echt gruwelijk mooi geworden :shock:

:buig: :buig: :buig: :buig:
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: YFM 734R SE Streetfighter. [video p147]

Bericht door tjobbie »

misschien is een soort van transparante sticker niet eens zo gek, ik wil wel graag mijn protectie kleding aanhouden zeg maar.
veiligheid voor alles.
bedankt kerels voor de mooie reacties en voor de bruikbare informatie. :duimhoog: :idea:
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Gebruikersavatar
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4207
Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
Locatie: Zuid limburg
Contacteer:

Re: YFM 734R SE Streetfighter. [video p147]

Bericht door sjmallie94 »

DRF heeft van zulke stickers precies op maat en echt dik materiaal plakt supper ;)
Ik ben naar plaatselijke bestickering bedrijf gegaan en heb me het zelfde materiaal gehaald , en zelf uitgeknipt, krijg je in alle kleuren ;)


http://store.dirtfiendracing.com/yamaharaptor700-2.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . :crossercool:

Suzuki my way of life Afbeelding

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Raun
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 06 mei, 2009 16:08
Locatie: Gelderland-oost

Re: YFM 734R SE Streetfighter. [video p147]

Bericht door Raun »

Ja, dat is vervelend van je lak.

Mocht je zo iets willen, moet je maar is kijken op: http://www.carcarezuid.nl/ventureshield.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Ben namelijk zelf ook lang opzoek geweest naar een transparant krasbestendig folie.
Het wordt veel in de autoindustrie gebruikt voor het zogenoemde car "wrappen". Heb weleens contact gehad met die man, aardig kerel met goede uitleg :applaus: .. is niet eens zo prijzig.

Succes!

Gr.
Yamaha Raptor 700 SE!
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: YFM 734R SE Streetfighter. [video p147]

Bericht door tjobbie »

Dat ziet er idd. Goed uit maar waarom heb je het niet gedaan als ik vragen mag?
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Raun
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 06 mei, 2009 16:08
Locatie: Gelderland-oost

Re: YFM 734R SE Streetfighter. [video p147]

Bericht door Raun »

Omdat ik in Gelderland woon en het me te ver rijden was om de kappen 'even' weg te brengen en vervolgens weer op te halen. Je kan het namelijk bijna niet zelf aanbrengen, vanwege vormen in de kappen op de raptor vertelde hij (ik wilde namelijk hiermee de achterkap beschermen tegen krassen). Als hij hier in de buurt zat, had ik het direct gedaan.

Heb het probleem nu opgelost bij een lokale autobeleteraar. Met een soort van folie, dat ze gebruiken op allerlei soorten stickers (die voorzien zijn van een transparante laag).

Als ik de keus had, dan had ik het 'wrap' folie gebruikt.

Je moet wel even vragen of het mogelijk is op geairbruste kappen (dat niet na het verwijderen ervan je lak loslaat)?

Gr.
Yamaha Raptor 700 SE!
Gebruikersavatar
jep
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 996
Lid geworden op: za 10 feb, 2007 16:14
Locatie: zuid holland

Re: YFM 734R SE Streetfighter. [video p147]

Bericht door jep »

Zou er geen sticker opplakken tjobbie gote kans dat je lak loskomt
yamaha of toch een can-am
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: YFM 734R SE Streetfighter. [video p147]

Bericht door tjobbie »

jep schreef:Zou er geen sticker opplakken tjobbie gote kans dat je lak loskomt
ik snap het maar wat moet ik anders? als ik alleen al erna kijk beschadigd het al. :oops:
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Plaats reactie