Nieuw quad Dinli dmx 450
-
- Toeschouwer
Nieuw quad Dinli dmx 450
Hey jongens heb gisteren een dinli dmx 450 gekocht .
de quad is zo goed als nieuw staan maar 1000 kms op.
Iemand enig idee over wat ik zeker zou moeten aanpassen aan deze quad ?
ik ga al zeker spacers kopen voor van voor 5 cm er bij en vanachter 9 cm.
IK gaan wss ook een nieuw chapement laten steken.
Iemand een idde voor het leelijke licht ? kan ik de kap kopen van de neiuwe versie bvb , past die ?
ideetjes of gedachten zekker gewenst
de quad is zo goed als nieuw staan maar 1000 kms op.
Iemand enig idee over wat ik zeker zou moeten aanpassen aan deze quad ?
ik ga al zeker spacers kopen voor van voor 5 cm er bij en vanachter 9 cm.
IK gaan wss ook een nieuw chapement laten steken.
Iemand een idde voor het leelijke licht ? kan ik de kap kopen van de neiuwe versie bvb , past die ?
ideetjes of gedachten zekker gewenst
-
- Toeschouwer
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Re: Nieuw quad Dinli dmx 450
Mooie Dinli!!
Alleen wil ik u afraden spacers op de voorwielen te monteren , mijn broer had dat ook op zijn ltz maar die hebben we er meteen afgehaald.
Volgens mij ok niet al te goed voor de lagers.
Succes!
Alleen wil ik u afraden spacers op de voorwielen te monteren , mijn broer had dat ook op zijn ltz maar die hebben we er meteen afgehaald.
Succes!
*Raptor700R 08
*Yamaha YZF426SM
*Full Carbon Yamaha YZFR1 20cm verlengd!!!
WWW.MCMOTOREN.NL
*Yamaha YZF426SM
WWW.MCMOTOREN.NL
-
- Toeschouwer
hey dank je voor de reacties en complimenten , vind hem er ook wel goed uitzien maar mijn streefdoel is toch wel uiteindelijk een yamaha raptor 700 se
Enige lelijke aan deeze quad vind ik het licht moet ik nog een manier voor vinden om te veranderen .
mmm ik vind de dinli vanvoor eigelijk heel dun , daarom wou ik hem vanvoor ook verbreeden vanachter zou ik hem zelfs nog meer willen verbreden.
groetjes gdwerg
Enige lelijke aan deeze quad vind ik het licht moet ik nog een manier voor vinden om te veranderen .
mmm ik vind de dinli vanvoor eigelijk heel dun , daarom wou ik hem vanvoor ook verbreeden vanachter zou ik hem zelfs nog meer willen verbreden.
groetjes gdwerg
ff off-topic. Toen alleen achter verbreed, of hoe dit opgelost. Sta op het punt om dit ook te gaan. Achter en voor 3cm. Hoeveel hadden jullie voor verbreed?Mellos700R schreef:Mooie Dinli!!
Succes!
als je uiteindelijk voor een 700 wilt gaan, zou ik er niet te veel geld instoppen, want je erin stopt krijg je niet meer terug.grotendwerg schreef:hey dank je voor de reacties en complimenten , vind hem er ook wel goed uitzien maar mijn streefdoel is toch wel uiteindelijk een yamaha raptor 700 se
groetjes gdwerg
Gewoon lol mee beleven tot je voor een 700 gaat
Yamaha Raptor 700
BJ [eind] 2006
Mods:
DMC Force 4 Duals
Powercommandor 5
Baby blue wire mod
Monster Intake
K&N High-Flow Filter
Vapor KM Teller
Powermadd Handkappen + Spiegels
Tusk Alu Tankdop
15/36 vertanding
BJ [eind] 2006
Mods:
DMC Force 4 Duals
Powercommandor 5
Baby blue wire mod
Monster Intake
K&N High-Flow Filter
Vapor KM Teller
Powermadd Handkappen + Spiegels
Tusk Alu Tankdop
15/36 vertanding
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Als je de voorkant wilt verbreden zou ik voor a-armen gaan ipv spacers.
Achter kan je gerust spacers plaatsen.
Grtz.
Achter kan je gerust spacers plaatsen.
Grtz.
*Raptor700R 08
*Yamaha YZF426SM
WWW.MCMOTOREN.NL
*Yamaha YZF426SM
WWW.MCMOTOREN.NL
-
- Toeschouwer
ja had ook al gedacht aan A armen voor vooraan had deeze online gevonden .
http://www.quad-spares.com/product/Dinl ... EA-ARM-450" onclick="window.open(this.href);return false;
en voor spacezrs enkel vanachter dan
http://www.quad-spares.com/product/Dinl ... acers450DL" onclick="window.open(this.href);return false;
( ik ga er niet heel veel geld insteken maar wil wel een aantal aanpassingen ik hou ook van sleutel dus ik denk wel dat ik hem eens half uiteen ga gooien )
grts gdwerg
http://www.quad-spares.com/product/Dinl ... EA-ARM-450" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.quad-spares.com/product/Dinl ... acers450DL" onclick="window.open(this.href);return false;
( ik ga er niet heel veel geld insteken maar wil wel een aantal aanpassingen ik hou ook van sleutel dus ik denk wel dat ik hem eens half uiteen ga gooien )
grts gdwerg
Aan iemand met verstand van zaken, past dit ?
grotendwerg schreef:ja had ook al gedacht aan A armen voor vooraan had deeze online gevonden .
grts gdwerg