en heb je een foto van je het heb opgelsot me je tandwiel
  en heb je een foto van je het heb opgelsot me je tandwiel

. de aanzuigbuis kan ik nog wel wat veranderen. meschien dat het nog wat scheelt hij stikt niet echt in hoge toeren het is meer bij het overschakelen naar een volgende versnelling dat die niet echt oppakt. ik dacht aan een ander cilinderkopje. die er nu opzit is van een enduro en die heeft wat minder compressie als een crossblok. dat scheelt ook nog wel wat met het oppakken als je opschakelt in de vernellingen
 . de aanzuigbuis kan ik nog wel wat veranderen. meschien dat het nog wat scheelt hij stikt niet echt in hoge toeren het is meer bij het overschakelen naar een volgende versnelling dat die niet echt oppakt. ik dacht aan een ander cilinderkopje. die er nu opzit is van een enduro en die heeft wat minder compressie als een crossblok. dat scheelt ook nog wel wat met het oppakken als je opschakelt in de vernellingen  . de foto's van dat aangepaste tandwiel staan op de vorige pagina helemaal onderaan. als ik er nog weer 1 maak zal ik het wat beter op de foto zetten
 . de foto's van dat aangepaste tandwiel staan op de vorige pagina helemaal onderaan. als ik er nog weer 1 maak zal ik het wat beter op de foto zetten 

nu maar hopen dat die heel blijft
  nu maar hopen dat die heel blijft
 de cilinder is gescheurd onderin waar die gemonteerd is op het blok
  de cilinder is gescheurd onderin waar die gemonteerd is op het blok   wordt voorlopig even niet rijden want dit gaat toch wel weer heel veel geld kosten zo
  wordt voorlopig even niet rijden want dit gaat toch wel weer heel veel geld kosten zo   zal van de week nog wel wat fototjes maken.
 zal van de week nog wel wat fototjes maken. maare ik denk dat een nieuw cilindertje zo maar een eurotje of 500 kost
  maare ik denk dat een nieuw cilindertje zo maar een eurotje of 500 kost 

maar is het niet zo dat als je de kop los gooit het trilling juist nog erger wordt?
  maar is het niet zo dat als je de kop los gooit het trilling juist nog erger wordt?   van al dat trillen krijg je snel metaal vermoeiing en dan gaat erg ergens iets kapot ja. zelf dacht ik juist dat de bevestiging boven aan de kop niet zwaar genoeg was en dat die daardoor kapot zou zijn gegaan. dan kan de cilinder een kantel beweging gaan maken toch?? ik ga hem proberen te lassen en kijken of het goed gaat. maak er wel wat foto's van. houd het ook voor jullie interessant
 van al dat trillen krijg je snel metaal vermoeiing en dan gaat erg ergens iets kapot ja. zelf dacht ik juist dat de bevestiging boven aan de kop niet zwaar genoeg was en dat die daardoor kapot zou zijn gegaan. dan kan de cilinder een kantel beweging gaan maken toch?? ik ga hem proberen te lassen en kijken of het goed gaat. maak er wel wat foto's van. houd het ook voor jullie interessant