Hallo,
ik heb al tijdje dat er wat koelvloeistof langs het 2de randje van waterpomp af loopt ( vooral als hij veel toeren loopt en koud is )
hier een plaatje van binnen, en dan niet buitenste kapje maar 2de
http://fiche.worldofpowersports.com/Alb ... A=153&B=54" onclick="window.open(this.href);return false;
volgens een automonteur zou het kunnen zij dat de kering is ? en dat er dan na de kering een overstort zit ??? maar die kan ik niet vinden die overstort
zou het de kering zijn of alleen de pakking ( maar die ziet er goed uit ) en daar lekt hij volgens mij ook niet op
al vast bedankt
waterpomp kfx / ltz
-
kawasaki25
- Easy Quadrider

-
kawasaki25
- Easy Quadrider

Re: waterpomp kfx / ltz
kan iemand mij helpen 
-
craemertje
- Quadrider

ik heb dat ook gehad.en de oplossing een nieuwe steken.kost wel 150 euro,s ofzo.
het is je binnendichting van je waterpomp die kapot is waar het asje op draaid.
het beste is dat zo rap mogelijk doen wand hoe langer dat je wacht hoe meer risico,s dat je loop op vermengeling van olie en koelwater.
het is je binnendichting van je waterpomp die kapot is waar het asje op draaid.
het beste is dat zo rap mogelijk doen wand hoe langer dat je wacht hoe meer risico,s dat je loop op vermengeling van olie en koelwater.
-
kawasaki25
- Easy Quadrider

wat moet er dan volgens u alle maal vervangen worden ?
-
NillesGilles
- Quadrider

-
craemertje
- Quadrider

ja idd het is dit die stuk is maar de dealer zal meestal gewoon direckt een hele nieuwe bestellen.
dit kost ongeveer 150 euro.want er kunnen nog items versleten zijn in je waterpomp en kan je binnekort trg een lek hebben.dus het beste direckt een nieuwe.
dit kost ongeveer 150 euro.want er kunnen nog items versleten zijn in je waterpomp en kan je binnekort trg een lek hebben.dus het beste direckt een nieuwe.
-
kawasaki25
- Easy Quadrider

de zijkant is er af en de volgende onderdelen gaan vervangen worden 92049, 49063 en 59256
bedankt voor al uw hulp
bedankt voor al uw hulp