respecteer andere quadbezitters

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
dieseltank
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Re: respecteer andere quadbezitters

Bericht door dieseltank »

hallo,

toch bedankt dat je ff excuses hebt gemaakt. :duimhoog:

ik zal de chineese bezitters niet meer afkraken. :wink:
het zijn immers allemaal quad-rijders! 8)

ik heb nog niet gereageerd op het china forum, dat wou ik wel te gaan doen.
maar toen ik een account met de nickname:brandstof-legervoertuig probeerde te maken was dat te lang en dacht ik och laat ook maar zitten :p
Laatst gewijzigd door dieseltank op za 08 aug, 2009 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}

somthing comming soon...:roll:
QUADLOOS :shock: ( op 't moment)
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

top dat je dat deed ;)
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . :crossercool:

Suzuki my way of life Afbeelding

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
pik-pik
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door pik-pik »

Nou Dieseltank.ik nodig je wel uit op ons chinees forumpje als gast
We drinken er een sukijaki op!!!(dat is toch chinees......of japans :D )
Bedankt voor de positieve reacties allemaal!!!!!

groetjes pikske
Littlequad
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Littlequad »

dieseltank schreef:hallo,

toch bedankt dat je ff excuses hebt gemaakt. :duimhoog:

ik zal de chineese bezitters niet meer afkraken. :wink:
het zijn immers allemaal quad-rijders! 8)

ik heb nog niet gereageerd op het china forum, dat wou ik wel te gaan doen.
maar toen ik een account met de nickname:brandstof-legervoertuig probeerde te maken was dat te lang en dacht ik och laat ook maar zitten :p
Mijn excuses voor dat Dieseltank!
JINLING JLA-07A RINO
dieseltank
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door dieseltank »

het is al goed man :wink:
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}

somthing comming soon...:roll:
QUADLOOS :shock: ( op 't moment)
tomas
Quadrider
Quadrider

Bericht door tomas »

hahahahahah
lijkt hier wel de gayparade,(niet dat ik daar ooit geweest ben) :lol: :lol:
sorry dat ik met jullie zo in discussie ging over mijn gordel hahahhahahahahahahahahah
yamahaleon
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door yamahaleon »

heey

this laat maar dit wou ik toch nog ff zeggen :D
Ik heb zelf 2 chinaquads gehad en ik kan de plezier er nog van in zien :d
ik zij zo zelf "als de chinaquads wat beter waren had ik er zo wieso weer 1tje gekocht"
Finaly a Yamaha blaster 200 :D

MY OLD QUADS: china pocket quad RIP china midi quad 110cc RIP E-ton viper 50 (ook bijna RIP ) Apex mxr 90 (sold)
*michel*
Quadrider
Quadrider

Bericht door *michel* »

Ik rij nu zelf een raptor 700 daar voor had ik een barossa silverhawk.
De barossa is een b merk maar dat ik hem slecht vond dat kan ik niet zeggen hij reed juist heerlijk!.
De raptor rijd natuurlijk heel anders maar is ook 5 keer zo duur alle hobby's zijn duur(de mijne wel i.i g.)maar het gaat toch om het genieten anders is het geen hobby...........

Ik heb zelf nog nooit op een bashan ofzo gereden kheb er wel een voorbij zien vliegen met 160 ofzo tijdens de w-lies rit en hij is niet uit elkaar gevallen tijdens de rit dus sterk zat zo,n ding al ben ik geen fan van china lagering e.d. daar heb ik op een werk meestal last van dat is goedkope meuk met veel te veel speling maar dat komt misschien door de manier van kijken...... :lol:
Yamaha raptor 700r 2007
Fre*
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Fre* »

met alle respect voor de mensen die zo een quad "made in china" hebben

maar dat soort quads maakt wel de markt naar de kloten... het grote prijsverschil zorgt ervoor dat mensen die er niet zoveel geld willen aan uitgeven ook een quad kunnen kopen, maar het zorgt er ook voor dat yamaha,suzuki ed minder verkopen.. want er zijn altijd mensen die voor het goedkoopste kiezen ipv voor het meest kwalitatieve.

en dit is niet enkel zo bij quads, maar bij alles..
simpel voorbeeld: IMPERMO, een bedrijf dat vloer- en muurtegels en parket verkoopt
60x60 voor 17,50euro/m²... en waarom is de prijs zo laag, omdat het brol is gemaakt in china
tegels die water opzuigen ipv af te stoten

maar veel mensen kijken enkel naar de prijs, wat er dus voor zorgt dat andere fabrikanten minder verkopen en wat er ook voor zorgt dat vloerders hun prijzen moeten laten zakken, of dat meer en meer mensen hun tegels zelf gaan kopen, zonder eigenlijk te weten wat ze gekocht hebben..

ander voorbeeld: Honda DAX, jincheng DAX, optisch bijna hetzelfde, kwalitatief daarentegen.... maar uiterst goedkoop vergeleken met een Honda DAX, resultaat, die echte, autentieke machientjes verdwijnen of worden aan belachelijk lage prijzen verkocht..
miichielx
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door miichielx »

Fre* schreef:met alle respect voor de mensen die zo een quad "made in china" hebben

maar dat soort quads maakt wel de markt naar de kloten... het grote prijsverschil zorgt ervoor dat mensen die er niet zoveel geld willen aan uitgeven ook een quad kunnen kopen, maar het zorgt er ook voor dat yamaha,suzuki ed minder verkopen.. want er zijn altijd mensen die voor het goedkoopste kiezen ipv voor het meest kwalitatieve.

simpel voorbeeld: IMPERMO, een bedrijf dat vloer- en muurtegels en parket verkoopt
60x60 voor 17,50euro/m²... en waarom is de prijs zo laag, omdat het brol is gemaakt in china

maar veel mensen kijken enkel naar de prijs, wat er dus voor zorgt dat andere fabrikanten minder verkopen en wat er ook voor zorgt dat vloerders hun prijzen moeten laten zakken, of dat meer en meer mensen hun tegels zelf gaan kopen, zonder eigenlijk te weten wat ze gekocht hebben..

ander voorbeeld: Honda DAX, jincheng DAX, optisch bijna hetzelfde, kwalitatief daarentegen.... maar uiterst goedkoop vergeleken met een Honda DAX, resultaat, die echte, autentieke machientjes verdwijnen of worden aan belachelijk lage prijzen verkocht..

Geef ik groot gelijk! Ik heb al naar 2 verdelers geweest ze klagen allemaal over de slechte verkoop .. Alle massa productie en verkoop vanuit china doet niets ten goede aan de markt ...

Sorry voor alle China-rijders maar ik denk nog altijd hetzelfde :

When you buy “quality,” you only cry once ..
Yamaha Warrior 01' = Tekoop , 1800 euries
Kawasaki kfx 400 = sold
Yamaha Raptor = Is C'ming
Boncari
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Boncari »

Fre* schreef:met alle respect voor de mensen die zo een quad "made in china" hebben

Mooi gezegd Fre!
Inderdaad, door de lage prijs van de slechtere producten gaan de fabrikanten die top producten kunnen maken hun kwaliteit verlagen om ook maar de prijs te kunnen verlagen.

Ook is het zo dat de ontwikkelingskosten ed verdeeld moeten worden over de te verkopen producten, als er minder verkocht worden doordat er ook goedkoop spul is dan worden de dure producten nog duurder.
Dat zie je met de JSF, hoe minder Nederland er gaat kopen, hoe duurder die wordt. Dat noemen ze de spiraal des doods :afgestudeerd:
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'

http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
Plaats reactie