mobydirk's latest project H-SUN350ATV2 154pk!!! filmP13
Re: mobydirk's latest project H-SUN350ATV2 R1tank bijna klaarP8!
Grtz Daan
Banshee CT-Racing SM
Banshee CT-Racing SM
Re: mobydirk's latest project H-SUN350ATV2 R1tank bijna klaarP8!
hoezo geen brandblusser ?
die jonge van het forum, met die lekkere reet
Re: mobydirk's latest project H-SUN350ATV2 R1tank bijna klaarP8!
die quad zal wel hard genoeg gaan om het vuurtje uit te waaienIzzY schreef:hoezo geen brandblusser ?
Re: mobydirk's latest project H-SUN350ATV2 R1tank bijna klaarP8!
Ziet er goed uit heb je veder nog grooten plannen
Re: mobydirk's latest project H-SUN350ATV2 R1tank bijna klaarP8!
Ziet er goed uit mannen, knap werk
Its better to burn out then to fade away
About Valves:
A little loose is better then a little tight,unlike women
These valve get tighter the more you use them,again unlike women
About Valves:
A little loose is better then a little tight,unlike women
These valve get tighter the more you use them,again unlike women
Re: mobydirk's latest project H-SUN350ATV2 R1tank bijna klaarP8!
Hoi,
Mobydirk, jij heb nu al wat van die apparaten gebouwd/omgebouwd, dus weet jij ook vast wel wat voor
tandwielen combinatie het beste werkt voor dit soort blokken.
Zo te zien heb je op dit project nog het originele achtertandwiel (+/_ 38tands ofzo??).
En gebruik je ook een 520 ketting of een grotere??
Alvast bedankt
Henry
Mobydirk, jij heb nu al wat van die apparaten gebouwd/omgebouwd, dus weet jij ook vast wel wat voor
tandwielen combinatie het beste werkt voor dit soort blokken.
Zo te zien heb je op dit project nog het originele achtertandwiel (+/_ 38tands ofzo??).
En gebruik je ook een 520 ketting of een grotere??
Alvast bedankt
Henry
-
- Quadfanaat
- Berichten: 86
- Lid geworden op: di 08 dec, 2009 00:07
Re: mobydirk's latest project H-SUN350ATV2 R1tank bijna klaarP8!
het originele tandwiel was om het blok uit te lijnen, gisteren is de kettingset binnengekomen welke erop komt.
het wordt een 530 set (rijden we allemaal mee hierzo) en ik ga met 42 tanden achter en 16 of 17 voor dat moet de praktijk nog even uitwijzen. de andere quad's rijden ook met 16/17 voor en 40/ 42 achter.
het wordt een 530 set (rijden we allemaal mee hierzo) en ik ga met 42 tanden achter en 16 of 17 voor dat moet de praktijk nog even uitwijzen. de andere quad's rijden ook met 16/17 voor en 40/ 42 achter.
Re: mobydirk's latest project H-SUN350ATV2 R1tank bijna klaarP8!
Bedankt,eleventwentyseven schreef:het originele tandwiel was om het blok uit te lijnen, gisteren is de kettingset binnengekomen welke erop komt.
het wordt een 530 set (rijden we allemaal mee hierzo) en ik ga met 42 tanden achter en 16 of 17 voor dat moet de praktijk nog even uitwijzen. de andere quad's rijden ook met 16/17 voor en 40/ 42 achter.
Zit er veel verschil tussen een 530 en een 520 ketting?
Ik heb achter een 48tands 520 en voor een 15, das nog al een verschil met wat jullie gebruiken.
Achter kom ik ook niet weg met een 40/42 tands, heb daar geen ruimte voor.
Re: mobydirk's latest project H-SUN350ATV2 R1tank bijna klaarP8!
het verschil zit hem in de brete van de tanden
een 530 is iets breder dan een 520
maat wat ben jij aan het bouwen dan als ik vragen mag?
ik herken die achterbrug niet 123
een 530 is iets breder dan een 520
maat wat ben jij aan het bouwen dan als ik vragen mag?
ik herken die achterbrug niet 123
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Re: mobydirk's latest project H-SUN350ATV2 R1tank bijna klaarP8!
Ook een quad http://www.fzrclub.nl/smf/index.php?topic=16598.0mobydirk schreef: maat wat ben jij aan het bouwen dan als ik vragen mag?
ik herken die achterbrug niet 123
Re: mobydirk's latest project H-SUN350ATV2 R1tank bijna klaarP8!
oke gaaf
jij bent ook lekker bezig
wij rijden met ongeveer de zelfde vertanding als dat er op de motor zit
ben benieuwd hoe die van jou wordt
jij bent ook lekker bezig
wij rijden met ongeveer de zelfde vertanding als dat er op de motor zit
ben benieuwd hoe die van jou wordt
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Re: mobydirk's latest project H-SUN350ATV2 R1tank bijna klaarP8!
Nauw loopt ie natuurlijk erg beroerd die van mij, zo zonder uitlaat(alleen 4 korte pijpjes 30cm)mobydirk schreef:oke gaaf
jij bent ook lekker bezig
wij rijden met ongeveer de zelfde vertanding als dat er op de motor zit
ben benieuwd hoe die van jou wordt
Maar ik heb na 2 kleine proefritten wel het idee dat 15voor en 48achter niet de juiste is, voor zover die bestaat natuurlijk.
Re: mobydirk's latest project H-SUN350ATV2 R1tank bijna klaarP8!
Nauw loopt ie natuurlijk erg beroerd die van mij, zo zonder uitlaat(alleen 4 korte pijpjes 30cm)mobydirk schreef:oke gaaf
jij bent ook lekker bezig
wij rijden met ongeveer de zelfde vertanding als dat er op de motor zit
ben benieuwd hoe die van jou wordt
Maar ik heb na 2 kleine proefritten wel het idee dat 15voor en 48achter niet de juiste is, voor zover die bestaat natuurlijk.
-
- Toeschouwer
- Berichten: 6
- Lid geworden op: wo 16 mar, 2011 23:20
Re: mobydirk's latest project H-SUN350ATV2 R1tank bijna klaarP8!
Hey Dirk alles goed?
Ik had nog een vraagje over het ombouwen van een Raptor.
Ik het haast niet vol te houden,als je 165 km moet rijden als je er een r1 of een gsxr1000 blok onder heb gebouwd dan?
Ik neem aan als je je Raptor goed verlaagd hebt en breed hebt met goeie bandjes moet die afstand toch geen probleem zijn?
Of is dat niet vol te houden door de trillingen van het blok?
Want als dat niet vol te houden is,dan zou het jammer zijn dat ik een Raptor ga kopen en die ga verbouwen en ik er niet mee naar het clubhuis kan rijden vanuit Hoogeveen....
Als het haast onmogelijk is ga ik toch op zoek naar een motor,ik denk een Gsxr 1000 K4 ofzo,maar m'n passie gaat al jaren uit naar een Yamaha Raptor.... Ik hoor het wel van je,kom je aankomende week nog naar het clubhuis?
Gr. Ferbs
Ik had nog een vraagje over het ombouwen van een Raptor.
Ik het haast niet vol te houden,als je 165 km moet rijden als je er een r1 of een gsxr1000 blok onder heb gebouwd dan?
Ik neem aan als je je Raptor goed verlaagd hebt en breed hebt met goeie bandjes moet die afstand toch geen probleem zijn?
Of is dat niet vol te houden door de trillingen van het blok?
Want als dat niet vol te houden is,dan zou het jammer zijn dat ik een Raptor ga kopen en die ga verbouwen en ik er niet mee naar het clubhuis kan rijden vanuit Hoogeveen....
Als het haast onmogelijk is ga ik toch op zoek naar een motor,ik denk een Gsxr 1000 K4 ofzo,maar m'n passie gaat al jaren uit naar een Yamaha Raptor.... Ik hoor het wel van je,kom je aankomende week nog naar het clubhuis?
Gr. Ferbs
Re: mobydirk's latest project H-SUN350ATV2 R1tank bijna klaarP8!
he man ja alles is wel tedoen ik denk dat als je het een en ander anders afsteld en vertand
dat het wel tedoen is
ik ben al 3weken of zo druk bezig om weer even langs de club tegaan
maar iedere keer loopt alles uit en zo.
ik ben natuurlijk ook nog druk met die quad's bezig om ze klaar te maken
wanneer ga jij er weer heen dan?
dan doe ik mijn best om er ook tezijn dat praat wat makkelijker
dat het wel tedoen is
ik ben al 3weken of zo druk bezig om weer even langs de club tegaan
maar iedere keer loopt alles uit en zo.
ik ben natuurlijk ook nog druk met die quad's bezig om ze klaar te maken
wanneer ga jij er weer heen dan?
dan doe ik mijn best om er ook tezijn dat praat wat makkelijker
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!