thanx voor de tip maar wil ergens toch wel een kleurtje erinmicky010 schreef:Als je ze er inslaat dan kan je een mal gebruiken dat alles netjes aan sluit
Nick ik zal hem zwart doen met Een carbon tank
Yamaha banshee 495cc totall rebuild
Re: Yamaha banshee 480cc totall rebuild
Neem je rood carbon
En is de postboden algeweest
foto's!!!!!!!!!!!
warrior gsxr 1000
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Ervaring is de optelsom van alle stommiteiten die je reeds begaan hebt, zonder daarbij je nek te breken!!
Fotos komen er aan gasten frame en diverse onderdelen zijn al binnen van de coaters wacht nog op mijn velgen cilinder+kop en inlaatspruitstuk. Carterhelften van trinity + lock up zijn binnen ik krijg nog zuigers 2x72.25mm wossner timingplate, impeller, toomy koppelings delen dus nu heb ik een hindson clutch met toomey delen en een lock up van trinity (dat wordt knijpen hydraulisch misschien) ook krijg ik nog mijn ct 500 pijpen welke in backorder stonden bij ct.
ik ben genoodzaakt om deze pijpen te nemen vanwege mijn grote monoblock cilinder ieder andere uitlaat zit er tegen aan en moet gelijk de brander en hamer er in zetten beetje zonde en niet zo gezond. hiervoor reed ik met fmf pijpen (te koop) maar die bouwden veelste veel druk op en liep me banshee bij 8000 tpm tegen een muur van compressie aan dit was niet zo gezond voor mijn koppakkingen en bougies die er regelmatig uit kwamen nu maar alles gelijk goed doen.
Woensdag gaat ik met me grote maat Richard (W-lies) al het een en ander bouwen het wachten is nog op me veren
ik ben genoodzaakt om deze pijpen te nemen vanwege mijn grote monoblock cilinder ieder andere uitlaat zit er tegen aan en moet gelijk de brander en hamer er in zetten beetje zonde en niet zo gezond. hiervoor reed ik met fmf pijpen (te koop) maar die bouwden veelste veel druk op en liep me banshee bij 8000 tpm tegen een muur van compressie aan dit was niet zo gezond voor mijn koppakkingen en bougies die er regelmatig uit kwamen nu maar alles gelijk goed doen.
Woensdag gaat ik met me grote maat Richard (W-lies) al het een en ander bouwen het wachten is nog op me veren
Oh man dat klinkt weer goed allemaal!!!
Grtz Daan
Banshee CT-Racing SM
Banshee CT-Racing SM
gewoon te gek wat je met je Banshee doet!
kwacht vol ongeduld op de volgende foto's
kwacht vol ongeduld op de volgende foto's
Yamaha YFZ480Build in progress
-
- Quad Master
bekent kleurtje dat blauw paars parelmoer
mijn quad zit er vol mee
je project begint een beetje gestalte te krijgen
mooi man
mijn quad zit er vol mee
je project begint een beetje gestalte te krijgen
mooi man
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!