welke is er beter yamaha raptor 700 of suzuki ltz 400

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Plaats reactie
jochen
Toeschouwer
Toeschouwer

welke is er beter yamaha raptor 700 of suzuki ltz 400

Bericht door jochen »

welke is er beter? van optrekken van 0 tot 100 km, snelheid enzovoort.

yamaha raptor 700 of suzuki ltz 400

er is iemand die beweert dat een suzuki ltz 400 beter gaat dan een yamaha raptor 700.
ik zou graag eens het verschil weten thanks.
Laatst gewijzigd door Boncari op do 31 mar, 2011 09:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verplaatst naar Bespreking Merken en Types
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Re: welke is er beter yamaha raptor 700 of suzuki ltz 400

Bericht door yamahakoppel »

die persoon die dat beweerd mag eens langs mijn 700 komen staan en achter mij rijden denk zelfs dat mijn getunde 385cc warrior een ltz kan volgen

kijk eens naar CC inhoud en PK en koppel dan weet je wat er in theorie het snelste is dan moet het verdomd een goede chauffeur zijn op die ltz als die een 700 weet los te trekken
zelfs de topsnelheid origineel ligt van een raptor hoger
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Kristof/Ltz
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Kristof/Ltz »

Ikzelf heb een ltz400 met volledige fp en dynojet.

De vrienden waar ik soms mee ga rijden hebben een raptor 700se, dus kan ik de vergelijking zeker maken. :D

Topsnelheid van de raptor is zeker een stuk hoger.

Optrekken zit natuurlijk een verschil in, maar de ltz is dan terug zeer wendbaar.

Met een ltz'tje die goed marcheert, kan je zeker goed uw mannetje staan tussen raptorgeweld, maar moet je wel uw meerdere vinden in een raptor 700!
Kev006
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Kev006 »

Kristof/Ltz schreef:Ikzelf heb een ltz400 met volledige fp en dynojet.

De vrienden waar ik soms mee ga rijden hebben een raptor 700se, dus kan ik de vergelijking zeker maken. :D

Optrekken zit natuurlijk een verschil in, maar de ltz is dan terug zeer wendbaar.

Met een ltz'tje die goed marcheert, kan je zeker goed uw mannetje staan tussen raptorgeweld, maar moet je wel uw meerdere vinden in een raptor 700!
Dus dan vergelijk je wel een getunede LTZ met een standaard raptor. Ik denk toch dat de raptor een redelijk verschil maakt met de ltz. Qua wendbaarheid kan je gelijk hebben, maar toch is de yamaha ook zéér licht en helemaal niet groot voor een 700cc quad.

Het is wel zo dat als je offroad gaat crossen het verschil minder zal zijn denk ik. Ik heb zelf een 700, en in zand of kiezel raak je natuurlijk moeilijk de PK's kwijt op de grond. On road zal het verschil groter zijn.
Drive high so you can fly...

Quad rijders Limburg:
http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=211516494973
jochen
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door jochen »

dat dacht ik al, maarja het is iemand die altijd gelijk wil hebben.
bij deze weet ik het nu zeker merci é
Kristof/Ltz
Quadfanaat
Quadfanaat

Kev006 schreef:
Kristof/Ltz schreef:Ikzelf heb een ltz400 met volledige fp en dynojet.

Dus dan vergelijk je wel een getunede LTZ met een standaard raptor. Ik denk toch dat de raptor een redelijk verschil maakt met de ltz. Qua wendbaarheid kan je gelijk hebben, maar toch is de yamaha ook zéér licht en helemaal niet groot voor een 700cc quad.

Het is wel zo dat als je offroad gaat crossen het verschil minder zal zijn denk ik. Ik heb zelf een 700, en in zand of kiezel raak je natuurlijk moeilijk de PK's kwijt op de grond. On road zal het verschil groter zijn.
Daarmee dat ik op het einde heb gezegd dat de ltz zijn meerdere moet vinden in de raptor. 300cc verschil zit natuurlijk ergens! :D
-Laurens-
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door -Laurens- »

hangt vanaf waarvoor je je quad wil gaan gebruiken. Op de weg zou ik een Raptor nemen, dan weet je dat je zeker uit de voeten komt. Off-road is een LTZ zeker ook niet slecht.
Natuurlijk speel het geld ook een rol, en een LTZ is een heel stuk goedkoper dan een 700..
Yamaha YFZ480Build in progress
Kristof/Ltz
Quadfanaat
Quadfanaat

-Laurens- schreef:hangt vanaf waarvoor je je quad wil gaan gebruiken. Op de weg zou ik een Raptor nemen, dan weet je dat je zeker uit de voeten komt. Off-road is een LTZ zeker ook niet slecht.
Natuurlijk speel het geld ook een rol, en een LTZ is een heel stuk goedkoper dan een 700..

+1
Plaats reactie