![Honger :honger:](./images/smilies/icon_honger.gif)
![Honger :honger:](./images/smilies/icon_honger.gif)
raptordegekste schreef:heej nu ik eens goed kijk,
heb je die quad niet in Mierlo gekocht?
sander.w schreef:sorry het is een beetje of topic maar ik vond het ook een beetje zinloos om voor dit vraagje een nieuwe topic te openen
wat heb je eigenlijk nodig voor zoon onk alleen knmv licentie en voor de rest niksen missheen een beetje een dommevraag maar wat is er anders dan met een gwn nk
ja je kunt het altijd proberen volgende seizoen. een ktm 450 zijn standaard snel zat om mee te komensander.w schreef:oke heel erg bedankt
ik rij nu namelijk ok al bij de mon met een 250R is de specail klassen en daar kom ik slecht mee simpel weg om dat me quad niet snel genoegis maar ik ben dsu van plan om een ktm 450 te gaan kopen na dit seizoen maarrijden er eigenljik altijd wel 30 quads mee want anders ben je tog verzekert van een start plek
en kwam jij eigenlijk met die fmf die er eerst opzat aan de 94 db ?
heej sandermartijn van der veen schreef:ja je kunt het altijd proberen volgende seizoen. een ktm 450 zijn standaard snel zat om mee te komensander.w schreef:oke heel erg bedankt
ik rij nu namelijk ok al bij de mon met een 250R is de specail klassen en daar kom ik slecht mee simpel weg om dat me quad niet snel genoegis maar ik ben dsu van plan om een ktm 450 te gaan kopen na dit seizoen maarrijden er eigenljik altijd wel 30 quads mee want anders ben je tog verzekert van een start plek
en kwam jij eigenlijk met die fmf die er eerst opzat aan de 94 db ?
met de kwalificatie zijn er dit jaar tot nu toe altijd nog wel een stuk meer die het proberen. als ik nu het gemiddelde neem aan rijders die er afvallen zullen er dat een stuk of 10 zijn. meestal wordt het in het midden van het seizoen altijd wat rustiger kwa deelname. dat was vorig jaar ook zo.
kloptsander.w schreef:ja dat weet ik ik ben daar over wel goed op de hoogtenmaar dat is voor de snellen 250`s de watergekoelden maar de blasters en de 250R`s moeten bij de quad spacial rijden bij de jeugd en worden niet apart geklasseert