ervaring yfz450
ervaring yfz450
nu er toch al een paar hier op de forum een yfz hebben graag wat ervaringen hierover, zijn deze nog altijd zo positief zoals een tweetal maanden geleden of zijn er al wat nadelen opgedoken ???
-
- Quad GOD
- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Positief :
1. vergelijkbare rijstijl als de 400 EX, stukken beter dus dan de Raptor, zelfs zonder verbreding van as en A-armen (ik heb enkel velgen met een bredere offset) zeer baanvast
2. power is enorm en overal, zolang je maar in toeren houdt, als je veel op de baan rijdt of met baanbanden moet je zeker een groter tandwiel vooraan steken anders doe je niet anders dan schakelen
3. qua degelijkheid is het momenteel denk ik de topquad, heb nog nergens problemen gehoord, tenzij dat er een slechte serie batterijen was in 't begin
Negatief :
1. Als je vrij groot bent moet je zeker je stuur met 5 cm verhogen, kan gemakkelijk door alu blokje ertussen te stoppen. Zeker als je veel rechtstaand rijdt zoals op hobbelige cross terreinen.
2. Banden slijten ! Vanaf het een beetje vettig is slip je door tot in vijfde, dus banden slijten tot en met, maar dat is de keerzijde van de powermedaille...
1. vergelijkbare rijstijl als de 400 EX, stukken beter dus dan de Raptor, zelfs zonder verbreding van as en A-armen (ik heb enkel velgen met een bredere offset) zeer baanvast
2. power is enorm en overal, zolang je maar in toeren houdt, als je veel op de baan rijdt of met baanbanden moet je zeker een groter tandwiel vooraan steken anders doe je niet anders dan schakelen
3. qua degelijkheid is het momenteel denk ik de topquad, heb nog nergens problemen gehoord, tenzij dat er een slechte serie batterijen was in 't begin
Negatief :
1. Als je vrij groot bent moet je zeker je stuur met 5 cm verhogen, kan gemakkelijk door alu blokje ertussen te stoppen. Zeker als je veel rechtstaand rijdt zoals op hobbelige cross terreinen.
2. Banden slijten ! Vanaf het een beetje vettig is slip je door tot in vijfde, dus banden slijten tot en met, maar dat is de keerzijde van de powermedaille...
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 206
- Lid geworden op: zo 25 jan, 2004 16:43
- Locatie: opoeteren
- Contacteer:
-
- Quad GOD
- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Gewoon een blokje alu tussen steken en je stuur komt 5 cm hoger. Ik heb ook mijn pekkels verlaagd, de combinatie van de twee geeft de ideale rijpositie voor mij (183 cm)
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quadrunner
- Berichten: 576
- Lid geworden op: zo 01 jun, 2003 10:51
-
- Quadrunner
- Berichten: 576
- Lid geworden op: zo 01 jun, 2003 10:51
Oke, ik zie veel liefhebbers van 2-takt hier.
Misschien heb ik een leuke uitdaging voor die gasten (met name ralph) hahaha
Jij op je 2-takt banshee en ik op de yzf450 of mijn favoriet, de polaris predator. Beide 4-takt motoren. We zullen het eerlijk houden en jij rijdt op een standaard 2-takt net als ik op een standaard 4-takt quad.
Als je wint van mij.... ( Zeg het maar en je hebt een weddenschap )
I WILL WIN....
Misschien heb ik een leuke uitdaging voor die gasten (met name ralph) hahaha
Jij op je 2-takt banshee en ik op de yzf450 of mijn favoriet, de polaris predator. Beide 4-takt motoren. We zullen het eerlijk houden en jij rijdt op een standaard 2-takt net als ik op een standaard 4-takt quad.
Als je wint van mij.... ( Zeg het maar en je hebt een weddenschap )
I WILL WIN....
Dus....
-
- Quadrunner
- Berichten: 873
- Lid geworden op: do 28 aug, 2003 16:06
- Locatie: grimbergen
- Contacteer: