Quad met kenteken

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Blaster is een perfecte startquad, relatief goedkoop, ZEER betrouwbaar en makkelijk te tunen.
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Speedy

quad met kenteken

Bericht door Speedy »

Je zou eens voor die nieuwe Kymco kunnen kijken, die is goedgekeurd voor op de weg, maar is ook zeer geschikt om te crossen, je moet alleen kijken met welke banden je dat zou willen.
Bij VLS verkopen ze de Kymco 250.
Frank MB
Quad Master
Quad Master

Bericht door Frank MB »

Ja ik weet het ik kom bijna elke week wel bij VLS dus ik heb em al gezien, maar toch bedankt.
SyDrone
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door SyDrone »

Enduro wedstrijden??

Is geld een probleem? NEE? koop dan gewoon de polaris predator.

Om te beginnen en enduro wedstrijden? hhhmm ik heb ruim 3 jaar pro wedstrijden gereden en heb 11 jaar ervaring met alle soorten quads.
Van beginners en direct enduro wedstrijden had ik nog niet eerder gehoord maargoed.

Een kymco raad ik keihard af, vreselijke dure machines met zeer weinig prestaties. Je betaald hier waarschijnlijk voor de extra dingetjes die je nooit nodig zult hebben. topspeed 85km p/u en automaat.

Voor beginners MET KENTEKEN raad ik alle 2-takt motoren af. Die zijn namelijk gebouwd voor puur baan gebruik in wedstrijd verband.

Ga voor een 4-takt. Beginners zou ik een barossa 170cc aanraden of een polaris trail blazer 250cc. De 1 is handgeschakeld en de ander is automaat.
Iets meer geld en pk? ga dan voor de betere machines met meer cc zoals 300 tot 400 cc 4-takt
Die machines zijn enorm goed voor gebruik op de openbare weg maar presteren net zo goed off-road

Take my word for it....
Dus....
Frank MB
Quad Master
Quad Master

Bericht door Frank MB »

Ik rijd ook al een paar jaar cross hoor. Maar ik heb al besloten, eerst nog ff sparen en dan :twisted:
ronnieb
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door ronnieb »

Ik rijd ook al een paar jaar cross hoor. Maar ik heb al besloten, eerst nog ff sparen en dan
YFZ 450
RAPPY660
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door RAPPY660 »

FRANK MB even doorsparen en dan een VLS met kenteken :wink:
nee serieus zou ik 4takt doen en zo,n z 400 is niet verkeerd
vergeet niet dat je ook een quad wil met kenteken en die zijn al duurder

verder suc6 met de koop wat het ook mag wezen

gr bob
Frank MB
Quad Master
Quad Master

Bericht door Frank MB »

komt wel goed :lol: maar ik rijd nu nog op een honda cr125 uit 2001 totdat er een quad komt. :cry:
Plaats reactie