ktm 300cc 2stroke hybrid quad

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
sander.w
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 556
Lid geworden op: do 11 jun, 2009 17:02
Locatie: pijnacker

Re: ktm 300cc 2stroke hybrid quad

Bericht door sander.w »

haha is het nou gelukt met die versnellings bak aanpassen of niet en og ff 1 vraagje aan jou zijn er eigenlijk wel altijd meer dan 30 quads aanwezig op de onk`s of niet ? :oops:
martijn van der veen
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 58
Lid geworden op: vr 25 feb, 2011 21:31
Locatie: epe gelderland

Re: ktm 300cc 2stroke hybrid quad

Bericht door martijn van der veen »

nee is nog niet gelukt. ik moet nog een versnellingsbak vinden van een 250cc sx van bouwjaar 99 tot 02. maar m'n dealer is al voor me opzoek. gewoon een kwestie van tijd. Even geduld dus. morgen ga ik trainen in heerde. wordt mooi weer dus heb er nu al schik van. ja dit jaar zijn er altijd nog meer geweest of 30. denk dat de laatste 2 wedstrijden er geen 30 meer aan het hek staan.
gr martijn
sander.w
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 556
Lid geworden op: do 11 jun, 2009 17:02
Locatie: pijnacker

Re: ktm 300cc 2stroke hybrid quad

Bericht door sander.w »

oke bedankt :wink: maar is het blokje dan al zo oud :oops:
martijn van der veen
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 58
Lid geworden op: vr 25 feb, 2011 21:31
Locatie: epe gelderland

Re: ktm 300cc 2stroke hybrid quad

Bericht door martijn van der veen »

nou weer peg vandaag. heb de zuiger kapot gereden. hij is de compressie kwijt maar loopt nog wel maar er zit geen vermogen meer in. morgen de boel schoonmaken en de cilinder eraf halen kijken of het alleen de zuiger is. denk toch dat een 300cc net wat te ligt is voor de cross. met een heel hoop geld en tijd zul je het vast wel goed krijgen maar kan zo'n bodemloze put niet gebruiken. ik wil gewoon lekker kunnen crossen. zit nu te kijken of ik een zwaarder blok op de kop kan tikken voor een geschikte prijs. zit zelf te denken aan een 500cc honda. zal foto's plaatsen als ik de cilinder eraf heb. project blijft nu wel even stil liggen dus dit jaar wordt het niet veel meer met de wedstrijden.
gr
raptordegekste
Quadrider
Quadrider
Berichten: 477
Lid geworden op: zo 20 sep, 2009 11:02
Locatie: noord brabant

Re: ktm 300cc 2stroke hybrid quad

Bericht door raptordegekste »

aah jammer man!
we zullen nog wel van je horen 8)
sander.w
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 556
Lid geworden op: do 11 jun, 2009 17:02
Locatie: pijnacker

Re: ktm 300cc 2stroke hybrid quad

Bericht door sander.w »

goh tog erg jammer vond het een spr projeckt nouja ik zou zegen op naar de volgende :oops:
sander saes
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 153
Lid geworden op: do 15 jul, 2010 06:25
Locatie: limburg

Re: ktm 300cc 2stroke hybrid quad

Bericht door sander saes »

martijn van der veen schreef:nou weer peg vandaag. heb de zuiger kapot gereden. hij is de compressie kwijt maar loopt nog wel maar er zit geen vermogen meer in. morgen de boel schoonmaken en de cilinder eraf halen kijken of het alleen de zuiger is. denk toch dat een 300cc net wat te ligt is voor de cross. met een heel hoop geld en tijd zul je het vast wel goed krijgen maar kan zo'n bodemloze put niet gebruiken. ik wil gewoon lekker kunnen crossen. zit nu te kijken of ik een zwaarder blok op de kop kan tikken voor een geschikte prijs. zit zelf te denken aan een 500cc honda. zal foto's plaatsen als ik de cilinder eraf heb. project blijft nu wel even stil liggen dus dit jaar wordt het niet veel meer met de wedstrijden.
gr

ktm 540 2tak of 500
zijn betrouwbaar en echt de snelste

gr sander saes
ready to race!!!!
martijn van der veen
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 58
Lid geworden op: vr 25 feb, 2011 21:31
Locatie: epe gelderland

Re: ktm 300cc 2stroke hybrid quad

Bericht door martijn van der veen »

sander saes schreef:
martijn van der veen schreef:nou weer peg vandaag. heb de zuiger kapot gereden. hij is de compressie kwijt maar loopt nog wel maar er zit geen vermogen meer in. morgen de boel schoonmaken en de cilinder eraf halen kijken of het alleen de zuiger is. denk toch dat een 300cc net wat te ligt is voor de cross. met een heel hoop geld en tijd zul je het vast wel goed krijgen maar kan zo'n bodemloze put niet gebruiken. ik wil gewoon lekker kunnen crossen. zit nu te kijken of ik een zwaarder blok op de kop kan tikken voor een geschikte prijs. zit zelf te denken aan een 500cc honda. zal foto's plaatsen als ik de cilinder eraf heb. project blijft nu wel even stil liggen dus dit jaar wordt het niet veel meer met de wedstrijden.
gr

ktm 540 2tak of 500
zijn betrouwbaar en echt de snelste

gr sander saes
jij wist toch nog een 540 blok van ktm te liggen??
weet je ook wat zoiets moet kosten?
en trilt zo'n blok niet vreselijk erg ??
gr
sander saes
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 153
Lid geworden op: do 15 jul, 2010 06:25
Locatie: limburg

Re: ktm 300cc 2stroke hybrid quad

Bericht door sander saes »

martijn van der veen schreef:
sander saes schreef:
martijn van der veen schreef:nou weer peg vandaag. heb de zuiger kapot gereden. hij is de compressie kwijt maar loopt nog wel maar er zit geen vermogen meer in. morgen de boel schoonmaken en de cilinder eraf halen kijken of het alleen de zuiger is. denk toch dat een 300cc net wat te ligt is voor de cross. met een heel hoop geld en tijd zul je het vast wel goed krijgen maar kan zo'n bodemloze put niet gebruiken. ik wil gewoon lekker kunnen crossen. zit nu te kijken of ik een zwaarder blok op de kop kan tikken voor een geschikte prijs. zit zelf te denken aan een 500cc honda. zal foto's plaatsen als ik de cilinder eraf heb. project blijft nu wel even stil liggen dus dit jaar wordt het niet veel meer met de wedstrijden.
gr

ktm 540 2tak of 500
zijn betrouwbaar en echt de snelste
gr sander saes
jij wist toch nog een 540 blok van ktm te liggen??
weet je ook wat zoiets moet kosten?
en trilt zo'n blok niet vreselijk erg ??
gr
heej ik vind het meej valen met trillen
ik laat jou nog iets weten
want honda ik weet het niet maar is ook niet alles loopt ook kapot
maar die ktm 540 2 tak zit veel meer pk in is echt super snel

mvg sander saes
ready to race!!!!
martijn van der veen
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 58
Lid geworden op: vr 25 feb, 2011 21:31
Locatie: epe gelderland

Re: ktm 300cc 2stroke hybrid quad

Bericht door martijn van der veen »

ja geloof je gelijk dat zo'n 540 echt hard loopt. maar ik moet het ook nog 30 min kunnen volhouden met rijden :wink:
zijn er nog wel genoeg onderdelen te krijgen van die 540cc? onderdelen voor een cr 500 zijn er nu nog volop dat is ook belangrijk natuurlijk.
sander saes
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 153
Lid geworden op: do 15 jul, 2010 06:25
Locatie: limburg

Re: ktm 300cc 2stroke hybrid quad

Bericht door sander saes »

de onderdelen zijn gewoon allemaal te krijgen
het blok is gewoon van een crossmoter
maar ik laat je iets weten
onder mn vls die te koop is heb ik dat blok onder zitten ben echt tevrede daar over

mvg sander saes
ready to race!!!!
Ardjuh
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2227
Lid geworden op: ma 16 jun, 2008 17:07
Locatie: Zuid Holland (NL)

Re: ktm 300cc 2stroke hybrid quad

Bericht door Ardjuh »

300cc moet toch kunnen? Gasgas heeft ook een tijd rond gereden met een 300cc 2-takt blok.. najah was wel een quad
blok...

Is een Zabel blok niks voor je? :D
700cc 2-takt, dat trekt het zeker weten wel... :roll:
Laatst gewijzigd door Ardjuh op za 02 apr, 2011 20:00, 1 keer totaal gewijzigd.
No Can't Do!
sander saes
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 153
Lid geworden op: do 15 jul, 2010 06:25
Locatie: limburg

Re: ktm 300cc 2stroke hybrid quad

Bericht door sander saes »

Ardjuh schreef:300cc moet toch kunnen? Gasgas heeft ook een tijd rond gereden met een 300cc 2-takt blok.. najah was wel een quad
blok...

Is een Zabel blok niks voor je? :D
700cc 2-takt, dat trekt het zeker weten wel... kosten ook niet zo heel veel. :roll:

maar op die gasgas heeft rick nog niet in de losse zand wedstijd gereden alleen harde banen losse zand heeft veel te lijden
er er word toch flink aan getrokke aan zo'n blok voor een moto is het goed maar een quad is het te zwaar
maar zo zabel blok zijn echt prijzig

gr sander
ready to race!!!!
cilinderhead
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1548
Lid geworden op: do 04 mar, 2010 19:28
Locatie: zuid-holland

Re: ktm 300cc 2stroke hybrid quad

Bericht door cilinderhead »

ff Wil van der laan bellen, die heeft altijd wel leuke interesannte dingen of die weet ergens wel wat te liggen voor leuke prijs. je zou ook kunnen vragen of die aan een gasgas 300 blok kan komen. Zit ook in een van zijn VLS quads die die heeft gebouwd... als ik het goed heb 50,6 pk standaard, er zit er boyesse powervalve op enzo :p

Trillen valt ook wel mee, zit bij mij gewoon as van de achterbrug doorheen en verder vast met paar beugels, moet bij jou ook wel te maken zijn toch?!
CilinderHead-

Honda TRX450R

Donut ATV Racing team

Sponsored by :

www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Products
www.freekvanos.nl duurzame installaties
www.bakkerbart.nl Bakker Bart Cuijk

www.donutracing.nl
cilinderhead
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1548
Lid geworden op: do 04 mar, 2010 19:28
Locatie: zuid-holland

Re: ktm 300cc 2stroke hybrid quad

Bericht door cilinderhead »

sander saes schreef:
Ardjuh schreef:300cc moet toch kunnen? Gasgas heeft ook een tijd rond gereden met een 300cc 2-takt blok.. najah was wel een quad
blok...

Is een Zabel blok niks voor je? :D
700cc 2-takt, dat trekt het zeker weten wel... kosten ook niet zo heel veel. :roll:

maar op die gasgas heeft rick nog niet in de losse zand wedstijd gereden alleen harde banen losse zand heeft veel te lijden
er er word toch flink aan getrokke aan zo'n blok voor een moto is het goed maar een quad is het te zwaar
maar zo zabel blok zijn echt prijzig

gr sander

Gasgas rijdt ook prima in het zand hoor, je moet alleen veel preciecer schakelen op een tweetakt. laatste keer dat ik op zandbaan reed ( Deurne....) was me uitlaat flens lek, de waterpomp stuk dus totaal geen koeling, de zuiger op..., en veel te lichte mengsmering :lol: en hij bleef gewoon nog lopen :p en toen kreeg die m makkelijk de baan over met 20 inch rarzs, had alleen totaal geen grip :p
CilinderHead-

Honda TRX450R

Donut ATV Racing team

Sponsored by :

www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Products
www.freekvanos.nl duurzame installaties
www.bakkerbart.nl Bakker Bart Cuijk

www.donutracing.nl
Plaats reactie