yamaha raptor 700 tuning
-
jordywillems1995
- Quadfanaat

yamaha raptor 700 tuning
ik heb een yamaha raptor700 kwil hem beter late gaan powerbox ? ik heb er momenteel spoorverbdreker op kw verlagingskit dubbele doma uitlaat met voorbocht en ik zou hem beetje will tunen niet te duur en al iem vapor stuurhouder liggen ofzo laat me iets weten ? of tips voorstellen zeg maar mvg . 
Re: yamaha raptor 700 tuning
Powercommander 3/5 en een goeie luchtfilter, dan ben je al heel wat verder
Kijk eens bij 'Te Koop' , mss heeft iem nog een Vapor houder
Yamaha YFZ480Build in progress
-
jordywillems1995
- Quadfanaat

wat bedoels je met te koop kan je link geven want vindt dat niet mvg ?-Laurens- schreef:Powercommander 3/5 en een goeie luchtfilter, dan ben je al heel wat verder
http://www.quadforumbenelux.com/viewforum.php?f=25jordywillems1995 schreef:wat bedoels je met te koop kan je link geven want vindt dat niet mvg ?
-
jordywillems1995
- Quadfanaat

dank u heb iem gevondne hoop da die nog in goei staat is en dat he hem nog heeft ma weet u mis wak alemaal zou verander iets wat niet te duur is ma wa toch wel mooi is en de qaud af maakt mvgLazii schreef:http://www.quadforumbenelux.com/viewforum.php?f=25jordywillems1995 schreef:wat bedoels je met te koop kan je link geven want vindt dat niet mvg ?
-
jordywillems1995
- Quadfanaat

ik rij momenteel nog ook in het veld met mijn qaud kan die power comander kapot gaan ofzo van schokken ? mvg-Laurens- schreef:Powercommander 3/5 en een goeie luchtfilter, dan ben je al heel wat verder
-
jordywillems1995
- Quadfanaat

weet u mis waar ik op internet een kappen set vind voor yamaha raptor zou wit met blauw carbon styl willt met dan ene sticker set op hoeveel zou dat kosten onegveer ?jordywillems1995 schreef:dank u heb iem gevondne hoop da die nog in goei staat is en dat he hem nog heeft ma weet u mis wak alemaal zou verander iets wat niet te duur is ma wa toch wel mooi is en de qaud af maakt mvgLazii schreef:http://www.quadforumbenelux.com/viewforum.php?f=25jordywillems1995 schreef:wat bedoels je met te koop kan je link geven want vindt dat niet mvg ?
- yamahakoppel
- Quad GOD

volledige nieuwe kappenset mag je toch al rap 800€ tellen en met carbon neus zelfs 900+
stickerset zitten meestal rond de 150€, originele yamaha zelfs duurder
op google vind je al veel
op google vind je al veel
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
als je nu met een dubbele rijd maar verder geen box/powercommandor de tussen, staat die veel te arm toch?
Yamaha Raptor 700
BJ [eind] 2006
Mods:
DMC Force 4 Duals
Powercommandor 5
Baby blue wire mod
Monster Intake
K&N High-Flow Filter
Vapor KM Teller
Powermadd Handkappen + Spiegels
Tusk Alu Tankdop
15/36 vertanding
BJ [eind] 2006
Mods:
DMC Force 4 Duals
Powercommandor 5
Baby blue wire mod
Monster Intake
K&N High-Flow Filter
Vapor KM Teller
Powermadd Handkappen + Spiegels
Tusk Alu Tankdop
15/36 vertanding
- yamahakoppel
- Quad GOD

origineel staat een raptor 700 al te arm elke aanpassing aan moter (luchtfilter, uitlaat ) zou al een aanpassing moeten hebben aan mengsel zelfs origineel met een goede afstelling heb je al betere prestatie dan af fabriek
Groetjes Kris
-
jordywillems1995
- Quadfanaat

ja dat had ik al gelzen dat die nu ta arm zou staan xd tis drm dak het wil doen want kwou eers nokkenas en hogedruk piston doen ma qaudschop raad het mij af dus dna power box en haha wat kost een kappen set veel dna rij ik wel met meen heel blauwe kappen verderyamahakoppel schreef:origineel staat een raptor 700 al te arm elke aanpassing aan moter (luchtfilter, uitlaat ) zou al een aanpassing moeten hebben aan mengsel zelfs origineel met een goede afstelling heb je al betere prestatie dan af fabriek
Nee, ze zijn daar voor gemaakt, in de cross gebruiken ze die ook dus is geen probleemjordywillems1995 schreef:ik rij momenteel nog ook in het veld met mijn qaud kan die power comander kapot gaan ofzo van schokken ? mvg-Laurens- schreef:Powercommander 3/5 en een goeie luchtfilter, dan ben je al heel wat verder
-
jordywillems1995
- Quadfanaat

en kan u in 2 de versneling wheeli trekken want be mijn egaat dat momenteel niet ma ik heb wel een tand wiel verhoudeing dat die iets trager trek en rapper gaat ma die gaat er af gaan gaan dus-Laurens- schreef:Nee, ze zijn daar voor gemaakt, in de cross gebruiken ze die ook dus is geen probleemjordywillems1995 schreef:ik rij momenteel nog ook in het veld met mijn qaud kan die power comander kapot gaan ofzo van schokken ? mvg-Laurens- schreef:Powercommander 3/5 en een goeie luchtfilter, dan ben je al heel wat verder
normaal wel, da verschilt tog redelijk veel in power